Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VPLIV ZAUPANJA NA ODLOČANJE O IZBIRI ZAVAROVALNEGA POSREDNIKA
Avtorji:
ID
Kutnar, Neža
(Avtor)
ID
Miglič, Gozdana
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Žnidaršič, Anja
(Komentor)
Datoteke:
UN_Kutnar_Neza_2015.pdf
(1,53 MB)
MD5: C53C6941A8E8202ED16041718F1E906E
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V prvem delu diplomske naloge opisujemo proces odločanja skupaj z intuitivnim odločanjem, saj je ta najbolj pogost pri strateških odločitvah. Predstavimo, kaj je zaupanje in kako je pomembno med podjetji. V delu, kjer opisujemo pravno-formalni vidik zavarovalništva, se osredotočimo predvsem na delovanje zavarovalnih posrednikov. Pridobitev zaupanja s strani stranke je najbolj pomemben člen dela zavarovalnih posrednikov in močno vpliva na odločitev o izbiri le-teh. Delo zavarovalnih posrednikov je pri nas še vedno premalo poznano in se ga pogosto enači z delom zavarovalni zastopnikov, kar še zdaleč ni isto. Konkurenca je tako zelo velika, ker je vpliv zavarovalnic in hkrati zavarovalnih zastopnikov zelo močan, in tudi ker se odpira vedno več novih zavarovalno posredniških družb. V drugem, raziskovalnem delu diplomske naloge smo s pomočjo obširnega anketnega vprašalnika ugotovili, da managerji sprejemajo odločitve o izbiri zavarovalnega posrednika za zavarovanje poslovnih tveganj predvsem intuitivno. Odločitev o izbiri zavarovalnega posrednika predstavlja zahteven strateški odločitveni problem. Podjetja v Sloveniji še vedno v veliki meri ne poznajo delovanja in storitev zavarovalnih posrednikov in jih zelo pogosto zamenjujejo z zavarovalnimi zastopniki. Za vzpostavitev zaupanja v zavarovalnega posrednika je potreben dolgotrajen proces. Podjetja, ki ne sodelujejo z zavarovalnim posrednikom, nimajo zaupanja vanje. Dejavniki, ki najbolj vplivajo na izbiro določenega zavarovalnega posrednika so predvsem izkušnje in strokovnost zavarovalnega posrednika ter ponudba storitev. Podjetja se ne odločijo za sodelovanje z njimi, predvsem zaradi nepoznavanja zavarovalnih posrednikov.
Ključne besede:
proces odločanja
,
intuitivno odločanje
,
zaupanje
,
zavarovalni posrednik
Kraj izida:
Kranj
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-48246
COBISS.SI-ID:
7446291
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:LZPD2FHJ
Datum objave v DKUM:
23.06.2015
Število ogledov:
5388
Število prenosov:
142
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KUTNAR, Neža, 2015,
VPLIV ZAUPANJA NA ODLOČANJE O IZBIRI ZAVAROVALNEGA POSREDNIKA
[na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=48246
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE INFLUENCE OF CONFIDENCE ON DECISION MAKING ABOUT THE CHOICE OF AN INSURANCE BROKER
Opis:
In the first part of the diploma thesis we describe the decision-making process together with making decisions by intuition, because it is the most common way with strategic decisions. We present what is trust and its importance in companies. In the part where legal-formal point of view of insurance business is presented we focused mainly on the work of insurance brokers. Gaining client's trust is the most important part of the insurance brokers' work and strongly influences on picking one of them. Their work is still not known enough in Slovenia and is often mistaken with the work of insurance agents, which is different. The competition is very big because of the influence of insurance companies and in the same time insurance agents and also because of big number of insurance broker companies. In the second, empirical part of the diploma thesis we made a survey and found out that managers make decisions on picking the insurance broker to insure business risks according to their intuition. Decision on picking the insurance broker represents a major strategic problem. Companies in Slovenia are still not familiar with the work and services of insurance brokers and therefore they often mistake them for insurance agents. It takes a lot of time to establish trust. Companies, which do not cooperate with insurance broker, also do not trust their work. Factors, which influence the choice of insurance broker the most are mainly experiences, expertise and their range of services. Companies do not decide to cooperate with the insurance brokers mainly because they are not familiar with them.
Ključne besede:
decision-maiking process
,
intuitive decision-making
,
trust
,
insurance broker
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj