Naslov: | HUMOR PRI POUKU Z VIDIKA UČITELJEV, UČENCEV IN DIJAKOV |
---|
Avtorji: | ID Počivalšek, Natalija (Avtor) ID Goriup, Jana (Mentor) Več o mentorju...  ID Pšunder, Mateja (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Pocivalsek_Natalija_2015.pdf (1,18 MB) MD5: 1DBA14B4C4677DBC70B181F13368E9FF
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
---|
Opis: | V magistrski nalogi smo se ukvarjali s humorjem pri pouku z vidika učiteljev, učencev in dijakov. V teoretičnem delu smo obravnavali oblike humorja in njegovo aplikacijo pri pouku ter prednosti in slabosti njegove uporabe. V empiričnem delu so prikazani rezultati raziskave, ki je bila izvedena med učitelji, učenci in dijaki. Preverjali smo stopnjo soglašanja s stališči, ki kažejo učiteljev, učenčev in dijakov odnos do rabe humorja pri pouku, njegovih funkcij ter pogostosti rabe določenih oblik humorja. Pri tem nas je zanimal obstoj razlik med učitelji glede na delovno dobo, stopnjo poučevanja in lokacijo šole. Med učenci/dijaki pa nas je zanimal obstoj razlik glede na spol, stopnjo šolanja, lokacijo šole in izobraževalni program. V raziskavi je sodelovalo 84 osnovnošolskih učiteljev in 59 srednješolskih učiteljev ter 176 osnovnošolcev in 165 dijakov. Podatki za učitelje (OŠ, SŠ), učence in dijake so bili pridobljeni s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati so pokazali, da učitelji šolskega prostora prevladujoče ne ocenjujejo kot resnega prostora, kjer ne bi bilo prostora za smeh. Prav tako se zavedajo, da si učenci/dijaki želijo še več njihovega humorja. Ugotovili smo, da učitelji humorju pripisujejo funkcije, kot so: lajšanje napetosti in stresa, višje pomnjenje, boljšo motivacijo ter izboljšanje razredne klime. Učitelji uporabljajo največ duhovito pripovedovanje in optimistični humor. Rezultati so prav tako pokazali pozitivno stališče do različnih funkcij humorja, ki prispevajo k temu, da učenci lažje pristopijo k učitelju, ki uporablja humor, in si pri urah, kjer je vključen humor, zapomnijo več snovi. Humor se je izkazal kot pomembna vrednota po oceni učencev in dijakov. |
---|
Ključne besede: | humor, pouk, učitelj, učenec, dijak |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [N. Počivalšek] |
---|
Leto izida: | 2015 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-48198  |
---|
UDK: | 159.942.3:37.091.32(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 21454088  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:TU3V8MWR |
---|
Datum objave v DKUM: | 01.02.2021 |
---|
Število ogledov: | 1234 |
---|
Število prenosov: | 118 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FF
|
---|
:
|
POČIVALŠEK, Natalija, 2015, HUMOR PRI POUKU Z VIDIKA UČITELJEV, UČENCEV IN DIJAKOV [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Počivalšek. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=48198
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |