| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PORTFOLIO IN FORMATIVNO SPREMLJANJE DOSEŽKOV UČENCEV NA PRIMERU JUŽNE AFRIKE PRI POUKU GEOGRAFIJE V OSNOVNI ŠOLI
Avtorji:ID Bevc, Tjaša (Avtor)
ID Kolnik, Karmen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bevc_Tjasa_2015.pdf (1,85 MB)
MD5: C395900CDE28AB9D1A4F584EB0E4CBA3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V magistrski nalogi se ukvarjamo s problematiko udejanjanja ciljev sodobne šole v procesu učenja in poučevanja. Naloga je sestavljena iz dveh delov. Prvi del predstavlja teoretični okvir, ki je podlaga za izvedeno raziskavo Vpeljava kombinacije formativnega spremljanja in portfolia v pouk geografije, podrobno predstavljena v drugem delu magistrske naloge. V teoretičnem okvirju naloge smo na osnovi deskriptivne metode analizirali nove pristope k izobraževanju in s pomočjo že izvedenih raziskav ugotavljali prednosti in slabosti le-teh. Pri tem smo se osredotočili na izbrano strokovno gradivo, ki se ukvarja s formativnim spremljanjem in portfoliem. V okviru raziskave je bil v šolskem letu 2014/2015 izveden pouk geografije z učenci osmega razreda. Za namen pouka smo načrtovali izdelavo gradiv, izvedbo in evalvacijo raziskave Vpeljava kombinacije formativnega spremljanja dosežkov učencev in portfolia v pouk geografije na primeru Južne Afrike pri pouku geografije v osnovni šoli. Z raziskavo smo dokazali, da imajo sodobni koncepti znanja pozitivni vpliv na učence v smislu razvijanja spretnosti in veščin.
Ključne besede:Portfolio, formativno spremljanje, sodobni koncepti znanja, pouk geografije.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Bevc]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-48151 Novo okno
UDK:37.091.322:913(6-13)(043.2)
COBISS.SI-ID:21508360 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CERASWBG
Datum objave v DKUM:22.12.2015
Število ogledov:3791
Število prenosov:527
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
BEVC, Tjaša, 2015, PORTFOLIO IN FORMATIVNO SPREMLJANJE DOSEŽKOV UČENCEV NA PRIMERU JUŽNE AFRIKE PRI POUKU GEOGRAFIJE V OSNOVNI ŠOLI [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Bevc. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=48151
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PORTFOLIO AND FORMATIVE ASSESSMENT OF STUDENTS ACHIEVEMENTS IN CASE OF SOUTH AFRICA IN GEOGRAPHY CLASS IN THE PRIMARY SCHOOL
Opis:The MA paper deals with how to implement the modern school objectives into the process of learning and teaching. It consists of two parts. The first part represents the theoretical framework which serves as a basis for the research called Implementation of the Combination of Formative Assessment and Portfolio into Geography Instruction, which is the topic of the second part of this paper. During the research in the academic year 2014/2015, the grade eight instruction was carried out in the primary school. Based on the evidence of the research the MA paper proves that the modern concepts of knowledge have positive effect on learners’ development of skills and competencies.
Ključne besede:Portfolio, formative assessment, modern concepts of knowledge, geography instruction.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici