| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UDEJANJANJE CILJEV SODOBNIH KONCEPTOV ZNANJA S POMOČJO PORTFOLIA PRI POUKU SOCIOLOGIJE
Avtorji:ID Bevc, Tjaša (Avtor)
ID Tavčar Krajnc, Marina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bevc_Tjasa_2015.pdf (1,32 MB)
MD5: 9BB282C41975C3FD3A3F13B8F7113424
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Sodobna šola upošteva sodobne koncepte znanja, temelječe na razvoju spretnosti in veščin, ki bodo učečim se koristile v nadaljnjem življenju. S tem sodobna šola v ospredje postavlja različne oblike učenja in poučevanja, ki pripomorejo k razvoju le-teh. V magistrski nalogi se ukvarjamo s problematiko udejanjanja sodobnih konceptov znanja v procesu učenja in poučevanja. Osredotočamo se predvsem na učenje in poučevanje s pomočjo portfolija. Glavni namen magistrske naloge z naslovom Udejanjanje ciljev sodobnih konceptov znanja s pomočjo portfolia pri pouku sociologije je s pomočjo pilotne raziskave na srednji šoli dokazati, da ima uvedba portfolia pozitivne učinke v smislu sprejemanja odgovornosti dijakov za usvajanje njihovega znanja, razvijanja samostojnosti v procesu učenja in v okviru tega ustvarjalnosti in samoiniciativnosti. Izhodišče magistrske naloge je predstavljala raziskava, izvedena pri pouku sociologije v tretjem in četrtem letniku srednje šole v šolskem letu 2014/2015. Magistrska naloga s pomočjo raziskave Vpeljava portfolia v pouk sociologije dokazuje, da učenje in poučevanje s pomočjo portfolia pozitivno vpliva na razvoj spretnosti in veščin dijakov in dijakinj.
Ključne besede:srednja šola, sociologija, sodobni koncepti znanja, portfolio, avtentična dejavnost, individualizacija.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Bevc]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-48011 Novo okno
UDK:316:37.091.31(043.2)
COBISS.SI-ID:21504008 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PD8O7GXJ
Datum objave v DKUM:22.12.2015
Število ogledov:1847
Število prenosov:188
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
BEVC, Tjaša, 2015, UDEJANJANJE CILJEV SODOBNIH KONCEPTOV ZNANJA S POMOČJO PORTFOLIA PRI POUKU SOCIOLOGIJE [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Bevc. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=48011
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PORTFOLIO ASSISTED IMPLEMENTATION OF MODERN CONCEPTS OF KNOWLEDGE OBJECTIVES IN SOCIOLOGY INSTRUCTION
Opis:The modern school takes into consideration the modern concepts of knowledge which are based on the development of skills and competencies that will help the learners in their future life. This is how modern school highlights different forms of learning and teaching which facilitate the learning process. The MA paper deals with the implementation of modern concepts of knowledge in the process of learning and teaching and especially focuses on the learning and teaching with the help of the portfolio. The main aim of the MA paper entitled Portfolio assisted implementation of Modern Concepts of Knowledge Objectives in Sociology instruction is to prove that the implementation of the portfolio has positive effects on students when they have to take responsibility for the construction of their own knowledge, development of independency in the learning process as well as creativity and self-initiative. The starting point of the MA paper is the research carries out in Sociology classes in the third and fourth year at the upper secondary level in the academic year 2014/2015. Via the research Implementation of Portfolio into the Sociology Class the MA paper proves that learning and teaching with the help of the portfolio have positive effects on the development of students' skills and competencies.
Ključne besede:high school, sociology, modern concepts of knowledge, portfolio, authentic activity, individualization.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici