Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MORALNA VZGOJA PREDŠOLSKIH OTROK SKOZI RISANKE
Avtorji:
ID
Trafela, Romana
(Avtor)
ID
Vezjak, Boris
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Trafela_Romana_2015.pdf
(1,64 MB)
MD5: ADC7AAF7BBC9BF050184D41AE1BCE27F
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V teoretičnem delu diplomskega dela Moralna vzgoja predšolskih otrok skozi risanke najprej natančneje opredelimo pojem morala. Dotaknemo se moralnih teorij, ki jih omenjajo avtorji, moralnega razvoja, in dejavnikov, ki vplivajo na otrokov moralni razvoj ter moralne vzgoje otrok. V nadaljevanju predstavimo medije, podrobneje se posvetimo televiziji in risankam. V empiričnem delu diplomskega dela smo predstavili pridobljene podatke, ki smo jih pridobili s pomočjo anketiranja otrok. Osredotočili smo se na raziskavo o tem, kako otroci v risankah prepoznavajo, razumejo in dojemajo moralne kvalitete, kot so vljudnost, resnicoljubnost in strpnost. Namen empirične raziskave je ugotoviti, ali otroci prepoznavajo moralna in nemoralna dejanja likov v risankah in kaj se iz risanke naučijo. Zanimalo nas je še, kakšno je njihovo mnenje o dejanju posameznega lika, kako bi lahko v določeni situaciji ravnali drugače, zakaj se jim določene moralne kvalitete zdijo pomembne, kje oz. kdo jih je poučil o opravičevanju, resnicoljubnosti in strpnosti. Prav tako smo se skozi izdelavo diplomskega dela spraševali ali so nam poučne risanke lahko v pomoč pri učenju moralne vzgoje. Končna spoznanja govorijo o tem, da predšolski otroci prepoznavajo moralna in nemoralna dejanja likov iz risank. Pri tem se opirajo na svoje lastne izkušnje in znanje, ki ga o tem, kaj je prav in kaj ni, že imajo, ter na videno situacijo v risanki. Ugotovili smo, da poučne risanke lahko uporabimo za učenje moralne vzgoje.
Ključne besede:
morala
,
moralni razvoj
,
moralna vzgoja
,
predšolski otrok
,
mediji
,
televizija
,
risanke
,
vljudnost
,
strpnost
,
resnicoljubnost.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[R. Trafela]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-47831
UDK:
37.015.31:17.022.1-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
21499912
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:R3RT4KZ3
Datum objave v DKUM:
23.07.2015
Število ogledov:
4000
Število prenosov:
671
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TRAFELA, Romana, 2015,
MORALNA VZGOJA PREDŠOLSKIH OTROK SKOZI RISANKE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : R. Trafela. [Dostopano 30 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47831
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Problematika delovanja centralne čistilne naprave Domžale Kamnik
Čiščenje odpadnih vod na slovenskih komunalnih čistilnih napravah
Development of ROTO SRB small waste water puryfiying plant
Reconstruction wastewater treatment plant Mozirje
URBAN WASTEWATER TREATMENT WITH MEMBRANE BIOREACTOR
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Primernost biološkega čiščenja industrijske odpadne vode iz proizvodnje kemičnih izdelkov Atotech Slovenija d. d.
Solution of waste water treatment for the community of Ajdovec
Observation of biological wastewater treatment plant Mežica during its trial run
Research of the Operation Optimization of the Central Wastewater Treatment Plant Zagorje ob Savi
Natural conditions for construction of water ecoremediation systems
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MORAL EDUCATION OF PRESCHOOL CHILDREN THROUGH CARTOONS
Opis:
In the theoretical part of my thesis I define the conception of morality. After the examination of some theories of moral development and factors that affect children's moral development, I continue with the presentation of the media focusing primarily on television and cartoons. In the empirical part of my thesis I present the results of the survey conducted among children. The study is focused on how children recognize and understand moral qualities such as courtesy, tolerance and truthfulness in cartoons. The goal of the study was to find out if children can distinguish between a moral and an immoral action of the cartoon characters and what can they learn from the cartoons. We also wanted to know more about their opinion of the cartoon characters, how to behave in a certain situation, why are the certain moral qualities important and where or who taught them about apology, truthfulness and tolerance. Through making the thesis, we also wondered if the educational cartoons can help us at teaching of moral education. The study suggests that preschool children distinguish between a moral and an immoral action of the cartoon characters. Children's knowledge and experiences of moral rules help them to distinguish it. We found that educational cartoons can be used for teaching moral education.
Ključne besede:
morality
,
moral development
,
moral education
,
preschool children
,
media
,
television
,
cartoons
,
courtesy
,
tolerance
,
truthfulness.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj