Naslov: | FORMATIVNO SPREMLJANJE ZNANJA UČENCEV V OSNOVNI ŠOLI |
---|
Avtorji: | ID Kop, Mateja (Avtor) ID Ivanuš-Grmek, Milena (Mentor) Več o mentorju...  ID Čagran, Branka (Komentor) |
Datoteke: | MAG_Kop_Mateja_2015.pdf (458,94 KB) MD5: 7C0D112C810FE26E6403B44DBEFC2CCE
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
---|
Opis: | Formativno spremljanje ima v današnjem casu vedno pomembnejšo vlogo, saj pomeni bolj nazorno spremljanje slehernega ucenca ob pomoci in povratni informaciji ucitelja za doseganje optimalnega rezultata ucenca, primernega njegovim realnim zmožnostim.
Konstruiranje znanja poteka ob procesu osmišljanja lastnih izkušenj. Pojmovanje bistva in nastajanja znanja temelji na prepricanju, da znanje ni nekaj, kar obstaja objektivno, neodvisno od tistega, ki spoznava, ampak je subjektiven konstrukt (zgradba), ki ga v procesu osmišljanja lastnih izkušenj ustvarja vsak posamezni ucenec.
Proces formativnega spremljanja je osredotocen na ucenca, pri cemer ucenec razvija spretnosti in vešcine, ki vodijo v samostojno reševanje nalog. Vloga ucitelja je, da ucenca spremlja znotraj t. i. obmocja bližnjega razvoja, kar pomeni, da mu nudi ravno pravšnjo mero
pomoci in vodenja. Na eni strani so ucenci v takšnem konstruktivisticnem okolju sooceni z
izzivom, ki ga predstavlja samostojno odkrivanje koncepta, hkrati pa se ucijo, kako se uciti,
razvijajo ter implementirajo strategije, ki so znacilne za samostojne mislece in ucence.
Prav tako je bistvo konstruktivizma v pedagogiki poudarjanje nacina, procesa, ucencevega
pridobivanja znanja oz. oblikovanja konstrukta. Za ucitelje, ki formativno spremljajo
ucencevo znanje, je v veliki meri pomemben proces ucenja, to je proces, skozi katerega
posameznik usvaja spretnosti, strategije in sredstva, s katerimi lahko ucinkovito izvede ucno
nalogo. Pomembno je tudi, kdaj in kako se uporablja posamezna ucna strategija. |
---|
Ključne besede: | Osnovna šola, konstruktivizem, preverjanja znanja, formativno spremljanje, avtenticne in alternativne oblike preverjanja znanja, povratna informacija, portfolio. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [M. Kop] |
---|
Leto izida: | 2015 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-47643-c7148202-a0f4-defe-7898-10514199997d  |
---|
UDK: | 37.091.26:373.3(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 21304840  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:S2ZQS0TS |
---|
Datum objave v DKUM: | 14.04.2015 |
---|
Število ogledov: | 7409 |
---|
Število prenosov: | 1247 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FF
|
---|
:
|
KOP, Mateja, 2015, FORMATIVNO SPREMLJANJE ZNANJA UČENCEV V OSNOVNI ŠOLI [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Kop. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47643
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |