| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PRIDOBIVANJE NARAVOSLOVNIH ZNANJ V POLETNI ŠOLI V NARAVI Z NEPOSREDNO IZKUŠNJO
Avtorji:ID Dobrun, Patricija (Avtor)
ID Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Dobrun_Patricija_2015.pdf (2,42 MB)
MD5: 9F9BE8E1F6BD5DA436C364CD1D9EF877
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Cilj diplomske naloge je bil prikazati pomen izkustvenega učenja v šoli v naravi in uporabnost na ta način pridobljenega znanja, ki ga učenci pridobivajo s postopki zaznavanja, doživljanja, spoznavanja in vrednotenja. Prikazano je, da učenci, ki so se udeležili šole v naravi in so morsko obalo spoznavali izkustveno v obliki več čutnega učenja, bolje razumejo pojave, prepoznavajo probleme in jih uspešneje rešujejo, kot pa učenci, ki šole v naravi niso obiskovali in so učno vsebino spoznavali frontalno in v učilnici. Za splošno obravnavo teme morje je možno uporabiti več metod dela − od verbalno-tekstualnih do izkustvenega in sodelovalnega učenja. V diplomskem delu je izpostavljeno predvsem izkustveno učenje. Predstavljene so nekatere oblike dela: projektno učno delo, raziskovalno delo, problemski pouk, terensko delo, ekskurzija in konstruktivistični pristop k učenju. Avtorica se je osredotočila predvsem na ugotavljanje razlik v naravoslovnem znanju pred in po vzgojno-izobraževalnem delu. Na koncu so prikazani in analizirani anketni vprašalniki, iz katerih je razvidno, da neposredna izkušnja v šoli v naravi ugodno vpliva na pridobivanje naravoslovnih znanj.
Ključne besede:šola v naravi, naravno okolje, vseživljenjsko učenje, izkustveno učenje, naravoslovna znanja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[P. Dobrun]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-47638-27523ac1-a929-6af2-0a86-82c29b611491 Novo okno
UDK:373.3(043.2):5
COBISS.SI-ID:21381384 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LWDCRWBS
Datum objave v DKUM:02.06.2015
Število ogledov:1440
Število prenosov:157
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
DOBRUN, Patricija, 2015, PRIDOBIVANJE NARAVOSLOVNIH ZNANJ V POLETNI ŠOLI V NARAVI Z NEPOSREDNO IZKUŠNJO [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Dobrun. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47638
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ACQUISITION OF SCIENTIFIC SKILLS IN SUMMER SCHOOL TROUGHT DIRECT EXPERIENCE
Opis:The aim of the diploma work was to show the meaning of the experiential learning in the school camp and the usefulness of the knowledge which students get with the processes of the detection, experiences, identification and evaluation. It is shown that students who have participated at the school camp and have experienced the sea shore with all-senses learning understand phenomenon better, they recognize the problems and successfully save them as students who haven't experienced the school camp and they have meet the learning content at the frontal learning in the classroom. There could be used a lot of different working methods for the general theme sea, all from verbal-textual and experiential and co-operative learning method. In the diploma work the experiential learning is exposed. There are also presented some teaching forms: project educational work, research work, the problem method of teaching, field work, excursions and the constructivist approaches. The author has focused on the differences in the science knowledge before and after the educational work. At the end are presented and analyzed questionnaires which show that the direct experience in the nature has a positive effect on the obtaining of the science knowledge.
Ključne besede:summer school, physical Environment, lifelong Learning, experiential Learning, science Skill


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici