| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:DRUŽBENA OMREŽJA KOT ORODJE SPLETNEGA MARKETINGA
Avtorji:ID Milojčić, Monika (Avtor)
ID Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Urh, Marko (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Milojcic_Monika_2015.pdf (1,42 MB)
MD5: 8C86089AD40EA9CAD9EF5613D5696199
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomskem delu smo predstavili, kaj je marketing in kakšne so njegove oblike. Bolj podrobno smo prikazali spletni marketing. Opisali smo razvoj spleta s primerjavo web1 in web2 kot začetek razvoja družbenih omrežij. To je bil temelj za raziskavo, kjer so nas zanimala družbena omrežja kot orodje spletnega marketinga. V raziskovalnem delu smo ugotovili, katera so najpogosteje obiskana družbena omrežja in razlike med spoloma pri uporabi družbenih omrežij. Ugotovili smo, kako uporabniki dojemajo družbena omrežja v primerjavi z drugimi načini oglaševanja.
Ključne besede:družbena omrežja, spletni marketing, uporabniki, podjetja, kupci
Kraj izida:Kranj
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-47610-f8bb32f9-8b71-fcd2-96e8-affdcc1017e8 Novo okno
COBISS.SI-ID:7425299 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QKO5DPSZ
Datum objave v DKUM:14.04.2015
Število ogledov:3090
Število prenosov:611
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
MILOJČIĆ, Monika, 2015, DRUŽBENA OMREŽJA KOT ORODJE SPLETNEGA MARKETINGA [na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47610
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SOCIAL NETWORKS AS A TOOL FOR ONLINE MARKETING
Opis:In our diploma thesis, we presented what is marketing and its forms. More specifically we presented online marketing. We described the development of internet by comparing web1 and web2 as the beginning of social networks. This was the basis for the study, where we were interested in social networks as a tool for online marketing. The point of our research was to determine which are the most visited social networks and what were the gender differences between the usage of social networks. We were interested in how users perceive social networs as a method of advertising with other methods of advertising.
Ključne besede:social networks, online marketing, users, company, buyers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici