Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
DRUŽBENA OMREŽJA KOT ORODJE SPLETNEGA MARKETINGA
Avtorji:
ID
Milojčić, Monika
(Avtor)
ID
Vukovič, Goran
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Urh, Marko
(Komentor)
Datoteke:
UN_Milojcic_Monika_2015.pdf
(1,42 MB)
MD5: 8C86089AD40EA9CAD9EF5613D5696199
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V diplomskem delu smo predstavili, kaj je marketing in kakšne so njegove oblike. Bolj podrobno smo prikazali spletni marketing. Opisali smo razvoj spleta s primerjavo web1 in web2 kot začetek razvoja družbenih omrežij. To je bil temelj za raziskavo, kjer so nas zanimala družbena omrežja kot orodje spletnega marketinga. V raziskovalnem delu smo ugotovili, katera so najpogosteje obiskana družbena omrežja in razlike med spoloma pri uporabi družbenih omrežij. Ugotovili smo, kako uporabniki dojemajo družbena omrežja v primerjavi z drugimi načini oglaševanja.
Ključne besede:
družbena omrežja
,
spletni marketing
,
uporabniki
,
podjetja
,
kupci
Kraj izida:
Kranj
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-47610-f8bb32f9-8b71-fcd2-96e8-affdcc1017e8
COBISS.SI-ID:
7425299
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:QKO5DPSZ
Datum objave v DKUM:
14.04.2015
Število ogledov:
3090
Število prenosov:
611
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MILOJČIĆ, Monika, 2015,
DRUŽBENA OMREŽJA KOT ORODJE SPLETNEGA MARKETINGA
[na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47610
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
SOCIAL NETWORKS AS A TOOL FOR ONLINE MARKETING
Opis:
In our diploma thesis, we presented what is marketing and its forms. More specifically we presented online marketing. We described the development of internet by comparing web1 and web2 as the beginning of social networks. This was the basis for the study, where we were interested in social networks as a tool for online marketing. The point of our research was to determine which are the most visited social networks and what were the gender differences between the usage of social networks. We were interested in how users perceive social networs as a method of advertising with other methods of advertising.
Ključne besede:
social networks
,
online marketing
,
users
,
company
,
buyers
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj