Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
SPODBUJANJE SENZIBILIZIRANJA OTROK SKOZI DRAMSKE IGRE V PRED. OBDOBJU
Avtorji:
ID
Robič, Cirila
(Avtor)
ID
Šinko, Sabina
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Petek, Darija
(Komentor)
Datoteke:
VS_Robic_Cirila_2015.pdf
(2,23 MB)
MD5: 31AC5B25284117A8552B09587073A67E
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
POVZETEK Diplomsko delo z naslovom Spodbujanje senzibiliziranja otrok skozi dramske igre v predšolskem obdobju je praktično diplomsko delo. Nastalo je predvsem z namenom, da se otrokom približajo dramske igre in s pomočjo teh spodbuja razvoj njihovih čutil. Teoretični del zajema poglavja o dramski vzgoji v predšolskem obdobju in čutilih. Tu lahko izvemo, kakšen in kolikšen pomen pravzaprav ima dramska vzgoja v zgodnjem otroštvu. V ostalih poglavjih pa se dotaknemo čutil, iger, vezanih na čutila, izkušenj ter materialov. V praktičnemu delu so predstavljene dramske igre za spodbujanje otrokovih čutil, ki so bile izvedene v vrtcu. Praktični del diplomskega dela smo izvajali z otroki prvega in drugega starostnega obdobja. Pripravili smo 10 priprav, od tega 5 priprav za prvo starostno obdobje (otroci, stari od 1 do 2 leti) in 5 priprav za drugo starostno obdobje (otroci, stari od 4 do 5 let). Izvajanje dejavnosti je potekalo v vrtcu OŠ Jožeta Hudalesa v Jurovskem Dolu. Dodan je tudi slikovni material, ki je nastal ob izvajanju dejavnosti. Izvajanje dejavnosti je potekalo tri tedne. Otrokom 1. in 2. starostnega obdobja smo pripravili dramske igre, s pomočjo katerih so na igriv način odkrivali svoja čutila, uživali ob tem, raziskovali, urili svoje spretnosti čutenja, se poigravali z domišljijo … Ugotovili smo, da dramske igre otroka celostno bogatijo, spodbujajo njegovo domišljijo in so izjemno priljubljene med otroci. Vzgojitelji lahko skozi dramske igre popestrijo tudi druga področja kurikuluma, kot je bilo v našem primeru predvsem področje narave – otrokovih čutil.
Ključne besede:
predšolsko obdobje
,
dramska vzgoja otrok
,
dramske igre
,
raziskovanje s čutili.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[C. Robič]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-47580-0cc3e1e1-63b2-39d6-1328-32cef254742e
UDK:
373.2(043.2):792.028
COBISS.SI-ID:
21379336
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:PUBJQ8RN
Datum objave v DKUM:
02.06.2015
Število ogledov:
2703
Število prenosov:
252
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ROBIČ, Cirila, 2015,
SPODBUJANJE SENZIBILIZIRANJA OTROK SKOZI DRAMSKE IGRE V PRED. OBDOBJU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : C. Robič. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47580
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
One more time on the integrated (holistic) model of education from the perspective of literary didactics
PRODUCTIVE LITERARY-DIDACTIC METHOD CHAIN NOVEL
O književni osebi in horizontu pričakovanj v predoperativnem in operativnem obdobju otrokovega bralnega razvoja
DIDACTICS OF YOUTH LITERATURE FOR THE LITERARY EDUCATION OF CHILDREN AND ADOLESCENTS WITH MODERATE MENTAL DISORDER
Didaktična obravnava ljudskih in umetnih pravljic pri pouku nemščine kot tujega jezika
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Komunikacijski model za poučevanje književnosti - učiteljeva vloga v fazi šolske interpretacije besedila
Zgodovinski oris prostega spisja na Slovenskem
Slovenian literature and language in education and life of the young people in Austrian Carinthia
Pogovor z zasl. prof. dr. Božo Krakar Vogel, utemeljiteljico slovenske didaktike književnosti
Od recepcijske do sistemske didaktike književnosti
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
STIMULATING THE PRESCHOOL CHILDREN'S SENSITIZATION THROUGH CHILDREN'S DRAMA
Opis:
This diploma thesis with the title 'Promoting the senses in children through drama plays in the pre-school period' is based on practical experience. It was created primarily with a view to bring drama plays closer to the children and thus promote the development of their senses. The theoretical part includes chapters on drama education in the pre-school period and learning through the senses. The information on what and how much importance the drama education actually has in early childhood can be found here. The other chapters discuss the senses, games related to the senses, experience and materials. The practical part is designed to present the drama plays which were performed in kindergarten with the intention to promote children's senses. The practical part of the thesis was carried out with children of the first and second age group. There were 10 preparations carried out, 5 of which for the first age group (children aged 1–2 years) and 5 of which for the second age group (children aged 4–5 years). The activities took place in the kindergarten of the OŠ Jože Hudales Primary School in Jurovski Dol. This part also includes graphic material that was created during the implementation of activities. The activities were carried out for three weeks. For the children of the first and the second age group, we prepared certain drama plays by which they were discovering their senses in a playful way, while enjoying, exploring, practicising their sensory skills, playing with their imagination etc. In this diploma thesis, it was established that drama plays provide enrichment to children in an integrative way, stimulate their imagination, and are extremely popular among children. Childcare workers can include drama plays to enliven the other areas of the curriculum, as in our case this was the field of nature – children's senses, in particular.
Ključne besede:
pre-school period
,
children's drama education
,
drama plays
,
sensory exploration.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj