Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
FILMSKA PISMENOST PRI UČENCIH DRUGEGA IN TRETJEGA VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEGA OBDOBJA
Avtorji:
ID
Jelen, Barbara
(Avtor)
ID
Pšunder, Mateja
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kennedy, Victor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Jelen_Barbara_2015.pdf
(1,52 MB)
MD5: 4681128CC4046A525CE7AAE244546BDD
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Tema magistrske naloge je filmska pismenost pri učencih drugega in tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja. V teoretičnem delu smo predstavili pomen vzgoje, opismenjevanja človeka, vlogo filma in filmskega opismenjevanja. Izpostavili smo tudi filmsko kulturo in vzgojo na Slovenskem skozi čas, hkrati pa se osredotočili še na uresničevanje filmske vzgoje in pismenosti v šolskem kurikulu. Z raziskavo smo želeli ugotoviti stališča učencev do filma in filmskega jezika, uveljavljeno uporabo filmov pri učencih, razloge za gledanje filmov in to, kakšne učinke ima gledanje filmov na učence. Pri tem nas je zanimal obstoj razlik glede na razred in glede na spol. Raziskava je temeljila na neslučajnostnem priložnostnem vzorcu učencev 6. in 8. razredov šestih osnovnih šol na Koroškem v šolskem letu 2013/2014. Kot merski pripomoček je bil uporabljen anketni vprašalnik. Na podlagi rezultatov je bilo ugotovljeno, da je stališče učencev do filma predvsem pozitivno naravnano, saj večina učencev rada gleda filme, tako fantje kot dekleta. To so dodatno potrdili še podatki, da učenci porabijo na teden kar 12 uri na dan, med vikendom pa 24 ure za gledanje filmov. Z raziskavo smo ugotovili, da gledanje filmov pogosto zapolnjuje učenčev prosti čas in čas, ko se učenci družijo skupaj z družino. Film bi lahko bil zelo uporaben kot učno sredstvo in v večji meri tudi učenci soglašajo, da se preko filmov učijo tujega jezika ter da so filmi koristni za učenje o življenju in svetu.
Ključne besede:
film
,
vzgoja
,
filmska pismenost
,
filmska vzgoja
,
filmski jezik
,
učenci
,
osnovna šola
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Barbara]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-47481-5c34d7c9-e39a-0106-bdb4-77401289b93a
UDK:
791.5:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
21265928
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:YAJIFWOX
Datum objave v DKUM:
30.03.2015
Število ogledov:
1920
Število prenosov:
264
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JELEN, Barbara, 2015,
FILMSKA PISMENOST PRI UČENCIH DRUGEGA IN TRETJEGA VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEGA OBDOBJA
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Barbara. [Dostopano 18 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47481
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Delež gibalno ogroženih in nadarjenih učencev v 4., 5. in 6. razredu osnovne šole
Vključevanje didaktičnih iger v kontekst izvedbe prometnovarnostnih vsebin v 4. in 5. razredu osnovne šole
Izvajanje glasbeno-didaktičnih iger pri glasbeni umetnosti v osnovni šoli
Možnosti medpredmetnega povezovanja slovenščine in angleščine v 6. razredu osnovne šole
Izvedba in analiza delavnic na temo socialnega in čustvenega učenja z namenom krepitev miselne naravnanosti v 4. razredu osnovne šole
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Nadarjeni učenci pri pouku matematike v 4. in 5. razredu osnovne šole pri pouku na daljavo
Motivacija staršev za skupno branje književnih besedil v 4. in 5. razredu osnovne šole
Ustvarjalna klima in spodbujanje ustvarjalnosti v 3. in 4. razredu osnovne šole
Uporaba pristopa Storyline v 4. razredu osnovne šole
Didaktične igre pri obravnavi gibanja v 1. in 4. razredu osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
FILM LITERACY AMONG PUPILS OF THE SECOND AND THIRD EDUCATIONAL PERIOD
Opis:
The subject of this master’s thesis is Film Literacy among Pupils of the Second and Third Educational Period. In the theoretical part I introduced the importance of education, literacy education, the role of film and film literacy education. My focus was on film culture and education in Slovenia throughout time, and at the same time I focused on the realization of film education and literacy in the school curriculum. In the empirical part I wanted to find out the pupils’ point of view on film and film language, the established usage of films according to pupils, reasons for watching films, and last but not least, what kind of effect watching films has on pupils. In the process I was interested in the differences by grade and sex. My research was based on non-probability, convenience sample of pupils from 6th and 8th grade of the six elementary schools in Carinthia in the year of 2013-2014. As a metric accessory I used a survey questionnaire. The results showed that pupils’ attitude towards film is mostly positive, since most of the pupils like to watch films, both girls and boys. This positive attitude was confirmed by the results showing how pupils spend 1-2 hours per day during the week and 2-4 hours per day on the weekends solely on watching films. From the survey research results, I established that watching films often fills up the pupils’ free time and their family time. Film could be very useful as a teaching tool; even the pupils agree to a greater extent that they learn foreign languages by watching films and that films are useful for learning about the world and life.
Ključne besede:
film
,
education
,
film literacy
,
film education
,
film language
,
pupils
,
elementary school
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj