| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VEDENJE SLOVENSKIH POTROŠNIKOV PRI SPLETNEM NAKUPOVANJU
Avtorji:ID Kos, Jasmina (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kos_Jasmina_2015.pdf (1,61 MB)
MD5: 6B1BAD9322FD5D4CDA4E6878403E2778
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Težko bi rekli, da bo spletno nakupovanje izpodrinilo klasično nakupovanje v fizičnih trgovinah in trgovskih centrih, vendar pa kljub temu lahko rečemo, da pričakujemo v naslednjih letih na spletu še več trgovin in povečano rast spletnih potrošnikov. Spletne trgovine imajo namreč mnogo prednosti, saj lahko udobno iz naslonjača kadarkoli in kjerkoli (dokler imamo internetno povezavo) kupimo izdelek, ki ga želimo, brez vsiljevanja prodajalčevega mnenja, čakanja na blagajni, iskanja parkirnega prostora in skrbi, kako bomo blago odnesli do našega doma. Vse to nam je na dosegu roke in z samo nekaj kliki imamo lahko naročen izdelek naslednji dan že doma. Nakupovanje še nikoli ni bilo tako udobno in enostavno. V magistrskem delu smo se osredotočili predvsem na vedenje slovenskih potrošnikov, ki nakupujejo prek spleta. Magistrsko nalogo smo razdelili v štiri temeljne sklope, v katerih smo skušali opisati, raziskati in prikazati realno stanje slovenskih potrošnikov, ki nakupujejo prek spleta. Prvi del magistrske naloge je namenjen opredelitvi spletne trgovine, spoznavanju dejavnikov dobre spletne trgovine in njene varnosti, prikazali smo različne vrste plačil ter opisali dostavo in prevzem naročila. V drugem delu smo podrobneje obravnavali vedenje potrošnikov pri nakupovanju prek spleta. Najprej smo prikazali dejavnike, ki vplivajo na nakupno vedenje potrošnika, nato smo se posvetili osnovnim stopnjam v procesu nakupnega vedenja in obravnavali nakupno vedenje potrošnika. V tretjem delu smo opredelili spletno nakupovanje, izpostavili njegovev prednosti in slabosti, prikazali nekaj statističnih podatkov spletnega nakupovanja v Sloveniji in na območju EU ter podrobneje opisali možna tveganja in nevarnosti pri spletnem nakupovanju. Zadnji del magistrske naloge je namenjen prikazu in analizi spletne ankete. V tem delu prikazujemo dejansko stanje slovenskih spletnih potrošnikov in ga zaključujemo s podajanjem sklepnih ugotovitev.
Ključne besede:Spletna trgovina, spletni potrošnik, vedenje potrošnikov, nakupno vedenje, spletno nakupovanje, spletni nakup.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Kos]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-47446-dfb9fd9d-1c00-f683-0394-7dff52ecadfc Novo okno
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:11987740 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VEAA2BCT
Datum objave v DKUM:18.05.2015
Število ogledov:21246
Število prenosov:801
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KOS, Jasmina, 2015, VEDENJE SLOVENSKIH POTROŠNIKOV PRI SPLETNEM NAKUPOVANJU [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Kos. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47446
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SLOVENIAN CONSUMER'S BEHAVIOUR AT ONLINE SHOPPING
Opis:It is hard to state that online shopping will displace classic shopping in actual stores and shopping centres, however, we can expect more online stores as well as a great increase of online consumers over the next years. Online stores possess many advantages, since we can anytime and anywhere from the comfort of our couch (if we have an internet connection) buy a product, which we want, without the enforced seller's opinion, with no checkout queue, without seeking a vacant parking spot and worries how to transport the goods back home. All this is at hand and with only few clicks we can have the ordered product home the next day. Shopping has never been so comfortable and easy. In this master thesis we concentrated mainly on the behaviour of the Slovenian consumers, who shop online. The master thesis was divided into four basic parts, in which we tried to describe, investigate and show the real state of the Slovenian consumers, who shop online. The first master's part is designed to define an online store, to learn about the factors of a good online store, its safety and different payment types and to describe an order delivery and takeover service. In the second part we addressed in detail the online consumer's behaviour. Firstly, we demonstrated the factors that influences the consumer buying behaviour, then we focused on basic levels in the buying behaviour process and dealt with the consumer buying behaviour. The third part defined an online shopping, exposed advantages and disadvantages of online shopping, demonstrated some statistic data about the online shopping in Slovenia and EU area and described in detail the possible risks and dangers of online shopping. The last part is meant to see and analyse the online survey. Here we show the real state of the Slovenian online consumers and conclude it by providing the final findings.
Ključne besede:Online store, online consumer, consumer's behaviour, shopping behaviour, online shopping, online purchase.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici