Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VEDENJE SLOVENSKIH POTROŠNIKOV PRI SPLETNEM NAKUPOVANJU
Avtorji:
ID
Kos, Jasmina
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Kos_Jasmina_2015.pdf
(1,61 MB)
MD5: 6B1BAD9322FD5D4CDA4E6878403E2778
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Težko bi rekli, da bo spletno nakupovanje izpodrinilo klasično nakupovanje v fizičnih trgovinah in trgovskih centrih, vendar pa kljub temu lahko rečemo, da pričakujemo v naslednjih letih na spletu še več trgovin in povečano rast spletnih potrošnikov. Spletne trgovine imajo namreč mnogo prednosti, saj lahko udobno iz naslonjača kadarkoli in kjerkoli (dokler imamo internetno povezavo) kupimo izdelek, ki ga želimo, brez vsiljevanja prodajalčevega mnenja, čakanja na blagajni, iskanja parkirnega prostora in skrbi, kako bomo blago odnesli do našega doma. Vse to nam je na dosegu roke in z samo nekaj kliki imamo lahko naročen izdelek naslednji dan že doma. Nakupovanje še nikoli ni bilo tako udobno in enostavno. V magistrskem delu smo se osredotočili predvsem na vedenje slovenskih potrošnikov, ki nakupujejo prek spleta. Magistrsko nalogo smo razdelili v štiri temeljne sklope, v katerih smo skušali opisati, raziskati in prikazati realno stanje slovenskih potrošnikov, ki nakupujejo prek spleta. Prvi del magistrske naloge je namenjen opredelitvi spletne trgovine, spoznavanju dejavnikov dobre spletne trgovine in njene varnosti, prikazali smo različne vrste plačil ter opisali dostavo in prevzem naročila. V drugem delu smo podrobneje obravnavali vedenje potrošnikov pri nakupovanju prek spleta. Najprej smo prikazali dejavnike, ki vplivajo na nakupno vedenje potrošnika, nato smo se posvetili osnovnim stopnjam v procesu nakupnega vedenja in obravnavali nakupno vedenje potrošnika. V tretjem delu smo opredelili spletno nakupovanje, izpostavili njegovev prednosti in slabosti, prikazali nekaj statističnih podatkov spletnega nakupovanja v Sloveniji in na območju EU ter podrobneje opisali možna tveganja in nevarnosti pri spletnem nakupovanju. Zadnji del magistrske naloge je namenjen prikazu in analizi spletne ankete. V tem delu prikazujemo dejansko stanje slovenskih spletnih potrošnikov in ga zaključujemo s podajanjem sklepnih ugotovitev.
Ključne besede:
Spletna trgovina
,
spletni potrošnik
,
vedenje potrošnikov
,
nakupno vedenje
,
spletno nakupovanje
,
spletni nakup.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Kos]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-47446-dfb9fd9d-1c00-f683-0394-7dff52ecadfc
UDK:
339.138
COBISS.SI-ID:
11987740
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:VEAA2BCT
Datum objave v DKUM:
18.05.2015
Število ogledov:
21246
Število prenosov:
801
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOS, Jasmina, 2015,
VEDENJE SLOVENSKIH POTROŠNIKOV PRI SPLETNEM NAKUPOVANJU
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Kos. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47446
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
The impact of the COVID-19 pandemic on the mental health of police officers
The impact of the COVID-19 pandemic on the mental health of pregnant women
The impact of the COVID-19 pandemic on student mental health
The impact of the COVID-19 pandemic on the development of digital marketing in the selected organization
The effects of solitary confinement on the mental health of prisoners
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
ǂThe ǂimpact of the COVID-19 pandemic on the mental health of nurses
Impact of covid-19 pandemic on the mental health of pregnant women
The impact of the COVID-19 pandemic on consumer purchasing behavior: changes in online shopping
Impact of the Covid-19 pandemic on families with school-age children
The impact of the COVID-19 pandemic on the operations of a small service business
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
SLOVENIAN CONSUMER'S BEHAVIOUR AT ONLINE SHOPPING
Opis:
It is hard to state that online shopping will displace classic shopping in actual stores and shopping centres, however, we can expect more online stores as well as a great increase of online consumers over the next years. Online stores possess many advantages, since we can anytime and anywhere from the comfort of our couch (if we have an internet connection) buy a product, which we want, without the enforced seller's opinion, with no checkout queue, without seeking a vacant parking spot and worries how to transport the goods back home. All this is at hand and with only few clicks we can have the ordered product home the next day. Shopping has never been so comfortable and easy. In this master thesis we concentrated mainly on the behaviour of the Slovenian consumers, who shop online. The master thesis was divided into four basic parts, in which we tried to describe, investigate and show the real state of the Slovenian consumers, who shop online. The first master's part is designed to define an online store, to learn about the factors of a good online store, its safety and different payment types and to describe an order delivery and takeover service. In the second part we addressed in detail the online consumer's behaviour. Firstly, we demonstrated the factors that influences the consumer buying behaviour, then we focused on basic levels in the buying behaviour process and dealt with the consumer buying behaviour. The third part defined an online shopping, exposed advantages and disadvantages of online shopping, demonstrated some statistic data about the online shopping in Slovenia and EU area and described in detail the possible risks and dangers of online shopping. The last part is meant to see and analyse the online survey. Here we show the real state of the Slovenian online consumers and conclude it by providing the final findings.
Ključne besede:
Online store
,
online consumer
,
consumer's behaviour
,
shopping behaviour
,
online shopping
,
online purchase.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj