Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
DIGITALNO MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU SIMOBIL D.D.
Avtorji:
ID
Cajnko, Katja
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Cajnko_Katja_2015.pdf
(1,58 MB)
MD5: 104BB1E18CF022002F5C830B44ECEA8A
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Digitalni marketing oz. marketinško komuniciranje je relativno nov tehnološki izraz, ki je izbruhnil v svet industrije. Opredelimo ga lahko kot promocijsko izpostavljenost izdelkov ali svetovnih blagovnih znamk skozi eno ali več oblik družbenega mreženja. Povzroča pravi gospodarski razcvet, medtem ko so tradicionalne marketinške metode postale manj dobičkonosne in zastarele ter se v veliki večini osredinjajo samo na televizijske in časopisne oglase. Njegov obstoj ne gre jemati kot luksuzen ali sekundaren vir marketinga, saj številni napovedujejo, da bo kmalu prevzel vlogo tradicionalnega marketinga, kar je posledica vse večjih potreb odjemalcev in povečanja zavedanja posameznikov. Odjemalci po vsem svetu so postali zelo kritični in se pred nakupom izdelkov ali storitev o teh skrbno informirajo. Okusi so vedno bolj različni in težko zadovoljivi. Digitalni marketing zato velja za veliko bolj donosnega, saj omogoča podjetjem tesnejše stike s svojimi odjemalci. Vendar ohranjanje uspeha, doseženega z digitalnim marketinškim komuniciranjem, ni lahka naloga. Z namenom ustvariti učinkovito digitalno marketinško kampanjo, morajo podjetja razumeti svoj tip odjemalcev in svoje sporočilo predstaviti na preprost, iskren in atraktiven način. Podjetja morajo prav tako upoštevati mnenja odjemalcev ter svoje izdelke redno posodabljati in iskati inovacije. V naslednjih poglavjih bomo podrobneje opredelili pojem digitalni marketing oz. marketinško komuniciranje, pogledali njegove dobre in slabe strani, predstavili izzive, s katerimi se spoprijema, raziskali njegovo povezavo s tradicionalnim marketingom, se dotaknili aktualnih trendov na tem področju ter ga prikazali na primeru uspešnega podjetja.
Ključne besede:
digitalni marketing
,
marketinško komuniciranje
,
trendi
,
digitalni mediji
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Cajnko]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-47422
UDK:
659.3
COBISS.SI-ID:
11987996
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:DGMK0RDN
Datum objave v DKUM:
19.05.2015
Število ogledov:
2779
Število prenosov:
734
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
CAJNKO, Katja, 2015,
DIGITALNO MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU SIMOBIL D.D.
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Cajnko. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47422
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Marketinško komuniciranje
Oglaševanje v digitalnih medijih
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev treh turističnih destinacij
Poslovni potencial družbenega omrežja Instagram na primeru podjetja X
Spletna družbena omrežja kot marketinško komunikacijsko orodje (študija primera)
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Uporaba družbenega medija za marketinško komuniciranje podjetij
Branje popularne literature in digitalni mediji
Uporaba družbenega omrežja Facebook v podjetjih
Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve
Uporaba socialnih medijev v politične namene
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
DIGITAL MARKETING COMMUNICATIONS IN SIMOBIL D.D.
Opis:
Digital Marketing is a new technological term that bursts into the world of industry. It can be defined as the promotional exposure of products or world brands through one or more forms of social networking. It has been deemed to be the new economic boom approach. Traditional marketing methods of merchandise have become less profitable and outdated. It only focused on tv and newspaper ads to attract consumers attention. The notion of a digital marketing burst , is not meant to be a luxurious or a secondary source of marketing but it emerges to substitute the traditional marketing. This is due to the excess needs of the consumers as well as the increase of awareness for individuals . Customers all over the world have become very critical and constantly researching products before making any purchase. The general taste has become sophisticated and hard to please. As a result digital marketing is thought to be a much profitable and greater way of fulfilling the needs of the general population. On the other hand, it is not an easy task to obtain success via digital marketing. In order to develop an effective digital marketing campaign, it is important for an enterprise to understand the types of customers it is serving and to work hard on conveying its marketing message in the simplest, most honest and attractive way possible. Also marketers need to consider customers reviews and be flexible to update and innovate their products. In the following chapters we will therefore further define the concept of digital marketing and marketing communications, look at its good and bad sides, present challenges that digital marketing is faced with, investigate its relation with traditional marketing, look at the current trends in this field and analize a case of a company which is using digital marketing.
Ključne besede:
digital marketing
,
marketing communications
,
trends
,
digital media
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj