Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MARKETING SPLETNE TRGOVINE GLOBEPOINT.SI
Avtorji:
ID
Černe, Gregor
(Avtor)
ID
Vukovič, Goran
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Cerne_Gregor_2014.pdf
(1,08 MB)
MD5: 794BA0BA6EAD5678B52D587FE55B0370
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Skozi pisanje diplomskega dela, smo s pomočjo raziskave predlagali možne rešitve na področju marketinga spletne trgovine globepoint.si. V začetku diplomske naloge smo z različno literaturo opisali področje marketinga za potrebe spletne trgovine in področje marketinškega komuniciranja. Področje marketinga za potrebe spletne trgovine smo opisali iz več različnih zornih kotov, od tega kako naj podjetje komunicira z odjemalci, katere medije naj uporabi in katera orodja so jim na voljo, do tega kako naj pozicionira izdelke, ki jih prodaja v svoji spletni trgovini. Predstavili smo podjetje, kratko zgodovino podjetja ter okolje, v katerem posluje. V diplomskem delu smo poleg predstavitve podjetja identificirali in predstavili tudi konkurenco ter njihove marketinške aktivnosti. Skozi raziskavo smo prišli do informacij, ki so nam pomagale pri testiranju hipotez. Spraševali smo se, ali potencialni kupci zaupajo nakupom v spletnih trgovinah, preverjali njihovo aktivnost na socialnih omrežjih, ozaveščenost potencialnih kupcev o spletni trgovini globepoint.si in o njihovem zadovoljstvu. Na podlagi raziskave smo ugotovili, da je za podjetje GP d.o.o. najučinkovitejši način trženja preko Google AdWords orodja ter da mora podjetje pripraviti ustrezno strategijo za marketing na socialnih omrežjih.
Ključne besede:
spletna trgovina
,
spletni marketing
,
spletno oglaševanje
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-47118
COBISS.SI-ID:
7394067
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:4UXKILFW
Datum objave v DKUM:
26.01.2015
Število ogledov:
2415
Število prenosov:
230
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČERNE, Gregor, 2014,
MARKETING SPLETNE TRGOVINE GLOBEPOINT.SI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47118
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Covid-19 pulmonary pathology
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Podatki COVID-19 sledilnika
Potrošniško vedenje Američanov med pandemijo covida-19
Literaturni pregled vloge vitamina C pri covid-19
Vpliv pandemije covida-19 na finančno stabilnost
Vpliv pandemije covida-19 na evrsko območje
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MARKETING AT WEB SHOP GLOBEPOINT.SI
Opis:
In the process of writing this thesis we made some suggestions for future marketing activities of web shop globepoint.si. At the beginning of the thesis we explained various points of view on marketing needs of web shop globepoint.si. We researched a lot of literature that helped us to understand what are the needs for marketing of web shop globepoint.si. During the research of the literature we presented various ways on how to promote the web shop, how to communicate with consumers, which media should the company use for marketing activities and how to present their products. We have presented the company behind web shop globepoint.si, it's short history and it's business environment. Through the writing of the thesis we have identified company's main rivals and their marketing activities aswell as marketing activities of company GP d.o.o. For the needs of research we have assembled a short survey, which gave us crucial information need for hypothesis testing and research quiestions. We gained information about potencial clients, how they see online shopping, their activity on social media, their awareness of globepoint.si and their satisfaction. At the end of the thesis we came with the conclusion that using Google AdWords is the most effective way of advertising the web shop. The company should prepare the right social media marketing strategy.
Ključne besede:
web shop
,
online marketing
,
online advertising
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj