| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Upravljanje znanj z informacijskimi tehnologijami v družbi Aerodrom Ljubljana
Avtorji:ID Rakovec, Boštjan (Avtor)
ID Podbregar, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Rakovec_Bostjan_2014.pdf (1,32 MB)
MD5: 8F430174057B9F27D5BEA0A3629CBC7B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Razumevanje razlik med upravljanjem znanja in informacijsko tehnologijo je ključ do pravilne uporabe informacijske tehnologije za upravljanje znanja. Obstajajo stvari, ki jih lahko naredimo bolje s pomočjo tehnologije, in stvari, ki jih delamo bolje ljudje. Naloga managerjev in praktikov znanja je, da te razlike razumejo in da pri upravljanju znanja uporabijo pristop, ki je v določenem trenutku najbolj primeren. V tem delu smo z obravnavanjem teoretičnih spoznanj pokazali na dejavnike, ki vplivajo na upravljanje znanja in izbiro informacijske tehnologije. Z metodo strukturiranega intervjuja smo raziskali primernost informacijskih tehnologij za upravljanje znanja v majhnih skupinah v družbi Aerodrom Ljubljana, d. d. S sintezo teoretičnih spoznanj in rezultatov kvalitativne raziskave smo predlagali izboljšave pri uporabi informacijske tehnologije za upravljanje znanja v majhnih skupinah.
Ključne besede:upravljanje znanja, socialna omrežja, družba znanja, informacijske tehnologije, wiki
Kraj izida:Kranj
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-47114 Novo okno
COBISS.SI-ID:7407123 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GDOGOT58
Datum objave v DKUM:05.03.2015
Število ogledov:2029
Število prenosov:162
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
RAKOVEC, Boštjan, 2014, Upravljanje znanj z informacijskimi tehnologijami v družbi Aerodrom Ljubljana [na spletu]. Magistrsko delo. Kranj. [Dostopano 8 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47114
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Knowledge management with informational technologies in company Airport Ljubljana
Opis:Understanding differences between knowledge management and information technology is a key factor for proper implementation of information technology in knowledge management process. We have to understand that some things are better done by humans and some by information technology. Understanding the differences and choosing right approach is key task for knowledge managers and knowledge practitioners. We examined the existing body of knowledge in the field of knowledge management and exposed key factors that affect knowledge management and selection of information technology for knowledge management. We interviewed key representatives in the aviation industry in Slovenia to conduct research about proper use of information technology for knowledge management in small groups in the company Aerodrom Ljubljana, d. d. We proposed improvements in using information technology for knowledge management in small groups.
Ključne besede:knowledge management, social networks, knowledge society, information technology, wiki


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici