| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POSREDOVANJE PRI PROMOCIJI IZDELKOV NA PRIMERU PODJETJA PROMOSTIL
Avtorji:ID Tršinar, Pia (Avtor)
ID Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Trsinar_Pia_2014.pdf (961,13 KB)
MD5: 6F325CFE93211206F7873CCB4A2F7D2C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomski nalogi je obravnavano področje posredovanja pri promocijah na primeru podjetja Promostil. Ukvarjajo se s svetovanjem, načrtovanjem, vodenjem in izvedbo različnih metod pospeševanja prodaje, posredujejo pa tudi pri promocijah izdelkov drugih podjetij. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov, in sicer teoretičnega in empiričnega dela.
Ključne besede:- marketing, marketinški splet, promocija
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-47106 Novo okno
COBISS.SI-ID:7399699 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:S2F3XWA4
Datum objave v DKUM:29.01.2015
Število ogledov:1755
Število prenosov:54
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
TRŠINAR, Pia, 2014, POSREDOVANJE PRI PROMOCIJI IZDELKOV NA PRIMERU PODJETJA PROMOSTIL [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47106
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MEDIATION IN PROMOTIONAL PRODUCTS IN THE CASE OF COMPANY PROMOSTIL
Opis:The diploma thesis deals with mediation in promotional products in the case of Promostil company. The company works in the field of consulting, planning, managing and implementing different sales promotion methods. The firm is also engaged in promotion of products for other companies. The thesis consists of two parts, the theoretical and empirical part.
Ključne besede:- marketing, marketing entanglement, promotion


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici