| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ODNOSI Z JAVNOSTMI IN OGLAŠEVANJE V E-ŠPORTIH
Avtorji:ID Druks, Luka (Avtor)
ID Ivanišin, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Tomažič, Tina (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Druks_Luka_2014.pdf (1,44 MB)
MD5: E41A485CE13CE8190DBA38820ABAC476
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo govori o odnosih z javnostmi in oglaševanju v e-športih. Glavni named diplomske naloge je, da se predstavi uporaba odnosov z javnostmi in oglaševanja v e-športih. Najprej so v teoretičnem delu predstavljeni odnosi z javnostmi, oglaševanje in e-športi. V praktičnem pa je opisana uporaba odnosov z javnostmi in oglaševanja v ukrajinski e-šport organizaciji Natus Vincere. Ugotovili smo, da zastavljena teza ne drži, ker oglaševanje zaradi večjega finančnega vložka za e-šport organizacije predstavlja prevelik strošek in rizik.
Ključne besede:PR, oglaševanje, e-šport, ”gaming”
Kraj izida:Maribor
Založnik:[L. Druks]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-46943 Novo okno
UDK:659.11:004.946(043.2)
COBISS.SI-ID:18493718 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BX9UWEHJ
Datum objave v DKUM:30.10.2015
Število ogledov:1459
Število prenosov:151
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
DRUKS, Luka, 2014, ODNOSI Z JAVNOSTMI IN OGLAŠEVANJE V E-ŠPORTIH [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Druks. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=46943
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING IN E-SPORTS
Opis:The topic of this thesis are public relations and advertising in e-sports. The aim of this thesis is to present the use of public relations and advertising in e-sports. First the theoretical part introduces public relations, advertising, and e-sports. The thesis's second part focuses on the practical applications of the use of public relations and advertising in Natus Vincere, a Ukranian e-sports organization. It has been ascertained that the proposed thesis statement is not true, because due to the increased financial costs the organization's advertising presents to big an expense and risk.
Ključne besede:PR, advertising, e-sport, gaming


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici