Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
GOVORNE TEHNOLOGIJE V RAČUNALNIŠKIH IGRAH
Avtorji:
ID
Furman, Simon
(Avtor)
ID
Podgorelec, David
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Furman_Simon_2014.pdf
(1,02 MB)
MD5: 882D1B036BCD901003C31C16A970E588
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V diplomskem delu opisujemo načine za razpoznavanje govora, računalniško generiranje govora in identifikacijo govorca ter ogrodje za izdelavo računalniške igre. Na podlagi teh znanj smo razvili 3D računalniško igro, ki jo lahko med igranjem upravljamo preko tipkovnice ali govora. Gre za namizno aplikacijo, ki je namenjena uporabnikom operacijskega sistema Windows. Napisana je v programskem jeziku C# in v ogrodju XNA, ki omogoča razvoj in upravljanje iger.
Ključne besede:
razpoznavanje govora
,
računalniško generiranje govora
,
identifikacija govorca
,
uporabniški vmesnik
,
računalniška igra
,
XNA
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[S. Furman]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-46511
UDK:
004.934(043.2)
COBISS.SI-ID:
18541334
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ZVJ7G7FR
Datum objave v DKUM:
06.03.2015
Število ogledov:
1846
Število prenosov:
175
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
FURMAN, Simon, 2014,
GOVORNE TEHNOLOGIJE V RAČUNALNIŠKIH IGRAH
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Furman. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=46511
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Rak trebušne slinavke
Novosti v zdravljenju raka trebušne slinavke
Kemoterapija raka trebušne slinavke
Priporočila za sistemsko zdravljenje bolnikov z napredovalim rakom trebušne slinavke
Rak trebušne slinavke
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pancreatic cancer - survival dependending on successfulness of therapy
Plasma extracellular vesicle characteristics correlate with tumor differentiation and predict overall survival in patients with pancreatic ductal adenocarcinoma undergoing surgery with curative intent
NURSING AND NUTRITIONAL CARE OF PATIENTS IN SURGICAL TREATMENT OFTHE PANCREAS
Nutrition for patient with pancreatic cancer
The qualitiy of life of a patient with pancreatic cancer
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
SPEECH TECHNOLOGIES IN COMPUTER GAMES
Opis:
In this diploma work, we describe modes of speech recognition, computer generated speech and speaker identification. We also present a framework for the implementation of a computer game. On the basis of these knowledges, we have develop a 3D computer game, which can be managed through the keyboard or speech during the play. Our game is desktop application, intended for users of the Windows operating systems. The game is written in the C# programming language and in the XNA framework, which enables game development and management.
Ključne besede:
speech recognition
,
computer generated speech
,
speaker identification
,
user interface
,
computer game
,
XNA
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj