| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:GOVORNE TEHNOLOGIJE V RAČUNALNIŠKIH IGRAH
Avtorji:ID Furman, Simon (Avtor)
ID Podgorelec, David (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Furman_Simon_2014.pdf (1,02 MB)
MD5: 882D1B036BCD901003C31C16A970E588
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu opisujemo načine za razpoznavanje govora, računalniško generiranje govora in identifikacijo govorca ter ogrodje za izdelavo računalniške igre. Na podlagi teh znanj smo razvili 3D računalniško igro, ki jo lahko med igranjem upravljamo preko tipkovnice ali govora. Gre za namizno aplikacijo, ki je namenjena uporabnikom operacijskega sistema Windows. Napisana je v programskem jeziku C# in v ogrodju XNA, ki omogoča razvoj in upravljanje iger.
Ključne besede:razpoznavanje govora, računalniško generiranje govora, identifikacija govorca, uporabniški vmesnik, računalniška igra, XNA
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Furman]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-46511 Novo okno
UDK:004.934(043.2)
COBISS.SI-ID:18541334 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZVJ7G7FR
Datum objave v DKUM:06.03.2015
Število ogledov:1846
Število prenosov:175
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
FURMAN, Simon, 2014, GOVORNE TEHNOLOGIJE V RAČUNALNIŠKIH IGRAH [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Furman. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=46511
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SPEECH TECHNOLOGIES IN COMPUTER GAMES
Opis:In this diploma work, we describe modes of speech recognition, computer generated speech and speaker identification. We also present a framework for the implementation of a computer game. On the basis of these knowledges, we have develop a 3D computer game, which can be managed through the keyboard or speech during the play. Our game is desktop application, intended for users of the Windows operating systems. The game is written in the C# programming language and in the XNA framework, which enables game development and management.
Ključne besede:speech recognition, computer generated speech, speaker identification, user interface, computer game, XNA


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici