| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Upravljanje objektov znotraj razširjene resničnosti s pomočjo prepoznavanja kretenj
Avtorji:ID Jernejšek, Niko (Avtor)
ID Novak, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Jernejsek_Niko_2014.pdf (2,45 MB)
MD5: C12E44FC96270FE64CEE7E2D6578381A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu bomo predstavili področje razširjene resničnosti in prepoznavanja gest. Pridobljeno znanje bomo aplicirali na izdelku, in sicer na aplikaciji, ki bo združevala obe področji. Aplikacija bo izdelana na Unity 3D-platformi v programskem jeziku C#. Razširjena resničnost bo delovala na osnovi prepoznave in sledenja unikatnega markerja, za prepoznavo kretenj pa bo uporabljala napravo Leap Motion. Aplikacija bo delovala tako, da bo prek uporabnikove kamere najprej poiskala marker in s pomočjo tega razširila resničnost s 3D-modelom. Nato bo s pomočjo naprave Leap Motion sledila uporabnikovim kretnjam in smiselno animirala 3D-objekt, odvisno od tipa kretenj.
Ključne besede:razširjena resničnost, prepoznava kretenj, Unity 3D, Leap Motion
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Jernejšek]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-46280 Novo okno
UDK:004.946:004.93ʼ1(043.2)
COBISS.SI-ID:18510614 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:INANVHCU
Datum objave v DKUM:19.02.2015
Število ogledov:1562
Število prenosov:120
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
JERNEJŠEK, Niko, 2014, Upravljanje objektov znotraj razširjene resničnosti s pomočjo prepoznavanja kretenj [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Jernejšek. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=46280
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Gesture-based object manipulation within augmented reality
Opis:In this thesis we will intruduce the field of augmented reality and gesture recognition. We will present the knowledge we gained with an application which will combine both of the fields. Application will be made with Unity 3D platform in C# programming language. Augmented reality will be applied with tracking of unique marker. For gesture recognition we will use the Leap Motion sensor. Application will first try to find a marker with use of users webcam and augment the reality with 3D model. Afterwards it will track users gestures with help of the Leap Motion sensor and animate the 3D object accordingly.
Ključne besede:Augmented Reality, Gesture Recognition, Unity 3D, Leap Motion


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici