Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PROJEKTNO DELO PRI PREDMETU DRUŽBA
Avtorji:
ID
Podkrižnik, Maja
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Podkriznik_Maja_2014.pdf
(9,07 MB)
MD5: 4B5377460722DE365FEE026B8A1D3E45
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Zaključno delo druge bolonjske stopnje z naslovom Projektno delo pri predmetu družba obravnava teorijo na področju predmeta družbe, projektnega učnega dela in geografskih značilnosti domače pokrajine. Delo je sestavljeno iz treh delov, in sicer iz teoretičnega, praktičnega in krajšega empiričnega dela. V praktičnem delu magistrskega dela je predstavljena izvedba projektne naloge, katere namen je bil približati učencem domačo pokrajino preko projektnega dela in ugotoviti njihov odnos do izvedenega projektnega dela. Pri izdelavi zaključnega dela smo uporabili neslučajnostni vzorec učencev četrtega razreda Osnovne šole Podgorje pri Slovenj Gradcu v šolskem letu 2013/14 pri predmetu družba. Izvedene so bile štiri učne ure iz tematskega sklopa Ljudje v prostoru in Ljudje v času pri vsebini Domača pokrajina. Ure so bile izvajane v razredu matične šole ter na terenu. V zadnjem delu zaključne naloge je predstavljen krajši empirični del, kjer smo s pomočjo vprašalnika ugotavljali, kakšen odnos so imeli učenci do izvedene projektne naloge. Ugotovili smo, da imajo četrtošolci pozitiven odnos do projektnega dela. Najbolj zanimivo jim je bilo aktivno delo na terenu ter kviz o domačem kraju. Dejavnosti so bile aktivno naravnane in ne samo teoretične. Učenci so spoznali naravne značilnosti domače pokrajine, značilnosti naselij in razlike med njimi ter gospodarske in druge dejavnosti v domačem kraju. V praksi so razširili svoje znanje in pokazali zanimanje za domačo pokrajino.
Ključne besede:
predmet družba
,
izkustveno učenje
,
naravne sestavine pokrajine
,
domača pokrajina
,
projektno učno delo
,
delo na terenu
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Podkrižnik]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-46224
UDK:
37.091.3:3(043.2)
COBISS.SI-ID:
20913160
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:PDP3XUYB
Datum objave v DKUM:
12.11.2014
Število ogledov:
2626
Število prenosov:
434
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PODKRIŽNIK, Maja, 2014,
PROJEKTNO DELO PRI PREDMETU DRUŽBA
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Podkrižnik. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=46224
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
PROJECT WORK IN SOCIAL STUDIES
Opis:
The master’s thesis Project Work in Social Studies deals with the theory of social studies, project-based learning work and geographical characteristics of the local landscape. The thesis consists of three parts; a theoretical part, a practical part and a briefer empirical part. The execution of the project work, whose purpose was to draw the local landscape nearer to the students through project work and to establish their attitudes towards the executed project work, is presented in the practical part. While writing the thesis we used a non-probability sampling method of the fourth grade students of OŠ Podgorje pri Slovenj Gradcu elementary school in the school year 2013/14. Four lessons from the thematic set People in Place and People in Time in the content Local Landscape were executed. The lessons took place in a classroom of the local school and in the field. In the last part of the thesis a shorter empirical part is introduced where students' attitudes towards the executed project work were established with the help of a questionnaire. It was established that the fourth grade students have positive attitudes towards project work. The children considered active fieldwork as well as the quiz about their local village the most interesting. The activities were active and not just theoretical. The students learnt about the natural characteristics of the local landscape, the local communities, about the differences between them as well as the economic and other activities in their local village. The students have broadened their knowledge with experience and practice and showed interest in their local landscape.
Ključne besede:
subject social studies
,
experiential learning
,
natural landscape composition
,
local landscape
,
project-based learning
,
fieldwork
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj