Naslov: | MARKETING DOGODKA |
---|
Avtorji: | ID Perger, David (Avtor) ID Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Perger_David_2014.pdf (1,17 MB) MD5: 56AA99146C125F438E8CF35DB8E216DC
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Dogodki so priložnosti, ki se jih vsi radi udeležujemo, pa naj bodo športne, kulturne, izobraževalne ali katere druge. Zahtevnejša stran dogodka je njegova organizacija, ki mora potekati po določenem zaporedju, zato da ne izpustimo kakšnega pomembnega dela načrtovanja.
Skozi diplomski projekt želim predstaviti vse pomembne dele, od načrtovanja do izvedbe dogodka, ki ključno vplivajo na uspešnost vsakega dogodka. Največja napaka organizatorjev je, da pozabijo na aktivnosti po samem dogodku, ki so opisane v drugem poglavju.
Diplomski projekt je sestavljen iz štirih delov, ki so razdeljeni na podpoglavja. Prvi del predstavlja uvod, ki predstavi problematiko diplomskega projekta, njegove cilje, namen, predpostavke in omejitve ter metode dela.
V drugem delu diplomskega projekta definiram pojem dogodek, razložim njegov pomen ter opišem sestavne dele, na katere mora biti pozoren vsak organizator dogodka.
Tretji in najpomembnejši del diplomskega projekta je marketing dogodka, v katerem opišem marketinške aktivnosti, ki so povezane s samim dogodkom.
Zadnje poglavje predstavlja praktičen primer teniškega dogodka, ki sem ga organiziral. V tem delu opišem kako sem se lotil načrtovanja in organiziranja dogodka, kako sem iskal sponzorje, katere promocijske kanale sem izbral, samo izvedbo dogodka in aktivnosti izvajane po dogodku. |
---|
Ključne besede: | Dogodek, marketing dogodka, teniški turnir |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [D. Perger] |
---|
Leto izida: | 2014 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-45956  |
---|
UDK: | 339.138 |
---|
COBISS.SI-ID: | 11833628  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:6XBCGAMC |
---|
Datum objave v DKUM: | 29.10.2014 |
---|
Število ogledov: | 2174 |
---|
Število prenosov: | 359 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
PERGER, David, 2014, MARKETING DOGODKA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : D. Perger. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45956
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |