| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MARKETING DOGODKA
Avtorji:ID Perger, David (Avtor)
ID Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Perger_David_2014.pdf (1,17 MB)
MD5: 56AA99146C125F438E8CF35DB8E216DC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Dogodki so priložnosti, ki se jih vsi radi udeležujemo, pa naj bodo športne, kulturne, izobraževalne ali katere druge. Zahtevnejša stran dogodka je njegova organizacija, ki mora potekati po določenem zaporedju, zato da ne izpustimo kakšnega pomembnega dela načrtovanja. Skozi diplomski projekt želim predstaviti vse pomembne dele, od načrtovanja do izvedbe dogodka, ki ključno vplivajo na uspešnost vsakega dogodka. Največja napaka organizatorjev je, da pozabijo na aktivnosti po samem dogodku, ki so opisane v drugem poglavju. Diplomski projekt je sestavljen iz štirih delov, ki so razdeljeni na podpoglavja. Prvi del predstavlja uvod, ki predstavi problematiko diplomskega projekta, njegove cilje, namen, predpostavke in omejitve ter metode dela. V drugem delu diplomskega projekta definiram pojem dogodek, razložim njegov pomen ter opišem sestavne dele, na katere mora biti pozoren vsak organizator dogodka. Tretji in najpomembnejši del diplomskega projekta je marketing dogodka, v katerem opišem marketinške aktivnosti, ki so povezane s samim dogodkom. Zadnje poglavje predstavlja praktičen primer teniškega dogodka, ki sem ga organiziral. V tem delu opišem kako sem se lotil načrtovanja in organiziranja dogodka, kako sem iskal sponzorje, katere promocijske kanale sem izbral, samo izvedbo dogodka in aktivnosti izvajane po dogodku.
Ključne besede:Dogodek, marketing dogodka, teniški turnir
Kraj izida:Maribor
Založnik:[D. Perger]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-45956 Novo okno
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:11833628 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6XBCGAMC
Datum objave v DKUM:29.10.2014
Število ogledov:2174
Število prenosov:359
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
PERGER, David, 2014, MARKETING DOGODKA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : D. Perger. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45956
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EVENT MARKETING
Opis:Events are something we all like to attend, should they be sport related, cultural or educational. The difficult side of the event is its planning, which must be carried out in a specific order, so that we do not forget any important part. Throughout my diploma project, I want to present all important parts (from planning to execution) that have a large impact on the success of the event. The biggest mistake the event planners make is forgetting about the activities after the event, which are described in the second chapter. My diploma project consists of 4 parts, which are divided into subchapters. The first part is an introduction, which presents problems of this project, its aims, intentions, assumptions and limitations, and the methods of work. In the second part of the diploma project, I define the term event and its meaning, and describe components, to which the event planners must pay attention. The third and most important part of this diploma project is about the marketing of an event and all marketing activities associated with it. The final part presents a practical example of a tennis event that I organized myself. In this chapter, I describe how I started planning and organizing the event, how I searched for sponsors, which promotional channels I have chosen, the execution of the event and the activities carried out after it.
Ključne besede:event, event marketing, tennis tournament


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici