Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
DIDAKTIČNE IGRE PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA ZUNAJ UČILNICE
Avtorji:
ID
Majcen, Doroteja
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Majcen_Doroteja_2014.pdf
(2,81 MB)
MD5: 15DDB43E96925651BE1A6087A4E0F289
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Didaktična igra se uporablja kot učna metoda, imeti mora vse lastnosti igre in dosegati določene (učne) cilje. Didaktična igra zunaj učilnice nudi učencu izkušnje in ob njej razvija pozitiven odnos do okolja in narave, kar je pri pouku spoznavanja okolja še posebej poudarjeno. V teoretičnem delu smo opredelili predmet spoznavanja okolja ter navedli didaktična priporočila za uresničevanje ciljev predmeta in vpeljevanje pouka spoznavanja okolja v naravo. Našteli in opisali smo didaktične strategije pri poučevanju predmeta spoznavanja okolja ter izpostavili izkustveno učenje. Podrobneje smo opisali didaktične igre in učenje zunaj učilnice. V empiričnem delu smo proučili, kakšen odnos imajo učiteljice razrednega pouka do didaktičnih iger zunaj učilnice, kako načrtujejo in kako izvajajo didaktične igre zunaj učilnice. Za ta namen smo uporabili strukturirani intervju z učiteljicami razrednega pouka. Učiteljice imajo pozitiven odnos do izvajanja didaktičnih iger zunaj učilnice pri pouku spoznavanja okolja, vendar se pri tem srečujejo z določenimi težavami: premalo didaktičnega materiala, premalo spremljevalcev, neprimerna lega šole, finančne omejitve, zahtevnejša učna priprava in tudi pomanjkljiva usposobljenost. Učiteljice menijo, da se učenci raje učijo v naravnem okolju in da je pri tem zapomnitev učne snovi pri učencih boljša. V praktičnem delu predstavljamo dvajset primerov didaktičnih iger zunaj učilnice, ki jih lahko učitelji vključijo v poučevanje predmeta spoznavanje okolja od 1. do 3. razreda.
Ključne besede:
spoznavanje okolja
,
učenje na prostem
,
izkustveno učenje
,
didaktična igra zunaj učilnice
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[D. Majcen]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-45817
UDK:
37.091.3:5(043.2)
COBISS.SI-ID:
20867080
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:KHHLIA9X
Datum objave v DKUM:
09.10.2014
Število ogledov:
5419
Število prenosov:
1997
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MAJCEN, Doroteja, 2014,
DIDAKTIČNE IGRE PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA ZUNAJ UČILNICE
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : D. Majcen. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45817
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Prepoznavanje in obvladovanje neželenih učinkov ob oralnem tarčnem zdravljenju napredovalega bazalnoceličnega raka kože in metastatskega malignega melanoma
Zdravljenje malignega melanoma z imunoterapijo – prikaz primera
Obvladovanje neželenih učinkov hormonskega zdravljenja raka dojk
Zdravljenje metastatskega malignega melanoma z vemurafenibom
Nega kože pri zdravljenju malignega melanoma
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Poskus izboljšanja selektivnosti pegilacije interferona [alfa]2b
Priprava in karakterizacija mestno specifičnih pegiliranih konjugatov interferona alfa-2b
Znanje pacientov z rakom želodca na sistemskem zdravljenju o preprečevanju in obvladovanju neželenih učinkov na gastrointestinalni trakt
Znanje pacientov z limfomom o preprečevanju in obvladovanju neželenih učinkov sistemskega zdravljenja
Vpliv izbranih UV-filtrov na rast celic malignega melanoma
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
OUTDOOR DIDACTIC GAMES IN ENVIRONMENTAL EDUCATION
Opis:
A didactic game is used as a teaching method and has to include all characteristics of a game and gain determined teaching goals at the same time. An outdoor didactic game provides experience to the students so they can develop a positive attitude towards the environment and nature which is especially emphasized at the Environmental Education. In the theoretical part of the thesis the subject Environmental Education is presented along with didactic recommendations for reaching the goals of the subject and bringing environmental education outdoors. This part states and describes didactic strategies at teaching Environmental Education and emphasizes learning from experience. It thoroughly describes didactic games and learning outdoors. The empiric part includes a research about the teachers' attitude towards outdoor didactic games, about their plans of these games and their realization. The results are based on a structured interview with the teachers, and they show that the teachers have a positive attitude to performing outdoor didactic games in Environmental Education; however, there are some problems in that regard, such as: the lack of didactic material, the lack of assistants, inappropriate school location, the lack of financial means, more exacting lesson plans and inefficient qualification. Teachers believe that pupils prefer having lessons outdoors and that in that case, they memorize the lessons more thoroughly. The practice part represents twenty examples of outdoor didactic games that can be implied within the subject of Environmental Education for pupils from the first to the third class of primary school.
Ključne besede:
environmental education
,
outdoor teaching
,
learning from experience
,
outdoor didactic games
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj