| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:DIDAKTIČNE IGRE PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA ZUNAJ UČILNICE
Avtorji:ID Majcen, Doroteja (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Majcen_Doroteja_2014.pdf (2,81 MB)
MD5: 15DDB43E96925651BE1A6087A4E0F289
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Didaktična igra se uporablja kot učna metoda, imeti mora vse lastnosti igre in dosegati določene (učne) cilje. Didaktična igra zunaj učilnice nudi učencu izkušnje in ob njej razvija pozitiven odnos do okolja in narave, kar je pri pouku spoznavanja okolja še posebej poudarjeno. V teoretičnem delu smo opredelili predmet spoznavanja okolja ter navedli didaktična priporočila za uresničevanje ciljev predmeta in vpeljevanje pouka spoznavanja okolja v naravo. Našteli in opisali smo didaktične strategije pri poučevanju predmeta spoznavanja okolja ter izpostavili izkustveno učenje. Podrobneje smo opisali didaktične igre in učenje zunaj učilnice. V empiričnem delu smo proučili, kakšen odnos imajo učiteljice razrednega pouka do didaktičnih iger zunaj učilnice, kako načrtujejo in kako izvajajo didaktične igre zunaj učilnice. Za ta namen smo uporabili strukturirani intervju z učiteljicami razrednega pouka. Učiteljice imajo pozitiven odnos do izvajanja didaktičnih iger zunaj učilnice pri pouku spoznavanja okolja, vendar se pri tem srečujejo z določenimi težavami: premalo didaktičnega materiala, premalo spremljevalcev, neprimerna lega šole, finančne omejitve, zahtevnejša učna priprava in tudi pomanjkljiva usposobljenost. Učiteljice menijo, da se učenci raje učijo v naravnem okolju in da je pri tem zapomnitev učne snovi pri učencih boljša. V praktičnem delu predstavljamo dvajset primerov didaktičnih iger zunaj učilnice, ki jih lahko učitelji vključijo v poučevanje predmeta spoznavanje okolja od 1. do 3. razreda.
Ključne besede:spoznavanje okolja, učenje na prostem, izkustveno učenje, didaktična igra zunaj učilnice
Kraj izida:Maribor
Založnik:[D. Majcen]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-45817 Novo okno
UDK:37.091.3:5(043.2)
COBISS.SI-ID:20867080 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KHHLIA9X
Datum objave v DKUM:09.10.2014
Število ogledov:5419
Število prenosov:1997
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
MAJCEN, Doroteja, 2014, DIDAKTIČNE IGRE PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA ZUNAJ UČILNICE [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : D. Majcen. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45817
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:OUTDOOR DIDACTIC GAMES IN ENVIRONMENTAL EDUCATION
Opis:A didactic game is used as a teaching method and has to include all characteristics of a game and gain determined teaching goals at the same time. An outdoor didactic game provides experience to the students so they can develop a positive attitude towards the environment and nature which is especially emphasized at the Environmental Education. In the theoretical part of the thesis the subject Environmental Education is presented along with didactic recommendations for reaching the goals of the subject and bringing environmental education outdoors. This part states and describes didactic strategies at teaching Environmental Education and emphasizes learning from experience. It thoroughly describes didactic games and learning outdoors. The empiric part includes a research about the teachers' attitude towards outdoor didactic games, about their plans of these games and their realization. The results are based on a structured interview with the teachers, and they show that the teachers have a positive attitude to performing outdoor didactic games in Environmental Education; however, there are some problems in that regard, such as: the lack of didactic material, the lack of assistants, inappropriate school location, the lack of financial means, more exacting lesson plans and inefficient qualification. Teachers believe that pupils prefer having lessons outdoors and that in that case, they memorize the lessons more thoroughly. The practice part represents twenty examples of outdoor didactic games that can be implied within the subject of Environmental Education for pupils from the first to the third class of primary school.
Ključne besede:environmental education, outdoor teaching, learning from experience, outdoor didactic games


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici