Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
DEJAVNIKI, KI VPLIVAJO NA ZVESTOBO KUPCA
Avtorji:
ID
Begelj, Nina
(Avtor)
ID
Gomišček, Boštjan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Begelj_Nina_2014.pdf
(1,09 MB)
MD5: 629F82B16B1974742DFFE4073586034F
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V diplomski nalogi smo raziskali kateri dejavniki kakovosti storitev so pomembni za kupčevo zvestobo. Dejavnike smo določili na podlagi pregleda teoretičnih osnov in jih vključili v spletno anketo, na katero je odgovorilo 158 anketirancev. Na podlagi analiz smo ugotovili pomembnost dejavnikov in medsebojne povezave med dejavniki kakovosti in dejavniki zvestobe. Rezultati ankete kažejo na veliko pomembnost dejavnikov, ki se nanašajo na vedenje in urejenost zaposlenih, ter na cenovno stabilnost, najmanj pomembnosti pa anketiranci pripisujejo velikosti prodajne površine, ter karticam in točkam zvestobe. S pomočjo dodatnih analiz pa smo potrdili in ovrgli zastavljene hipoteze. Potrdili smo hipotezi »H1: Dejavniki kakovosti storitve so pozitivno povezani z dejavniki zvestobe kupcev« in »H2: Dejavnik »fizična podoba trgovine in odzivnost« pozitivno vpliva na dejavnike zvestobe kupcev«, ter ovrgli hipotezi »H3: Dejavnik »lastne blagovne znamke in ugodnosti« pozitivno vpliva na dejavnike zvestobe kupcev« in »H4: Dejavnik »urejenost in vedenje zaposlenih« pozitivno vpliva na dejavnike zvestobe kupcev«. Na podlagi pridobljenih rezultatov so naši rezultati lahko uporabni podjetjem, kot pomoč na katere dejavnike se naj se osredotočijo, oziroma v katere dejavnike vlagati in kaj je pomembno za zvestobo kupca.
Ključne besede:
• zvestoba kupca • zadovoljstvo kupca • kakovost storitev • management kakovosti
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-45432
COBISS.SI-ID:
7344147
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:LE5R3ZWJ
Datum objave v DKUM:
23.09.2014
Število ogledov:
2564
Število prenosov:
283
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BEGELJ, Nina, 2014,
DEJAVNIKI, KI VPLIVAJO NA ZVESTOBO KUPCA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45432
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
FACTORS THAT INFLUENCE CUSTOMER'S LOYALTY
Opis:
The purpose of the Diploma Thesis is to investigate the factors of quality service that are important from the perspective of achieving customer's loyalty. Factors were identified through a review of the extant literature in the field of service quality. The web-based survey was used as a source of data collection. A total 158 usable responses were received during a research period. Statistical methods were subsequently used to investigate the importance of studied factors and the interrelationship between the service quality factors and loyalty factors. The survey results show the big importance of factors relating to the behavior and tidiness of employees, as well as price stability. Less importance respondents attach to the size of sales area, loyalty cards and loyalty promotions. Through further analysis, we confirmed two and refused two hypotheses. We confirmed first two hypothesis »H1: The factors of quality of service are positively related to customer loyalty factors« and »H2: Factor »physical appearance of shops and responsiveness« has a positive effect on customer loyalty factors«. We refused the hypothesis »H3: Factor »own brand and advantages« positive impact on customer loyalty factors« and the hypothesis »H4: factor »tidiness and behavior of employees« positive impact on customer loyalty factors«. Based on the results obtained companies could decide on which factors they should focus, in which factors they should invest in and what is important to obtain customer loyalty.
Ključne besede:
• customer loyalty • customer satisfaction • service quality • quality management
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj