| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:DEJAVNIKI, KI VPLIVAJO NA ZVESTOBO KUPCA
Avtorji:ID Begelj, Nina (Avtor)
ID Gomišček, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Begelj_Nina_2014.pdf (1,09 MB)
MD5: 629F82B16B1974742DFFE4073586034F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomski nalogi smo raziskali kateri dejavniki kakovosti storitev so pomembni za kupčevo zvestobo. Dejavnike smo določili na podlagi pregleda teoretičnih osnov in jih vključili v spletno anketo, na katero je odgovorilo 158 anketirancev. Na podlagi analiz smo ugotovili pomembnost dejavnikov in medsebojne povezave med dejavniki kakovosti in dejavniki zvestobe. Rezultati ankete kažejo na veliko pomembnost dejavnikov, ki se nanašajo na vedenje in urejenost zaposlenih, ter na cenovno stabilnost, najmanj pomembnosti pa anketiranci pripisujejo velikosti prodajne površine, ter karticam in točkam zvestobe. S pomočjo dodatnih analiz pa smo potrdili in ovrgli zastavljene hipoteze. Potrdili smo hipotezi »H1: Dejavniki kakovosti storitve so pozitivno povezani z dejavniki zvestobe kupcev« in »H2: Dejavnik »fizična podoba trgovine in odzivnost« pozitivno vpliva na dejavnike zvestobe kupcev«, ter ovrgli hipotezi »H3: Dejavnik »lastne blagovne znamke in ugodnosti« pozitivno vpliva na dejavnike zvestobe kupcev« in »H4: Dejavnik »urejenost in vedenje zaposlenih« pozitivno vpliva na dejavnike zvestobe kupcev«. Na podlagi pridobljenih rezultatov so naši rezultati lahko uporabni podjetjem, kot pomoč na katere dejavnike se naj se osredotočijo, oziroma v katere dejavnike vlagati in kaj je pomembno za zvestobo kupca.
Ključne besede:• zvestoba kupca • zadovoljstvo kupca • kakovost storitev • management kakovosti
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-45432 Novo okno
COBISS.SI-ID:7344147 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LE5R3ZWJ
Datum objave v DKUM:23.09.2014
Število ogledov:2564
Število prenosov:283
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
BEGELJ, Nina, 2014, DEJAVNIKI, KI VPLIVAJO NA ZVESTOBO KUPCA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45432
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:FACTORS THAT INFLUENCE CUSTOMER'S LOYALTY
Opis:The purpose of the Diploma Thesis is to investigate the factors of quality service that are important from the perspective of achieving customer's loyalty. Factors were identified through a review of the extant literature in the field of service quality. The web-based survey was used as a source of data collection. A total 158 usable responses were received during a research period. Statistical methods were subsequently used to investigate the importance of studied factors and the interrelationship between the service quality factors and loyalty factors. The survey results show the big importance of factors relating to the behavior and tidiness of employees, as well as price stability. Less importance respondents attach to the size of sales area, loyalty cards and loyalty promotions. Through further analysis, we confirmed two and refused two hypotheses. We confirmed first two hypothesis »H1: The factors of quality of service are positively related to customer loyalty factors« and »H2: Factor »physical appearance of shops and responsiveness« has a positive effect on customer loyalty factors«. We refused the hypothesis »H3: Factor »own brand and advantages« positive impact on customer loyalty factors« and the hypothesis »H4: factor »tidiness and behavior of employees« positive impact on customer loyalty factors«. Based on the results obtained companies could decide on which factors they should focus, in which factors they should invest in and what is important to obtain customer loyalty.
Ključne besede:• customer loyalty • customer satisfaction • service quality • quality management


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici