Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
TEKSTURA, SVETLOBA IN KAMERE V 3D ANIMACIJI
Avtorji:
ID
Jesenek, Marko
(Avtor)
ID
Družovec, Marjan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Jesenek_Marko_2014.pdf
(2,77 MB)
MD5: CCCA28D62A58D046C1ECDC3180CC871B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Namen diplomskega dela je izdelava 3D animacije s poudarkom na področjih teksturiranja, osvetljevanja in dela s kamerami v 3D svetu. Pri občinstvo so slednja področja ključnega pomena za sledenje in dojemanje zgodbe. Vsako izmed njih nosi pri končni animaciji enako veliko odgovornost kot modeliranje ali animiranje objektov. Zunanji videz predmetov, osvetlitev scene in premiki kamere v občinstvu obudijo določena občutja in ustvarijo vzdušje. V diplomskem delu so opisane in prikazane metode, ki se tukaj uporabljajo, njihove prednosti in slabosti. Pri teksturiranju bomo govorili o tehnikah mapiranja, lastnostih materialov in teksturnih mapah. Pri osvetlitvi bomo spoznali tipe luči, lastnosti svetlobe, senc in tehnike osvetlitve. Pri delu s kamerami pa bomo pojasnili pomembnost pri izbiri objektiva, globinsko ostrino, premikanja kamere in vrste prehodov.
Ključne besede:
tekstura
,
teksturiranje
,
osvetlitev
,
3D kamera
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Jesenek]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-45263
UDK:
659.2:681.772(043.2)
COBISS.SI-ID:
18468886
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:EVG0T0H2
Datum objave v DKUM:
10.12.2014
Število ogledov:
1460
Število prenosov:
230
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JESENEK, Marko, 2014,
TEKSTURA, SVETLOBA IN KAMERE V 3D ANIMACIJI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Jesenek. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45263
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Povečanje ponudbe storitev avtohiše z uvedbo hitrega servisa vozil
Effects of salesman attitude on customer behavior
Raziskava zadovoljstva odjemalcev frizerskega salona
ǂThe ǂimportance of after sales services by the sale of household appliances
Increasing of car dealership range of services with introduction of rapid motor vehicle service
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vpliv zadovoljstva zaposlenih na zadovoljstvo strank
Interni marketing
Analiza sistema kakovosti Upravne enote Logatec
Analysis of customer satisfaction in bank branches
Ugotavljanje zadovoljstva strank po metodi SERVQUAL na upravni enoti
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
TEKSTURE, LIGHT AND CAMERAS IN 3D ANIMATION
Opis:
The purpose of the thesis is to produce 3D animation with an emphasis on texturing, lighting and work with cameras. These areas are crucial for audience to understand and follow our story. In final product each of them bears equally big responsibility, as animating or modeling objects. We use external appearance of the objects, lighting scenes and camera movements to create a certain atmosphere. The thesis describes and shows the methods which are used here, their strengths, weaknesses, and what impact they have on the audience. On texturing we will talk about mapping techniques, properties of materials and texture maps. When talking about illumination, we will discuss matter of light types, properties of light, shadows and lighting techniques. When working with cameras, we will explain the importance of vision, depth of field, camera motion and transitions.
Ključne besede:
texture
,
texturing
,
illumination
,
3D camera
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj