| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:TEKSTURA, SVETLOBA IN KAMERE V 3D ANIMACIJI
Avtorji:ID Jesenek, Marko (Avtor)
ID Družovec, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Jesenek_Marko_2014.pdf (2,77 MB)
MD5: CCCA28D62A58D046C1ECDC3180CC871B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Namen diplomskega dela je izdelava 3D animacije s poudarkom na področjih teksturiranja, osvetljevanja in dela s kamerami v 3D svetu. Pri občinstvo so slednja področja ključnega pomena za sledenje in dojemanje zgodbe. Vsako izmed njih nosi pri končni animaciji enako veliko odgovornost kot modeliranje ali animiranje objektov. Zunanji videz predmetov, osvetlitev scene in premiki kamere v občinstvu obudijo določena občutja in ustvarijo vzdušje. V diplomskem delu so opisane in prikazane metode, ki se tukaj uporabljajo, njihove prednosti in slabosti. Pri teksturiranju bomo govorili o tehnikah mapiranja, lastnostih materialov in teksturnih mapah. Pri osvetlitvi bomo spoznali tipe luči, lastnosti svetlobe, senc in tehnike osvetlitve. Pri delu s kamerami pa bomo pojasnili pomembnost pri izbiri objektiva, globinsko ostrino, premikanja kamere in vrste prehodov.
Ključne besede:tekstura, teksturiranje, osvetlitev, 3D kamera
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Jesenek]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-45263 Novo okno
UDK:659.2:681.772(043.2)
COBISS.SI-ID:18468886 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EVG0T0H2
Datum objave v DKUM:10.12.2014
Število ogledov:1460
Število prenosov:230
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
JESENEK, Marko, 2014, TEKSTURA, SVETLOBA IN KAMERE V 3D ANIMACIJI [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Jesenek. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45263
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:TEKSTURE, LIGHT AND CAMERAS IN 3D ANIMATION
Opis:The purpose of the thesis is to produce 3D animation with an emphasis on texturing, lighting and work with cameras. These areas are crucial for audience to understand and follow our story. In final product each of them bears equally big responsibility, as animating or modeling objects. We use external appearance of the objects, lighting scenes and camera movements to create a certain atmosphere. The thesis describes and shows the methods which are used here, their strengths, weaknesses, and what impact they have on the audience. On texturing we will talk about mapping techniques, properties of materials and texture maps. When talking about illumination, we will discuss matter of light types, properties of light, shadows and lighting techniques. When working with cameras, we will explain the importance of vision, depth of field, camera motion and transitions.
Ključne besede:texture, texturing, illumination, 3D camera


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici