Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
CRM KOT INFORMACIJSKA PODPORA MOBILNI PRODAJI
Avtorji:
ID
Črnko, Katja
(Avtor)
ID
Bobek, Samo
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Crnko_Katja_2014.pdf
(1,39 MB)
MD5: 327E5E41C4DAC7CE32417F9DC1B422B4
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Mobilni odnosi s strankami so ključnega pomena za ohranjanje dobrih odnosov s strankami in partnerji. Izbira pravega CRM sistema postaja za podjetja vedno bolj zahtevno in kompleksno delo, kajti na trgu je vedno več novih in bolj izvirnih ponudnikov mobilnih CRM rešitev. Le z upoštevanjem želja in zahtev zaposlenih v podjetju lahko izbere podjetje CRM rešitev, ki bo ugodno vplivala na vse ravni podjetja in omogočila brezhibno delovanje podjetja. V prvem poglavju smo razložili osnovne definicije CRM rešitve, opredili njegov razvoj, arhitekturo, gradnike ter razvoj od nastanka do danes. CRM je novejši sistem, ki se šele razvija, čeprav je zasnova nastala že pred tisoče let, ko je kmet začel prodajati prve stvari. Podjetjem daje možnost inovativnega razmišlanja in prilagajanja strankam. Mobilni aparati so sedaj »modna muha« na trgu, kar pomeni, da njihova uporaba na vrhuncu. Tako je primerno, da razmislimo tudi o mobilnem poslovanju s pomočjo CRM rešitve. V drugem poglavju smo tako opredelili ponudnike CRM-ja in njihove rešitve. Glavni ponudniki, ki so svetovno najbolj znani, so Salesforce.com, IBM in Microsoft. V tretjem poglavju smo osnovno opisali postopek uvedbe CRM sistema po korakih. Gre za uvedbo kateregakoli CRM sistema, tako navadnega, kot tudi mobilnega. V nadaljevanju poglavja smo opisali tudi namen in uporabo ter dejavnike uvajanja CRM rešitve. Četrto poglavje na kratko opredeljuje izbrano podjetje s pomočjo katerega smo prišla do ključnih informacij za praktični del magistrskega dela. Peto poglavje je namenjeno informacijski podpori mobilni prodaji. V to poglavje je vključena opredelitev informacijske podpore, analiza glavnih ponudnikov, razlog in pričakovanja uvedbe ter predlog uvedbe mobilne CRM rešitve. Sure step metoda je najenostavnejši način uvedbe CRM rešitve, ki bi omogočala celovito informacijsko podporo mobilni prodaji v SRC d.o.o.
Ključne besede:
Upravljanje odnosov s strankami
,
odnosi
,
»top« ponudniki
,
informacijska podpora mobilni prodaji
,
Shure Step metoda
,
SRC d.o.o.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Črnko]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-45251
UDK:
658.8
COBISS.SI-ID:
11798556
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:L3X9H0RQ
Datum objave v DKUM:
07.10.2014
Število ogledov:
1826
Število prenosov:
156
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČRNKO, Katja, 2014,
CRM KOT INFORMACIJSKA PODPORA MOBILNI PRODAJI
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Črnko. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45251
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pregled stanja uporabe hidravličnih tekočin
Ionske tekočine - hidravlične tekočine prihodnosti
Mednarodna konferenca Fluidna tehnika 2021
Raziskava primernosti ionskih tekočin za uporabo v hidravličnih sistemih
Implementacija sistema za on-line spremljanje stanja hidravličnih olj na osnovi PLK
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Zasnova zaznavla za kontrolo staranja hidravličnega olja
Zasnova senzorja za kontrolo vlage v hidravličnem olju
Analiza hidravličnega sistema zgrabljalnika s pobiralno enoto
Pomen viskoznosti za uporabo adhezivov ter vplivi nanjo
Okolju prilagojena "zelena" tribologija za trajnostno inženirstvo prihodnosti
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CRM AS AN IT SUPPORT FOR MOBILE SALES
Opis:
Mobile customer relationships are crucial to maintaining good relations with customers and partners. Choosing the right CRM system for businesses is becoming increasingly challenging and complex task, because at the market are more and more new providers of mobile CRM solutions. Only by taking into account the wishes and demands of employees in the company, company can choose a CRM solution that will have a positive impact on all levels of the company and enable trouble-free operation of the company. In the first chapter, we explained the basic definitions of CRM solutions. Its development, architecture, building blocks and development from generation to today. CRM is a newer system that is under development, although the design is formed thousands of years ago, when the farmer began to sell the first thing. It gave to businesses the opportunity of innovative thinking and customized solutions. Mobile devices are now "in" in the market, which means that their use its »at peak«. Thus, it is appropriate to also consider the mobile commerce using the CRM solutions. In the second chapter, we defined the providers of CRM and their solutions. Major suppliers who are world-renowned as Salesforce.com, IBM and Microsoft. In the third chapter, we describe the basic process of introducing the CRM system step by step. This is the introduction of any CRM system so plain, as well as mobile. In this chapter we describe the purpose and use, and the factors deployment of CRM solutions. The fourth chapter briefly defines the selected company. With the help which we came to key information for the practical part of the master's thesis. The fifth chapter is dedicated to IT support mobile sales. In this chapter is include the definition of IT support, analysis of the main providers of reason and expectations of the introduction and the proposal of introducing mobile CRM solutions. Sure step method is the simplest way of introducing CRM solution that would enable comprehensive IT support mobile sales in SRC d.o.o.
Ključne besede:
Customer relationship management
,
relationships
,
"top" providers
,
IT support mobile sales
,
Shure Step Method
,
SRC d.o.o.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj