Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
NEKATERE PSIHOSOCIALNE ZNAČILNOSTI NADARJENIH OSNOVNOŠOLCEV
Avtorji:
ID
Gošnik, Barbara
(Avtor)
ID
Košir, Katja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Gosnik_Barbara_2014.pdf
(634,07 KB)
MD5: 3F82228D4E6794553B2685428D74BA7E
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Namen raziskave je bil ugotoviti, ali se samopodoba in počutje v šoli med nadarjenimi učenci in učenci, ki niso identificirani kot nadarjeni, razlikujeta. Hkrati smo želeli v nalogi ugotoviti, kako se nadarjeni in ostali učenci razlikujejo v učni, splošni, socialni in telesni samopodobi ter počutju v šoli glede na spol. Naloga je sestavljena iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu je predstavljen pojem nadarjenosti, načini identifikacije in značilnosti nadarjenih učencev. Povzete so tudi ugotovitve predhodnih raziskav s področja nadarjenosti in povezave med nadarjenostjo, samopodobo ter počutjem v šoli. V empiričnem delu smo analizirali rezultate vprašalnikov samopodobe in počutja v šoli. V raziskavi je sodelovalo 254 učencev 7., 8. in 9. razredov dveh osnovnih šol iz vzhodne Slovenije. Ugotovili smo, da imajo nadarjeni učenci višjo učno, splošno in telesno samopodobo kot ostali učenci. Rezultati raziskave so pokazali tudi, da imajo dekleta višjo učno samopodobo, fantje pa višjo telesno in socialno samopodobo. V sklopu počutja v šoli smo ugotovili, da ni statistično pomembnih razlik v počutju v šoli pri nadarjenih učencih in učencih, ki niso identificirani kot nadarjeni, dekleta pa se v šoli počutijo bolje kot fantje.
Ključne besede:
nadarjenost
,
učenci
,
samopodoba
,
počutje v šoli
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[B. Gošnik]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-45090
UDK:
159.924.2-057.874(043.2)
COBISS.SI-ID:
20792584
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:5QWVXT3P
Datum objave v DKUM:
24.09.2014
Število ogledov:
1741
Število prenosov:
403
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GOŠNIK, Barbara, 2014,
NEKATERE PSIHOSOCIALNE ZNAČILNOSTI NADARJENIH OSNOVNOŠOLCEV
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : B. Gošnik. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45090
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Zdravstvena nega pacienta z akutno krvavitvijo iz zgornjega gastrointestinalnega trakta
Vloga in pomen medicinske sestre pri obravnavi starostne krhkosti
Zdravstvena nega nosečnice z nosečnostno sladkorno boleznijo
Aktivnosti medicinske sestre pri sladkornem pacientu
Vloga medicinske sestre v dispanzerju za odvisnike
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vpliv astme na življenjske aktivnosti pacientke z astmo
Uvodna beseda
Opredelitev zdravstvene nege pri samomorilno ogroženem pacientu
Staranje in demenca
Zdravstvena nega s poškodbo prsnega koša
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
SOME OF THE PSYCHOSOCIAL CHARACTERISTICS OF GIFTED ELEMENTARY SCHOOL PUPILS
Opis:
The purpose of the study was to determine whether self-concept and well-being in schools differ between gifted and non-gifted pupils. At the same time we wanted to find out how gifted and other pupils differ in academic self-concept, in general, social and physical self-concept and to check the well-being in schools considering the gender. The study consists of two parts: theoretical and empirical. The concept of talent, ways of identification and characteristics of gifted pupils are presented in the theoretical part. The findings of previous research in the field of gifted pupils are summarized here as well as the connection between talent, self-concept and well-being in schools. The results of the questioners about the self-concept and well-being in schools are analysed in the empirical part. The study involved 254 pupils of 7th, 8th and 9th grades of two elementary schools in eastern Slovenia. We have found out that gifted students have higher academic, general and physical self-concept than other students. The survey results have also showed that girls have higher academic self-concept but boys have higher physical and social self-concept. Within the well-being in school, we have found out that there are no statistically significant differences about well-being in school for gifted and non-gifted pupils, but it is true that girls feel better in school than boys.
Ključne besede:
talent
,
pupils
,
self-concept
,
well-being in school
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj