Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UPORABA MANIPULACIJE V MEDIJIH
Avtorji:
ID
Lovrec, Aja
(Avtor)
ID
Vezjak, Boris
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Lovrec_Aja_2014.pdf
(844,36 KB)
MD5: 15189AD63F675F79F9A30BADE164A843
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Manipulacija v medijih postaja aktualna tema različnih sodobnih raziskav. V magistrski nalogi so predstavljeni različni načini uporabe in učinkov manipulacije v javnih občilih in množičnih medijih. Del njenega delovanja sta tudi senzacionalizem in spektakel, ki sta nadomestila novinarski vrlini objektivnost in resnicoljubnost. Naloga pa med drugim obravnava (manipulativno) vlogo oglaševanja in odnosov z javnostmi v sodobnem novinarstvu in situacije, ko medije obvladuje povečanje moči kapitala nad javnim dobrim. Trdimo, da so v nekaterih primerih mediji spremenili svojo vlogo iz obveščevalca v prodajalca. Temu v veliki meri pripomorejo tudi novinarji, ki pri svojem delu radi opuščajo profesionalne standarde in etične vrednote. Pomemben del naloge se ukvarja z možnimi načini ubranitve pred manipulacijo, kar je običajno spregledana tema. Omejevanje manipulacije je možno na sistemski ravni, pomembno pa je že njeno prepoznavanje. Tega se lahko lotimo s filozofskimi orodji in s tem, da vzpodbujamo bralce, gledalce in poslušalce novic in prispevkov h kritičnemu mišljenju in pretresu, hkrati pa vztrajamo pri tem, da ima javnost pravico biti obveščena o temah, ki jo zadevajo, in to na pravilen in ustrezen način.
Ključne besede:
manipulacija
,
mediji
,
odnosi z javnostmi
,
PR
,
oglaševanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Lovrec]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-44931
UDK:
316.77:659.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
20801800
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:9MHN9IYD
Datum objave v DKUM:
24.09.2014
Število ogledov:
3756
Število prenosov:
588
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LOVREC, Aja, 2014,
UPORABA MANIPULACIJE V MEDIJIH
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Lovrec. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=44931
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Učinki obnovljivih virov in razvojni projekti v letu 2015
Ekološki učinki obnovljivih proizvodnih virov in razvojni projekti v letu 2016
Analiza proizvodnje električne energije v Gorenjskih elektrarnah v letu 2018
Analiza proizvodnje električne energije v Gorenjskih elektrarnah v letu 2019
Analiza proizvodnje električne energije Gorenjskih elektrarn v letu 2015
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Deflection of polymer gear tooth under static load using numerical analysis
Tensile properties of mineral fibers determined with Sentmanat extensional rheometer
Staranje električnih kablov v jedrskih elektrarnah
Priprava celuloznih nanokompozitnih vlaken
Uporaba tenziometrije za zasledovanje sorpcijskih lastnosti celuloznih vlaken
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MANIPULATION BY THE MEDIA
Opis:
Media manipulation has become a current theme of contemporary research. Various media manipulation strategies that influence public and mass media are presented in the thesis. Sensationalism and spectacle are a part of manipulation and they have replaced the virtues of objectivity and veracity in journalism. The thesis also examines (manipulative) influence of advertising and PR in contemporary journalism. Furthermore, the situations in which the power of capital influences public goods are also introduced. It is presumed that some media have changed their role from an informant to the seller of information. Journalists who do not do their job professionally and disregard ethical standards and norms could also be blamed for this shift in media role. Different ways of protection against media manipulation are also presented in the thesis. Namely, this is usually a neglected topic. Control over the manipulation by the media and its restriction is possible on the level of the system, however its identification is of the vital importance. The process of the identifying media manipulation is possible with philosophical instruments and by encouraging readers, viewers and listeners of news, and articles to process information with a critical approach and analysis. We insist that the audience has the right to be well-informed about current events.
Ključne besede:
manipulation
,
media
,
PR
,
advertising
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj