Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ČUSTVENA INTELIGENCA V POVEZAVI Z ZADOVOLJSTVOM PRI DELU V REŠEVALNI SLUŽBI
Avtorji:
ID
Hojnik, Tomaž
(Avtor)
ID
Lorber, Mateja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Hojnik_Tomaz_2014.pdf
(851,81 KB)
MD5: C2AD2381693CF8342D195BEB7E45F488
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:
Izhodišča: Zadovoljstvo pri delu in čustvena inteligenca sta sicer dva različna pojma, vendar močno povezana med sabo. Čustvena inteligenca spada med tako imenovane socialne faktorje, katere glavne značilnosti so: samozavedanje, samoobvladovanje samomotivacija, empatija in upravljanje z medosebnimi odnosi. Tudi zadovoljstvo pri delu v svojem pojmovanju vsebuje čustvo, vendar predvsem pozitivno, ki ga občuti posameznik ko delo opravlja. V zdravstveni negi sta obe komponenti izjemnega pomena, medsebojno se povezujeta in dopolnjujeta. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti povezanost čustvene inteligence in zadovoljstva pri delu v reševalni službi. Metode: Raziskava, ki smo jo izvedli je temeljila na kvantitativni metodologiji, izvedli smo študijo s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je vseboval demografske podatke in trditve, ki so se nanašale na zadovoljstvo pri delu, uporabili smo anketni vprašalnik o zadovoljstvu pri delu - Job Satisfaction Survey. V drugem delu anketnega vprašalnika smo ugotavljali stopnjo čustvene inteligence. Uporabili smo vprašalnik o lastnostih čustvene inteligence - Trait Emotional Intelligence Questionnaire (TEIQue-SF). V statistični analizi smo uporabili deskriptivno statistiko, Pearsonov korelacijski koeficient in analizo variance za ugotavljanje statistično pomembnih razlik med proučevanimi spremenljivkami. Zanesljivost vprašalnika smo preverili s Cronbachovim koeficientom, ki je znašal 0,725. Rezultati: Ugotovili smo, da se čustvena inteligenca statistično pomembno povezuje z zadovoljstvom na delovnem mestu v reševalni službi (r=0,39; p=0,07) in, da so v povprečju starejši anketirani statistično pomembno bolj zadovoljni pri delu kot mlajši anketirani (PV=3,8; t=-2,418, p=0,019). Diskusija in zaključek: Delo v zdravstveni negi je neločljivo povezano s čustvi. Naša raziskava dokazuje, da sta pozitivna čustvena inteligenca in visoka stopnja zadovoljstva pri delu pomembno faktorja, ki vplivata na psihološko zdravje in dobro počutje zaposlenih v zdravstveni negi.
Ključne besede:
čustvena inteligenca
,
zadovoljstvo pri delu
,
obvladovanje čustev
,
reševalna služba
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Hojnik]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-44771
UDK:
159.942.5:614.253.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
2041508
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:DHIXNZPJ
Datum objave v DKUM:
08.09.2014
Število ogledov:
2357
Število prenosov:
310
Metapodatki:
Področja:
FZV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HOJNIK, Tomaž, 2014,
ČUSTVENA INTELIGENCA V POVEZAVI Z ZADOVOLJSTVOM PRI DELU V REŠEVALNI SLUŽBI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Hojnik. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=44771
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Winter adrenaline tourism offer in Slovenia
Varnost v turističnih krajih - študija primera smučarskega centra
Implementation of tourist signalization for slovenian winter ski resort centers
MARKETING OF FOOTBALL INFRASTRUCTURE IN TOURISM
USE OF MARKETING AND THE ROLE OF LOGISTICS IN THE DEVELOPMENT OF SLOVENIAN TOURISM
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vpliv prenehanja obratovanja kaninskega smučišča na zimski turizem v Bovcu v obdobju 2013-2016
Okoljski vplivi smučarskih središč v Sloveniji
Analiza povpraševanja po trajnostno naravnanih proizvodih in storitvah na smučarskih destinacijah
Značilnosti gornjesavskih zim z ozirom na razvoj turizma
Guidelines for development of the ski resort Kanin and its surroundings
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
EMOTIONAL INTELLIGENCE IN CONNECTION WITH SATISFACTION AT WORK OF PARAMEDICS
Opis:
Introduction: Job satisfaction and emotional intelligence are two different concepts, but strongly linked together. Emotional intelligence is one of the so-called social factors, and main characteristics of emotional intelligence are: self-awareness, self-control self-motivation, empathy and managing interpersonal relationships. In definition, satisfaction at work also contains an emotion aspect, but this is mostly positive experienced when the person is doing the work. Both components are very important in nursing. Both are connecting and complementing each other. The purpose of the thesis was to determine the relationship of emotional intelligence and job satisfaction in the emergency service. Methods: The survey was based on quantitative methodology; we conducted a study using a questionnaire. The questionnaire contains demographic information and statements about job satisfaction. We used a Job Satisfaction Survey. In the second part of the questionnaire a Trait Emotional Intelligence Questionnaire (SF-TEIQue) was used. In the statistical analysis, we used descriptive statistics, Pearson's correlation coefficient and analysis of variance to identify statistically significant differences between the studied variables. Reliability of the questionnaire was tested by Cronbach's coefficient (α= 0.725). Results: The study showed that emotional intelligence is significantly related with satisfaction at work in the emergency service (r = 0.39, p = 0.07) and that older participants are significantly more satisfied at work than younger participants (M = 3.8, t = -2.418, p = 0.019). Discussion and conclusion: Nursing care is inextricably linked with emotions. Our study demonstrates, that positive emotional intelligence and a high level of job satisfaction are important factors that effects on the psychological health and well-being of employees in nursing.
Ključne besede:
emotional intelligence
,
job satisfaction
,
emotional self-control
,
emergency service
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj