Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
TEHNOLOŠKI PARAMETRI VZDRŽEVANJA ZGORNJEGA USTROJA ŽELEZNIŠKE PROGE
Avtorji:
ID
Lorbek, Bojan
(Avtor)
ID
Mlinarić, Tomislav Josip
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Klemenčič, Mitja
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Lorbek_Bojan_2014.pdf
(2,73 MB)
MD5: 98C6E88496025DFE0968ACD1EEF430C7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:
Odlike železniškega prometa so predvsem hitrost, varnost in zanesljivost. Te prednosti pa so v največji meri odvisne od stanja železniške infrastrukture. Med glavne naloge upravljanja infrastrukture nedvomno sodi njeno vzdrževanje, h kateremu pa je potrebno pristopiti sistematično, z jasno definiranimi zahtevami in potrebami. Diplomsko delo zajema širok spekter vzdrževalnih aktivnosti, tako v organizacijskem kot v tehničnem smislu. Iskanje novih tehnoloških in tehničnih rešitev v smislu racionalizacije in povečanja učinkovitosti vzdrževanja pa so dandanes glavne naloge upravljavca infrastrukture. Potrebe uporabnikov transportnih storitev bodo v prihodnosti vedno večje, zato je potrebno sistem vzdrževanja, če želi železnica uspešno konkurirati cestnemu prometu, nenehno izboljševati in nadgrajevati.
Ključne besede:
tehnologija vzdrževanja
,
zgornji ustroj železniške proge
,
RAMS
,
planiranje vzdrževanja železniške infrastrukture
,
LCC
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[B. Lorbek]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-44422
UDK:
625.17:625.14(043.2)
COBISS.SI-ID:
17923862
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:VGEGPAWE
Datum objave v DKUM:
29.05.2014
Število ogledov:
2246
Število prenosov:
533
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FG
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LORBEK, Bojan, 2014,
TEHNOLOŠKI PARAMETRI VZDRŽEVANJA ZGORNJEGA USTROJA ŽELEZNIŠKE PROGE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Lorbek. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=44422
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Nosilnost železniških prog
Izredni dogodki na odseku železniške proge Maribor-Dravograd
Zmogljivost proge Pragersko - Središče
Transport cost function
Estimating marginal infrastructure cost in new infrastructure charging model
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Mehanizacija za vzdrževanje in gradnjo železniških prog
Nadgradnja železniške proge na odseku Slovenska Bistrica - Pragersko za hitrost 120 km/h
Projektna dokumentacija za vzdrževanje železniških prog
Tirnica, ključni element zgornjega ustroja železniških prog
il Partito comunista sloveno (jugoslavo) e la programmazione della rete ferroviaria negli anni cinquanta e sessanta
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
TECHNOLOGICAL PARAMETERS OF MAINTENANCE OF RAILWAY SUPERSTRUCTURE
Opis:
Main distinctions of railway transport are speed, safety and reliability. But these qualities largely depend on the state of railway infrastructure. Maintenance belongs among basic activities of infrastructure management and demands sistematical approach with clearly defined needs and demands. The thesis adresses wide range of maintenance avtivities from both, organisational and technical aspect. Development of new technical and technological solutions in terms of rationalization and effeciency is today infrastructure manager's main challange. Demands of the users will bi much higher in the future and If the railway want to be competitive, especially to the road transport, maintenance system should be constantly improved and upgraded.
Ključne besede:
maintenance technology
,
track superstructure
,
RAMS
,
railway infrastructure maintenance planing
,
LCC
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj