| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:DEJAVNIKI USPEŠNOSTI SPLETNE TRGOVINE NA PRIMERU PODJETJA ZOO MARKET REX
Avtorji:ID Duh, Maja (Avtor)
ID Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Duh_Maja_2014.pdf (3,22 MB)
MD5: 2183FB07CCE535737E32AF8A4938B7F9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Internet je v današnjem času skupek ene najbolj rastočih tehnologij. Elektronski način komunikacije je vse bolj uporaben, hkrati že skoraj nuja ob tako natrpanih delavnikih v našem vsakdanu. Na internetu poteka cela skupina storitev, brez katerih si našega življenja preprosto ne moremo več predstavljati. Med te storitve lahko zagotovo uvrstimo tudi spletne trgovine, katere so zmeraj bolj priljubljene in posledično tudi številčnejše. Da bi lahko izstopali iz konkurence, je potrebno veliko več kot le ustvarjati vrednost za kupca. V magistrskem delu bomo poskušali določiti dejavnike, kateri so pomembni za uspešnost spletne trgovine. Za začetek bomo predstavili elektronsko poslovanje (v nadaljevanju e-poslovanje) na splošno s poudarkom na poslovnih modelih. Spoznali bomo prednosti in slabosti e-poslovanje, vrste e-poslovanje ter poslovne modele e-poslovanja. V tretjem poglavju se bomo podrobneje posvetili spletni trgovini, ki je tudi glavni predmet obravnave v magistrskem delu. Opredelili bomo vrste spletnih trgovin, določili njihov pomen v primerjavi s klasičnimi trgovinami in spoznali spletne uporabnike. Ker je glavni namen magistrskega dela raziskati dejavnike uspešnosti spletnih trgovin, se bomo v četrtem poglavju posvetili zgolj samo njim. Določili bomo najpogostejše dejavnike, ki vplivajo na uspešnost posamezne spletne trgovine, ter jih podrobneje spoznali. Vse dejavnike bomo v zadnjem poglavju prikazali in analizirali na konkretnem primeru podjetja Zoo Market Rex, Zlatko Hraš, s.p.. Magistrsko delo bomo zaključili s sklepom, kjer bomo dokazali pomembnost upoštevanja ključnih dejavnikov uspešnosti spletne trgovine.
Ključne besede:elektronsko poslovanje, elektronsko trgovanje, spletna trgovina, uporabniška izkušnja, optimizacija spletne trgovine, socialna omrežja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Duh]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-44159 Novo okno
UDK:004:339.13
COBISS.SI-ID:11762716 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SYOCNRNE
Datum objave v DKUM:24.07.2014
Število ogledov:2180
Število prenosov:304
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
DUH, Maja, 2014, DEJAVNIKI USPEŠNOSTI SPLETNE TRGOVINE NA PRIMERU PODJETJA ZOO MARKET REX [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Duh. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=44159
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:FACTORS OF SUCCESS IN ONLINE SHOPS: THE CASE OF ZOO MARKET REX
Opis:The Internet nowadays is one of the most emerging technologies. Electronic way of communication is increasingly useful and almost a necessity in in our busy everyday life. On the Internet there is lot of services, without which we simply cannot imagine our lives. One of those is an online store, which are becoming more and more popular, and as a result more numerous. In order to stand out from the competition, it takes a lot more than just creating value for the customer. In this master thesis we will try to identify the factors that are important to the success of online stores. To begin we introduce e-commerce in general, with a focus on business models. We will learn the pros and cons of e-commerce, the types of e-commerce and business models in e-commerce. In the third chapter we will focus on online store, which is the main subject of this master thesis. We will identify types of online stores, determine their importance in comparison with traditional shops and learn about web users. However, since the main purpose of the master's thesis is exploring the success factors of online stores, we are going to devote a whole forth chapter to them. We will determine the most common factors that affect the performance of each online store and get to know them in detail. All factors will be demonstrated and analyzed in the last chapter, following an example of Zoo market Rex online store. Master thesis will be concluded with a chapter where we will demonstrate the importance of taking into account key factors for successful online store.
Ključne besede:e-business, e-commerce, on line store, user experience, online store optimization, social networks


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici