| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VPLIV MANAGERJEV NA POSLOVANJE PODJETJA
Avtorji:ID Rus, Gregor (Avtor)
ID Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Rus_Gregor_2014.pdf (2,15 MB)
MD5: D6B2CAA04967C839C4C08030F9DD074C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Na poslovanje podjetja lahko vplivajo različne stvari. Najpomembneje je, da podjetje posluje dobro, kar pomeni, da dosega rezultate, ki so pozitivni. Prav management je odgovoren za pozitivno ali negativno poslovanje podjetja. Naloga obravnava vpliv managerjev na poslovanje podjetja. Predvsem cilje podjetja, poslovne partnerje podjetja in nagrajevanje. Managerji lahko pomembno vplivajo na poslovanje podjetja. Prav od njihovega dela je odvisno, kako bo poslovalo podjetje. V nalogi so predstavljene različne ravni managementa, predstavljeni so različni udeleženci podjetja, ter drugi različni vidiki, ki so za podjetje pomembni pri njegovem poslovanju. Podjetje mora biti uspešno, če želi poslovati na trgu. Naloga govori tudi o uspešnem managerju, osredotoča se na lastnosti dobrega managerja. Obravnavane so različne vrste ciljev, ki si jih podjetje lahko postavi, predstavljene so različne vrste nagrad, katere lahko prejema manager ali zaposleni v podjetju, predstavljeni so tudi poslovni partnerji podjetja – dobavitelji in odjemalci. V nalogi sta predstavljena primera dveh podjetij, ki poslujeta na trgu. Na začetku je v primeru obeh podjetij predstavljena dejavnost podjetja, v nadaljevanju so obravnavani še cilji, njihov vpliv na poslovanje in delo managerja, nagrajevanje in vpliv na poslovanje podjetja, ter managerjev vpliv na pridobivanje poslovnih partnerjev. Predstavljeni so še predlogi za izboljšave v obeh primerih podjetij. To so izboljšave, ki so možne v posameznem podjetju. V sklepnem delu so obravnavane še postavljene hipoteze, komentirana in predstavljena so tudi spoznanja.
Ključne besede:poslovanje podjetja, cilji podjetja, nagrajevanje managementa, poslovni partnerji
Kraj izida:Maribor
Založnik:[G. Rus]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-43845 Novo okno
UDK:005.336.1
COBISS.SI-ID:11722780 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:41I2U8I5
Datum objave v DKUM:04.06.2014
Število ogledov:1843
Število prenosov:162
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
RUS, Gregor, 2014, VPLIV MANAGERJEV NA POSLOVANJE PODJETJA [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : G. Rus. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=43845
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE IMPACT OF MANAGERS ON BUSINESS
Opis:The business of the company can be influenced by diverse factors. What’s the most important is that the company operates well which means that it achieves results which are positive. Positive or negative operating of the company is management’s responsibility. The thesis discusses the impact of managers on business, mostly the objectives of the company, business partners and the system of rewarding. Managers can have a significant impact on business. It depends predominantly on their work how the company will operate. The thesis also presents different levels of management, presented are different participants of the company, and other various aspects which are important for the company in its business. The company has to be successful if it wants to do business in the market. The thesis talks about a successful manager, it focuses on the characteristics of a good manager. Represented are different kinds of goals which the company can have, the thesis deals with different kinds of awards, which manager or employee in company can receive, presented are also business partners – suppliers and customers. In the thesis, there are two cases of companies that do business in the market. In both cases the representation begins with the activity of the company followed by the goals, their influence on business and management work, rewarding and its influence on business company, and manager`s influence on getting business partners. There is the presentation of suggestions for improvements in both cases of companies. These are improvements that are possible within a single company. The conclusion deals with appointed hypothesis as well as presentation of findings.
Ključne besede:operating company, company goals, management rewarding, business partners


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici