Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VPLIV MANAGERJEV NA POSLOVANJE PODJETJA
Avtorji:
ID
Rus, Gregor
(Avtor)
ID
Uršič, Duško
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Rus_Gregor_2014.pdf
(2,15 MB)
MD5: D6B2CAA04967C839C4C08030F9DD074C
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Na poslovanje podjetja lahko vplivajo različne stvari. Najpomembneje je, da podjetje posluje dobro, kar pomeni, da dosega rezultate, ki so pozitivni. Prav management je odgovoren za pozitivno ali negativno poslovanje podjetja. Naloga obravnava vpliv managerjev na poslovanje podjetja. Predvsem cilje podjetja, poslovne partnerje podjetja in nagrajevanje. Managerji lahko pomembno vplivajo na poslovanje podjetja. Prav od njihovega dela je odvisno, kako bo poslovalo podjetje. V nalogi so predstavljene različne ravni managementa, predstavljeni so različni udeleženci podjetja, ter drugi različni vidiki, ki so za podjetje pomembni pri njegovem poslovanju. Podjetje mora biti uspešno, če želi poslovati na trgu. Naloga govori tudi o uspešnem managerju, osredotoča se na lastnosti dobrega managerja. Obravnavane so različne vrste ciljev, ki si jih podjetje lahko postavi, predstavljene so različne vrste nagrad, katere lahko prejema manager ali zaposleni v podjetju, predstavljeni so tudi poslovni partnerji podjetja – dobavitelji in odjemalci. V nalogi sta predstavljena primera dveh podjetij, ki poslujeta na trgu. Na začetku je v primeru obeh podjetij predstavljena dejavnost podjetja, v nadaljevanju so obravnavani še cilji, njihov vpliv na poslovanje in delo managerja, nagrajevanje in vpliv na poslovanje podjetja, ter managerjev vpliv na pridobivanje poslovnih partnerjev. Predstavljeni so še predlogi za izboljšave v obeh primerih podjetij. To so izboljšave, ki so možne v posameznem podjetju. V sklepnem delu so obravnavane še postavljene hipoteze, komentirana in predstavljena so tudi spoznanja.
Ključne besede:
poslovanje podjetja
,
cilji podjetja
,
nagrajevanje managementa
,
poslovni partnerji
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[G. Rus]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-43845
UDK:
005.336.1
COBISS.SI-ID:
11722780
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:41I2U8I5
Datum objave v DKUM:
04.06.2014
Število ogledov:
1843
Število prenosov:
162
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
RUS, Gregor, 2014,
VPLIV MANAGERJEV NA POSLOVANJE PODJETJA
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : G. Rus. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=43845
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Varnostni sistemi v bolnišnicah
Vloga vodje pri motiviranju zaposlenih v zdravstveni negi
Moč in avtoriteta vodje v zdravstveni negi
Management v javnih zdravstvenih zavodih
Management slovenskih bolnišnic v spreminjajočih se pogojih poslovanja
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Management v zdravstvu
Učinki financiranja sekundarne zdravstvene dejavnosti po metodologiji skupin primerljivih primerov na poslovanje splošnih bolnišnic
Organizacija in vodenje javnega zdravstvenega zavoda na primeru Onkološkega inštituta
Uvajanje novega javnega managementa na področju zdravstva
Poslovni načrt za zdraviliški hotel
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE IMPACT OF MANAGERS ON BUSINESS
Opis:
The business of the company can be influenced by diverse factors. What’s the most important is that the company operates well which means that it achieves results which are positive. Positive or negative operating of the company is management’s responsibility. The thesis discusses the impact of managers on business, mostly the objectives of the company, business partners and the system of rewarding. Managers can have a significant impact on business. It depends predominantly on their work how the company will operate. The thesis also presents different levels of management, presented are different participants of the company, and other various aspects which are important for the company in its business. The company has to be successful if it wants to do business in the market. The thesis talks about a successful manager, it focuses on the characteristics of a good manager. Represented are different kinds of goals which the company can have, the thesis deals with different kinds of awards, which manager or employee in company can receive, presented are also business partners – suppliers and customers. In the thesis, there are two cases of companies that do business in the market. In both cases the representation begins with the activity of the company followed by the goals, their influence on business and management work, rewarding and its influence on business company, and manager`s influence on getting business partners. There is the presentation of suggestions for improvements in both cases of companies. These are improvements that are possible within a single company. The conclusion deals with appointed hypothesis as well as presentation of findings.
Ključne besede:
operating company
,
company goals
,
management rewarding
,
business partners
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj