| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:LUTKE V UVAJALNEM OBDOBJU
Avtorji:ID Jurečič, Teja (Avtor)
ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Jurecic_Teja_2014.pdf (1,39 MB)
MD5: 1AAE22D67C84B2A4B9851CC94B2E5871
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomska naloga obravnava lutke in njihov pomen v uvajalnem obdobju. Teoretični del je razdeljen na dve poglavji. V prvem je opisana uporaba lutk in gledališča v vrtcih, otrokov razvoj ob igri z lutko, pomen vzgojitelja pri uporabi lutk, lutkovne in dramske dejavnosti za otroke prvega starostnega obdobja. Na kratko je predstavljen lutkovni kotiček v igralnici in lutke kot proces - metode dela. V drugem poglavju je opisano uvajalno obdobje otrok. V empiričnem delu diplomske naloge so prikazani rezultati ankete, s katero smo želeli raziskati, ali so lutke v uvajalnem obdobju primerne ali ne. Raziskali smo tudi, ali vzgojitelji in strokovni delavci na področju predšolske vzgoje uporabljajo lutke v uvajalnem obdobju in v kolikšni meri to počnejo. Zanimalo nas je, ali jim je bila lutka v pomoč v prvih dneh bivanja otroka v vrtcu ali prej ovira. Tako smo dobili odgovore na zastavljene hipoteze.
Ključne besede:predšolska vzgoja, predšolski otrok, lutke, vzgojitelj in lutke, vrste lutk, uvajalno obdobje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Jurečič]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-43742 Novo okno
UDK:373.2:792.97(043.2)
COBISS.SI-ID:20432392 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NL5PIMT7
Datum objave v DKUM:28.03.2014
Število ogledov:2168
Število prenosov:291
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
JUREČIČ, Teja, 2014, LUTKE V UVAJALNEM OBDOBJU [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Jurečič. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=43742
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PUPPETS IN THE INTRODUCTORY PERIOD
Opis:This thesis deals with puppets and their role in the introductory period. The theoretic part is divided into two chapters. The first chapter describes the use of puppets and theatres in nursery schools, a child’s development when playing with puppets, the importance of nursery teachers during the use of puppets and puppets and theatre activities for children in the first age group. Puppet corners in the playroom and puppets as a method of work are also described. The second chapter focuses on the introductory period in nursing schools. The empirical part of the thesis shows the results of the questionnaires that were done in order to conclude whether puppets are suitable in the introductory period or not. Furthermore, it was also researched to which extent nursery teachers and others who work in nursery education use puppets in the introductory period. One of the objects of the research was to establish whether the puppets were helpful during a child’s first days in nursery school or they were a hindrance. The results were used to interpret the made hypotheses.
Ključne besede:nursery education, preschool children, puppets, introductory period


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici