Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
LUTKE V UVAJALNEM OBDOBJU
Avtorji:
ID
Jurečič, Teja
(Avtor)
ID
Šinko, Sabina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Jurecic_Teja_2014.pdf
(1,39 MB)
MD5: 1AAE22D67C84B2A4B9851CC94B2E5871
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomska naloga obravnava lutke in njihov pomen v uvajalnem obdobju. Teoretični del je razdeljen na dve poglavji. V prvem je opisana uporaba lutk in gledališča v vrtcih, otrokov razvoj ob igri z lutko, pomen vzgojitelja pri uporabi lutk, lutkovne in dramske dejavnosti za otroke prvega starostnega obdobja. Na kratko je predstavljen lutkovni kotiček v igralnici in lutke kot proces - metode dela. V drugem poglavju je opisano uvajalno obdobje otrok. V empiričnem delu diplomske naloge so prikazani rezultati ankete, s katero smo želeli raziskati, ali so lutke v uvajalnem obdobju primerne ali ne. Raziskali smo tudi, ali vzgojitelji in strokovni delavci na področju predšolske vzgoje uporabljajo lutke v uvajalnem obdobju in v kolikšni meri to počnejo. Zanimalo nas je, ali jim je bila lutka v pomoč v prvih dneh bivanja otroka v vrtcu ali prej ovira. Tako smo dobili odgovore na zastavljene hipoteze.
Ključne besede:
predšolska vzgoja
,
predšolski otrok
,
lutke
,
vzgojitelj in lutke
,
vrste lutk
,
uvajalno obdobje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Jurečič]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-43742
UDK:
373.2:792.97(043.2)
COBISS.SI-ID:
20432392
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:NL5PIMT7
Datum objave v DKUM:
28.03.2014
Število ogledov:
2168
Število prenosov:
291
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JUREČIČ, Teja, 2014,
LUTKE V UVAJALNEM OBDOBJU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Jurečič. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=43742
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Učni načrt
Učni načrt
Didaktični pristopi pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole
Učni načrt
Učitelji o izkustvenem učenju in poučevanju pri predmetu spoznavanja okolja
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Book of abstracts
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Z igro v svet matematike
Oblikovanje vrednot trajnostnega razvoja
Razvrščanje v predšolskem obdobju skozi konkretno izkušnjo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
PUPPETS IN THE INTRODUCTORY PERIOD
Opis:
This thesis deals with puppets and their role in the introductory period. The theoretic part is divided into two chapters. The first chapter describes the use of puppets and theatres in nursery schools, a child’s development when playing with puppets, the importance of nursery teachers during the use of puppets and puppets and theatre activities for children in the first age group. Puppet corners in the playroom and puppets as a method of work are also described. The second chapter focuses on the introductory period in nursing schools. The empirical part of the thesis shows the results of the questionnaires that were done in order to conclude whether puppets are suitable in the introductory period or not. Furthermore, it was also researched to which extent nursery teachers and others who work in nursery education use puppets in the introductory period. One of the objects of the research was to establish whether the puppets were helpful during a child’s first days in nursery school or they were a hindrance. The results were used to interpret the made hypotheses.
Ključne besede:
nursery education
,
preschool children
,
puppets
,
introductory period
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj