| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Zadovoljstvo pacientov s kakovostjo zdravstvene nege na primarnem nivoju zdravstvenega varstva
Avtorji:ID Fekonja, Zvonka (Avtor)
ID Habjanič, Ana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Fekonja_Zvonka_2014.pdf (1,24 MB)
MD5: 61A17D17EC19EE959238548E14999403
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:Izhodišče: zadovoljstvo pacientov lahko opišemo kot stopnjo usklajenosti med pacientovimi pričakovanji in dejansko prejeto zdravstveno nego. Za doseganje ustrezne kakovosti v zdravstveni negi morajo biti negovalne intervencije izvedene v skladu s pričakovanji pacientov. Namen: opredeliti kakovost zdravstvene nege v nujni medicinski pomoči ter z raziskavo ugotoviti zadovoljstvo pacientov s kakovostjo zdravstvene nege v nujni medicinski pomoči. Metode: uporabili smo kvantitativno deskriptivno empirično kavzalno neeksperimentalno metodo raziskovanja. Anketirali smo 102 pacienta, ki sta obiskala sta obiskala službo nujne medicinske pomoči in sta bila deležna zdravstvene obravnave s strani medicinske sestre. Uporabili smo standardiziran CECSS vprašalnik. Rezultati: rezultati raziskave so pokazali, da so pacienti zadovoljni s kakovostjo izvedene zdravstvene nege. Demografski podatki statistično signifikantno ne vplivajo na zadovoljstvo v skupnem seštevku CESCC točk. Pearsonov korelacijski koeficient je pokazal pozitivno povezanost med dajanjem informacij in tehničnimi kompetencami medicinske sestre. Pacienti so zadovoljni z lajšanjem bolečine, ker so dobili učinkovito sredstvo za lajšanje bolečine. Sklep: pomembno je da ugotovimo, katera področja zdravstvene nege je potrebno nenehno izboljševati za doseganje pacientovih pričakovanj. Zadovoljstvo pacientov bo v prihodnosti predstavljalo pomembno vlogo pri nenehnem izboljševanju kakovosti urgentne zdravstvene nege ter posledično k dvigovanju le-te.
Ključne besede:kakovost, zadovoljstvo pacientov, primarni nivo zdravstvenega varstva, zdravstvena nega
Kraj izida:Maribor
Založnik:[Z. Fekonja]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-43458 Novo okno
UDK:614.21:616-083(043.2)
COBISS.SI-ID:1990308 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LGQMAUVB
Datum objave v DKUM:07.02.2014
Število ogledov:4022
Število prenosov:957
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
FEKONJA, Zvonka, 2013, Zadovoljstvo pacientov s kakovostjo zdravstvene nege na primarnem nivoju zdravstvenega varstva [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : Z. Fekonja. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=43458
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Patient satisfaction with quality of nursing care in primary health care
Opis:Theoretical background: patient satisfaction can be described as the degree of consistency between patients' expectations and actually received care. In order to achieve adequate quality of nursing care interventions must be carried out in accordance with the expectations of patient. Purpose: define the quality of nursing care in the emergency department and with survey to determine patient satisfaction with the quality of nursing care in the emergency department. Methods: we used quantitative descriptive empirical causal non experimental method of research. We surveyed 102 patients, who visited the emergency department and had received nursing care. We used a standardized questionnaire CECSS. Results: the results showed that patients are satisfied with the quality of performed nursing care. Demographic data statistically not significantly affect overall satisfaction in CESCC points. Pearson's correlation coefficient showed a positive correlation between the provision of information and technical competencies of nurses. The patients were satisfied with pain relief because they get an effective means of pain relief. Conclusion: it is important to figure out which areas of nursing care need to be continually improved to achieve the patient's expectations. In the future patient satisfaction will represent an important role in the continuous improvement of quality emergency nursing care and, consequently, to raise it.
Ključne besede:quality, patient satisfaction, primary health care, nursing care


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici