Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UVAJANJE KROŽKOV KAKOVOSTI ZA IZBOLJŠANJE KAKOVOSTI V DOMOVIH STAREJŠIH OBČANOV
Avtorji:
ID
Lipovac, Brigita
(Avtor)
ID
Gomišček, Boštjan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Lipovac_Brigita_2013.pdf
(2,97 MB)
MD5: D3BE8F615256EFE4DB9D6E2634683316
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:
Krožki kakovosti so ena izmed metod managementa kakovosti, ki jih v organizaciji lahko uporabljamo za stalno izboljševanje kakovosti. Predstavljajo pristop od spodaj navzgor, kjer zaposleni s svojimi idejami, znanjem in sodelovanjem na organiziran način izboljšujejo svoje delo in storitve, ki jih opravljajo. V magistrski nalogi Uvajanje krožkov kakovosti za izboljšanje kakovosti v domovih starejših občanov smo s pomočjo teoretične podlage in rezultatov empiričnega dela oblikovali načrte za izvajanje treh krožkov kakovosti. V nalogi predstavljamo uvajanje krožkov v treh korakih. Prikazan je tudi primer izvajanja enega izmed krožkov v socialno varstveni ustanovi. V metodološkem pristopu smo za proučevanje izbrali vzorec 122 anketiranih iz populacije zaposlenih v zdravstveno-negovalnih enotah desetih domov starejših občanov in dveh oddelkov bolnišnic. Raziskovalni instrument je bil pisni in anonimni anketni vprašalnik. Za obdelane podatke smo uporabili kvalitativno metodo in interpretacijo. Rezultate smo analizirali s pomočjo SPSS-programa in jih s pomočjo programov Microsoft Office Excel in Microsoft Word prikazali z grafi in tabelami. Rezultati so pokazali, da je več kot polovica anketiranih mnenja, da bi bilo v organizacijo dobro uvesti krožke kakovosti. Anketirani bi na krožkih reševali predvsem težave pri svojem delu, katerih rešitve bi privedle do konstruktivnih odnosov s svojci, do dobrih medsebojnih odnosov in do boljšega pretoka informacij. Večina anketiranih meni, da bi z izvajanjem krožkov kakovosti izboljšali tudi kazalnike kakovosti. Odgovorili smo na raziskovalno vprašanje, ali so krožki kakovosti primerna in smiselna metoda za izboljševanje kakovosti v domovih starejših občanov. Z neparametričnim testom deležev smo potrdili tudi vse tri hipoteze.
Ključne besede:
management kakovosti
,
krožek kakovosti
,
orodja managementa kakovosti
,
standard zdravstvene nege
,
kazalnik kakovosti
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[B. Lipovac]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-43169
UDK:
614.2:616-083
COBISS.SI-ID:
1982884
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:WGJHOHB0
Datum objave v DKUM:
06.01.2014
Število ogledov:
2277
Število prenosov:
280
Metapodatki:
Področja:
FZV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LIPOVAC, Brigita, 2013,
UVAJANJE KROŽKOV KAKOVOSTI ZA IZBOLJŠANJE KAKOVOSTI V DOMOVIH STAREJŠIH OBČANOV
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : B. Lipovac. [Dostopano 7 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=43169
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Merjenje kakovosti - pomemben dejavnik procesa izboljšanja kakovosti v zdravstveni negi
Vpliv kakovosti zdravstvene nege in oskrbe na pojav kolonizacij z MRSA v domu starejših občanov
Izidi v zdravstveni negi v povezavi z managementom kakovosti
Kazalniki kakovosti v procesu nenehnega izboljševanja dela v osnovni šoli
Komunikacija zaposlenih v zdravstveni negi v domovih starejših občanov
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
INTRODUCTION OF QUALITY CIRCLES FOR THE IMPROVEMENT OF QUALITY IN NURSING HOMES FOR ELDERLY
Opis:
Quality circles are one of the methods of quality management that can be used for continuous quality improvement within an organization. They represent a bottom-up approach. With their ideas, knowledge and participation all interested employees can actively improve their work. In the master thesis entitled »Introduction of quality circles for the improvement of quality in nursing homes for elderly« we were using theoretical basis and the results of the empirical part to design plans for the implementation of the three quality circles. In the thesis we present the introduction of circles in three steps. An example of the implementation of one of the circles in a social protection institution is also shown. In methodological approach we selected a sample of 122 surveyed of the population employed in the health-care units of ten nursing homes and two hospital departments for study purpose. The research instrument was a written and anonymous survey questionnaire. We used the qualitative method and interpretation for processed data. The results were analyzed by using the SPSS program and were displayed in graphs and tables in Microsoft Office Excel and Microsoft Word. The results showed that more than half of the respondents considered that it would be good to introduce the quality circles into the organization. The respondents would in circles primarily solve problems at their work; the solutions would lead to constructive relations with relatives, to good interpersonal relationships and to a better flow of information. The majority of respondents believe that the implementation of quality circles would improve quality indicators. We answered the research question, whether the quality circles are appropriate and sensible method for improving quality in nursing homes. With the nonparametric test we also confirmed all three of the hypothesis.
Ključne besede:
Quality management
,
Quality circle
,
Quality management tools
,
Standard of health care
,
Quality indicator
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj