| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ZAUPANJE V SPLETNIH DRUŽBENIH OMREŽJIH. OPREDELITEV POJMA ZAUPANJA V TRADICIONALNIH IN NOVIH MEDIJIH
Avtorji:ID Štraus, Petra (Avtor)
ID Ivanišin, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Straus_Petra_2013.pdf (2,68 MB)
MD5: 8D45022145D0EAE2572E25D9881F04F1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Namen naloge je ugotoviti, ali zaupanje v novih medijih lahko obravnavamo na enak način, kot ga obravnavajo dosedanji viri, in ali so se zaradi sprememb na področju komunikacije spremenili temelji proučevanja zaupanja. V teoretičnem delu naloge smo tako predstavili teorijo in nekatere empirične raziskave na področju zaupanja in zaupanja v medije, vključno s spletnimi družbenimi omrežji (SDO), ki so v središču našega zanimanja. V empiričnem delu naloge smo z anketo preverjali, kakšen odnos imajo uporabniki do medijskih vsebin in kako uporabljajo SDO ter iz tega sklepali o zaupanju v medije, vključno s SDO. V zaključku ugotavljamo, da zaupanje v medije, pričakovano, raste z njihovo uporabo ter da, nepričakovano, nismo zasledili teoretičnih nastavkov, ki bi koncept zaupanja prilagodili spremembam na področju medijev.
Ključne besede:zaupanje v medije, tradicionalni in spletni mediji, spletna družbena omrežja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[P. Štraus]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-43063 Novo okno
UDK:316.77:004.777(043.2)
COBISS.SI-ID:17540630 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EMZ88QLJ
Datum objave v DKUM:05.12.2013
Število ogledov:2461
Število prenosov:320
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
ŠTRAUS, Petra, 2013, ZAUPANJE V SPLETNIH DRUŽBENIH OMREŽJIH. OPREDELITEV POJMA ZAUPANJA V TRADICIONALNIH IN NOVIH MEDIJIH [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Štraus. [Dostopano 16 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=43063
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:TRUST AND ONLINE SOCIAL NETWORKS. DEFINITION OF THE TERM TRUST IN TRADITIONAL AND NEW MEDIA
Opis:The aim of the present thesis was to establish whether trust and confidence in new media can be examined in the same manner as in existing literature. In the theoretical part of the thesis, important empirical findings related to trust in general and trust in the mass media are briefly discussed, including online social networking services representing the primary focus of this thesis. The empirical part summarizes survey results on the users’ attitude towards media content and their use of social networking services. On the basis of these findings, it could be established how much trust and confidence people have in the mass media, including social networks. As expected, it was concluded that trust increases with use. However, contrary to expectations, none of the theoretical approaches focused on adapting the concept of trust to advancements in the field of mass media.
Ključne besede:trust in media, old and new media, social media


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici