Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VRSTNIŠKA MEDIACIJA Z VIDIKA UČENCEV IN UČITELJEV V OSNOVNIH ŠOLAH
Avtorji:
ID
Cartl, Mateja
(Avtor)
ID
ČAGRAN, BRANKA
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Cartl_Mateja_2013.pdf
(1,47 MB)
MD5: 28DF125AAECFF3A3468C1133880A3B14
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Magistrska naloga zajema oceno uspešnosti in primernosti vrstniške mediacije z vidika učencev šestega in devetega razreda. Pri tem je bila preverjena vloga spola, razreda in izkušenj. Podana je tudi ocena učinkovitosti in uveljavljanja vrstniške mediacije z vidika stališč učiteljev, glede na delovno dobo, delovno mesto in izkušnje z vrstniško mediacijo. V raziskavi je sodelovalo 395 učencev in 118 učiteljev določenih osnovnih šol na področju Zavoda za šolstvo Maribor. Podatki za učence so bili pridobljeni s pomočjo anketnega vprašalnika, podatki za učitelje pa s pomočjo lestvice stališč. Rezultati za učence so pokazali, da vrstniška mediacija še ne dosega želenih učinkov. Večina učencev še ne zaznava koristi vrstniške mediacije, še zlasti ne zmanjšanja nasilja na šoli. Mnogi vrstniško mediacijo dojemajo kot priložnost za izognitev kazni. Prav tako vpleteni učenci pogosteje kot izvajalci menijo, da je izvajanje vrstniške mediacije zahtevno in nevarno. Rezultati za učitelje so pokazali, da imajo učitelji pozitivno stališče tako do učinkovitosti, kot tudi uveljavljanja vrstniške mediacije. Učitelji so najbolj soglašali s pozitivnimi učinki vrstniške mediacije na področju komunikacije, medosebnih odnosov in za tem na področju učenčeve samopodobe (to so potrdili predvsem učitelji z višjo delovno dobo in izkušnjami). Nekoliko bolj so bili učitelji zadržani pri njenih učinkih na pouk in še zlasti pri razbremenjevanju učiteljev in staršev.
Ključne besede:
teorija motivacije
,
socialni odnosi
,
konflikt
,
disciplina
,
mediacija
,
vrstniška mediacija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Cartl]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-42893
UDK:
37.015.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
20739080
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:WEJ6XPXA
Datum objave v DKUM:
28.07.2014
Število ogledov:
2668
Število prenosov:
410
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
CARTL, Mateja, 2013,
VRSTNIŠKA MEDIACIJA Z VIDIKA UČENCEV IN UČITELJEV V OSNOVNIH ŠOLAH
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Cartl. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=42893
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Analiza dejavnikov stresa z vidika učencev in učiteljev v osnovni šoli X
Stališča osnovnošolskih učiteljev do šolske in vrstniške mediacije
Vrstniška mediacija v slovenskih srednjih šolah
Vrstniška mediacija na osnovnih šolah v Mariboru in okolici
Merjenje zadovoljstva uporabnikov IKT storitev v osnovnih šolah
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Učiteljeva avtoriteta z vidika učencev in učiteljev
Vloga in delo razrednika z vidika učencev in učiteljev - razrednikov
Zakaj vključevati vrstniško mediacijo v (osnovne) šole?
Vzpostavljanje avtoritete učitelja v razredu z vidika učencev in učiteljev
Izkušnje z vrstniško mediacijo na izbranih osnovnih šolah
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
PEER MEDIATION FROM THE POINT OF VIEW OF STUDENTS AND TEACHERS IN PRIMARY SCHOOLS
Opis:
The master's thesis deals with the assessment of effectiveness and appropriateness of peer mediation from the point of view of sixth and ninth grade students. It examines the role of gender, class and experience. There is also an assessment of effectiveness and enforcement of peer mediation from the point of view of teachers, according to period of employement, position and experience with peer mediation. The study involved 395 students and 118 teachers from specific primary schools from the Education Institute in Maribor. The data for students were gained with the help of the questionnaire and the data for teachers with the help of the Likert’s scale. The results for students showed that peer mediation has not yet reached the desired effect. Most students still do not perceive the benefits of peer mediation; in particular, the reduction of violence in school. Many perceive peer mediation as the opportunity to avoid punishment. Even so, the involved students, more often than mediators, believe that the implementation of peer mediation is demanding and dangerous. The results for teachers revealed that the teachers have a positive standpoint towards effectiveness, as well as enforcement of peer mediation. The teachers agreed that the most positive effects of peer mediation showed in the field of communication, interpersonal relationships and; thus, in the field of student’s self-esteem (this was confirmed mostly by the teachers with the longest period of employment and experience). The teachers were slightly more reticent to its effects on teaching and; especially, on taking the burden off of teachers and parents.
Ključne besede:
theory of motivation
,
social relationships
,
conflict
,
discipline
,
mediation
,
peer mediation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj