Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MODEL SAMOOCENJEVANJA STOPNJE INFORMATIZACIJE ŠOLE
Avtorji:
ID
Čampelj, Borut
(Avtor)
ID
Rajkovič, Vladislav
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Jereb, Eva
(Komentor)
Datoteke:
DR_Campelj_Borut_2014.pdf
(1,91 MB)
MD5: 0754EA7CE8B2F692BDA89EBEC87A2BD8
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Doktorska disertacija
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Proces informatizacije posamezne šole je v zadnjih letih ponovno eden pomembnejših področij šolstva, ki se razvija v sinergiji z ostalimi širšimi ali ožjimi dejavnostmi: vodenje šole, samoevalvacija, učinki izobraževanja itd. V ta namen šole potrebujejo nove konkretne pristope in orodja, ki jim bodo v pomoč pri načrtovanju, izvajanju in evalvaciji teh dejavnosti. V raziskovalni nalogi smo razvili model samoocenjevanja stopnje informatizacije šole, ki zajema neprekinjeno zanko: reševanje samoevalvacijskega vprašalnika, refleksijo dobljenih rezultatov z namenom poenotenja pogleda različnih deležnikov izobraževanja na obstoječe stanje in razumevanje celovitosti informatizacije šole ter na podlagi tega spremembe pri nadaljnjem načrtovanju in posledično izvajanju dejavnosti na šoli. Na podlagi teoretičnih in praktičnih izhodišč ter lastnih izkušenj smo samoevalvacijski vprašalnik razvili in preizkusili v obliki večparametrskega hierarhičnega modela. Drevo kriterijev zajema tri glavna področja: »šola in okolje«, »učitelji in e-skupnosti« ter »učenci in polje bivanja«. Model smo preizkusili in testirali na šolah. Rezultati so pokazali, da uporabnikom omogoča celovit in poenoten pogled na informatizacijo posamezne šole, prav tako pa omogoča vključitev vseh deležnikov: ravnatelja oz. vodstvo šole, učitelje in druge strokovne delavce šole ter učence in starše. Vključene šole in strokovnjaki so razviti model ocenili kot učinkovito orodje za oceno trenutnega stanja, ki lahko pripomore h kakovostnejšemu nadaljnjemu načrtovanju in izvajanju procesa informatizacije. V raziskovalnem projektu smo povezali teorijo in prakso procesa samoevalvacije in njenega vpliva na nadaljnje načrtovanje s teorijo odločitvenih znanj, uporabili kvalitativna hierarhična večparametrska programska orodja odločanja in tako prispevali k nadaljnjemu raziskovanju in nadgradnji informatizacije šolstva.
Ključne besede:
šola
,
IKT
,
stopnja informatizacije
,
samoevalvacija
,
model
Kraj izida:
Ljubljana
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-42738
COBISS.SI-ID:
280414208
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:JUEOIMMM
Datum objave v DKUM:
30.07.2015
Število ogledov:
2807
Število prenosov:
189
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČAMPELJ, Borut, 2014,
MODEL SAMOOCENJEVANJA STOPNJE INFORMATIZACIJE ŠOLE
[na spletu]. Doktorska disertacija. Ljubljana. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=42738
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Starostnik z rakom prostate
Starostnik z rakom prostate
Dedni dejavniki, povezani z rakom prostate
Diagnostični postopek pri bolniku z rakom mod
Zdravstvena nega bolnika z rakom prostate na sistemskem zdravljenju
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pomen določanja koncentracije receptorja za alfa fetoprotein pri bolnikih z rakom prostate
Epigenetsko določanje in primerjalno vrednotenje limfocitov Treg v vzorcih periferne krvi bolnikov z rakom prostate
Primerjalno vrednotenje izplenov DNA iz vzorcev periferne krvi bolnikov z rakom prostate in levkocitnih koncentratov krvodajalcev
Spremljanje citotoksične aktivnosti naravnih celic ubijalk izbranih bolnikov z rakom prostate tekom eksperimentalne imunske terapije
Terapevtska in diagnostična uporaba človeških eksosomov: sistematični pregled in analiza globalnih trendov izvajanja kliničnih raziskav
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
SELF-ASSESSMENT MODEL OF LEVEL OF SCHOOL INFORMATISATION
Opis:
The process of school informatisation in the last years represents one of the important areas of education, which is being developed in synergy with other broad or narrow activities: school leadership, self-evaluation, effects of education etc. Schools need new approaches and practical tools to support planning, implementation and evaluation of these activities. We developed a model for self-assessment of level of school informatisation. It includes a continuous loop: solving the self-evaluation questionnaire, reflecting the results obtained to unify the view of different stakeholders on the current situation and comprehensive understanding of the school informatisation and on the basis of this change with further planning and implementation the activities at the school. Based on the theoretical and practical background and our own experience we developed a multi-attribute hierarchical model of school informatisation. A tree of criteria covers three main areas: “the school and environment”, “teachers and online communities”, and “students and environment”. The model was piloted and tested in schools. The results showed that enables users a comprehensive and unified view of the computerization of the individual schools, but also allows the inclusion of all stakeholders: principal or school management, teachers and other professional school staff and students and parents. Piloted schools and experts evaluated the model as an excellent tool for assessing the current situation which may lead to a higher level of further planning and implementation of the school informatisation. The development project linked the theory and practice of self-evaluation process, the impact on future planning and implementation with the theory of decision-making process. We used a qualitative hierarchical multi-attribute decision-making tools and thereby contributed to further development and improvement of the school informatisation.
Ključne besede:
school
,
ICT
,
level informatisation
,
selfevaluation
,
model
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj