Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
EMBALAŽA KOT OBLIKA MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA
Avtorji:
ID
Smodej, Andreja
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Smodej_Andreja_2013.pdf
(521,08 KB)
MD5: 64F7A5C2A95D895E74B2550924937658
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Embalaža kot oblika marketinškega komuniciranja nudi izdelku brezplačno oglaševanje. Danes je embalaža eno izmed najbolj priljubljenih trženjskih orodij, saj predstavlja prvi stik s kupcem. S privlačno oblikovano embalažo želi proizvajalec pri kupcu vzbuditi pozornost in ga prepričati v nakup izdelka. Pri tem imajo pomembno vlogo komunikacijski elementi embalaže, ki kupcu posredujejo informacije. V osnovi jih delimo na besedne in nebesedne elemente. K besednim elementom uvrščamo informacije o izdelku (proizvajalec, blagovna znamka,...). Nebesedni elementi pa predstavljajo barvo, obliko in material embalaže. V teoretičnem delu naloge sem s pomočjo literature različnih avtorjev spoznala teorijo embalaže, vlogo embalaže v marketinškem komuniciranju in njen vpliv na nakup izdelka. V raziskovalnem delu magistrske naloge sem se usmerila na embalažo bio izdelkov. Osnovni namen magistrske naloge je bil ugotoviti pomembnost embalaže pri nakupu izdelka in vpliv komunikacijskih elementov embalaže na kupca. Na podlagi izpolnjenih anketnih vprašalnikov sem preverjala postavljene hipoteze. Moja predhodna domnevanja so skozi analizo potrdila moja predhodna domnevanja.
Ključne besede:
embalaža
,
marketinško komuniciranje
,
trženjski splet
,
izdelek
,
oglaševanje
,
bio izdelki
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Smodej]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-42692
UDK:
659.3
COBISS.SI-ID:
11502876
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:DFV7TY9Z
Datum objave v DKUM:
14.10.2013
Število ogledov:
2392
Število prenosov:
315
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SMODEJ, Andreja, 2013,
EMBALAŽA KOT OBLIKA MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Smodej. [Dostopano 23 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=42692
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
PACKAGING AS A FORM OF MARKETING COMMUNICATION
Opis:
Packaging, as a form of marketing communication, offers free advertising to a product. Packaging today is one of the most popular marketing instruments as it presents first contact with a buyer. With an attractively shaped packaging, a manufacturer wants to attract a buyer's attention and convince him to buy a product. Packaging's communication elements are of great importance here as they pass information to the buyer. Fundamentally they are devided to verbal and nonverbal elements. Information concerning a product (manufacturer, trademark,... ) are placed to verbal elements whereas nonverbal elements present packaging's colour, shape and material. What has been found out, with a help of literature of different authors, in the theoretical part of my thesis is a theory of packaging, packaging's role in a marketing communication and its impact on a product being bought. The exploratory part of my dissertation is oriented to bio products' packaging. A main aim of my dissertation was to found out the importance of packaging considering buying a product, and the impact of packaging's communicative elements on a buyer. Hypothesis set have been checked on a base of filled survey questionnaires and my preliminary assumptions have been proved all through the analysis.
Ključne besede:
packaging
,
marketing communication
,
marketing SET
,
product
,
advertising
,
bio products
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj