Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
OGLAŠEVANJE V DIGITALNIH MEDIJIH
Avtorji:
ID
Oletić, Sanela
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Oletic_Sanela_2013.pdf
(2,17 MB)
MD5: 3F56FBF99D0FF187A686AB21442E3B8B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Vsi potrošnike pritegne nekaj zanimivega. Če stvar ni zanimiva, ji ne posvečamo pozornosti. Na podlagi tega naši možgani sprejmejo odločitev: da ali ne. Pri oglaševanju, še posebej preko družbenih omrežij, te dileme ni. Čeprav se tega ne zavedamo, se naše informacije zbirajo, podjetja pa to izkoriščajo za oglaševanje določenega izdelka ali storitve določeni osebi. Ta pojav se imenuje vedenjsko ciljanje (angl. »Behavioral targeting«). Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, kjer smo poskušali izpostaviti teoretična izhodišča marketinškega komuniciranja, oglaševanja na splošno in oglaševanja v digitalnih medijih. Slednje je tudi osrednja tema magistrske naloge. Teoretična izhodišča so povzeta po domačih in tujih literaturi in virih, v praktičnem delu pa smo naredili spletno anketo, s pomočjo katere smo anketirali uporabnike digitalnega oglaševanja. V to smo na eni strani vključili končne uporabnike (zanimalo nas je, kakšno je njihovo stališče do digitalnega oglaševanja), na drugi strani pa podjetja kot uporabnike digitalnega oglaševanja. Pri magistrskem delu smo poskušali izpostaviti pomembnost oglaševanja v digitalnih medijih in njegove prednosti ter slabosti. Podjetja imajo dandanes možnost, da lahko pri oglaševanju izkoristijo javnost in tako stopijo v stik z neposrednimi uporabniki. Zelo poceni lahko dobijo konkretne informacije o tem, kar jih zanima v zvezi s končnimi uporabniki, njihovimi željami, interesi, potrebami ipd., hkrati pa lahko tudi takoj oglašujejo svoje izdelke ali storitve točno določenim uporabnikom. Podjetja morajo današnjo digitalizacijo izkoristiti kot prednost pri poslovanju, hkrati pa se pri tem izogniti različnim prevaram in zlonamernim aktivnostim preko spleta. Oglaševanje s pomočjo družbenih omrežij je lahko v korist tako podjetjem kot samim uporabnikom prav zaradi povratne zveze med enimi in drugimi.
Ključne besede:
marketinško komuniciranje
,
tradicionalno oglaševanje
,
ciljno oglaševanje
,
digitalni mediji
,
družbena omrežja.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[S. Oletić]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-42655
UDK:
659.1
COBISS.SI-ID:
11619356
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:LMXNSGLH
Datum objave v DKUM:
09.01.2014
Število ogledov:
3440
Število prenosov:
635
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
OLETIĆ, Sanela, 2013,
OGLAŠEVANJE V DIGITALNIH MEDIJIH
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Oletić. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=42655
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Marketinško komuniciranje
Oglaševanje v digitalnih medijih
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev treh turističnih destinacij
Poslovni potencial družbenega omrežja Instagram na primeru podjetja X
Spletna družbena omrežja kot marketinško komunikacijsko orodje (študija primera)
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Uporaba družbenega medija za marketinško komuniciranje podjetij
Branje popularne literature in digitalni mediji
Uporaba družbenega omrežja Facebook v podjetjih
Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve
Uporaba socialnih medijev v politične namene
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ADVERTISING IN DIGITAL MEDIA
Opis:
All consumers are such that if something is interesting it attracts us, but if it is not we do not pay any attention to it. Our brain makes a decision on that matter, either yes or no. When it comes to advertising and, primarily, social networks there is no decision to make, no dilemma. Without our knowledge information is collected and companies take advantage of it in order to advertise certain product and service to a specific person. That is called behavioural targeting. Master's thesis consists of a theoretical part in which the theoretical foundations of marketing communications, advertising in general and, lastly, advertising in digital media are highlighted. Theoretical starting points are taken from domestic and foreign literature and sources. The practical part consists of an online survey in which users of digital advertising were surveyed. Both end-users and their attitudes towards digital advertising, and companies in a role of a user were surveyed. This thesis establishes the importance of advertising in digital media and its advantages as well as disadvantages. Today, everything is public, and this can be used by, for example companies, in order to benefit from the advertising and get in touch with the direct users. They get concrete information about the end-users for a low price, such as users’ desires, interests and needs. On the other hand, in this way companies advertise their products and services to specific users. Companies should take today's digitization as an advantage for their business, but should avoid various dubious acts or malicious online activity. By advertising on social networks business, as well as the users themselves, get some feedback which can be used for mutual benefit.
Ključne besede:
marketing communication
,
traditional advertising
,
targeted advertising
,
digital media
,
social networks.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj