| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:OGLAŠEVANJE V DIGITALNIH MEDIJIH
Avtorji:ID Oletić, Sanela (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Oletic_Sanela_2013.pdf (2,17 MB)
MD5: 3F56FBF99D0FF187A686AB21442E3B8B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Vsi potrošnike pritegne nekaj zanimivega. Če stvar ni zanimiva, ji ne posvečamo pozornosti. Na podlagi tega naši možgani sprejmejo odločitev: da ali ne. Pri oglaševanju, še posebej preko družbenih omrežij, te dileme ni. Čeprav se tega ne zavedamo, se naše informacije zbirajo, podjetja pa to izkoriščajo za oglaševanje določenega izdelka ali storitve določeni osebi. Ta pojav se imenuje vedenjsko ciljanje (angl. »Behavioral targeting«). Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, kjer smo poskušali izpostaviti teoretična izhodišča marketinškega komuniciranja, oglaševanja na splošno in oglaševanja v digitalnih medijih. Slednje je tudi osrednja tema magistrske naloge. Teoretična izhodišča so povzeta po domačih in tujih literaturi in virih, v praktičnem delu pa smo naredili spletno anketo, s pomočjo katere smo anketirali uporabnike digitalnega oglaševanja. V to smo na eni strani vključili končne uporabnike (zanimalo nas je, kakšno je njihovo stališče do digitalnega oglaševanja), na drugi strani pa podjetja kot uporabnike digitalnega oglaševanja. Pri magistrskem delu smo poskušali izpostaviti pomembnost oglaševanja v digitalnih medijih in njegove prednosti ter slabosti. Podjetja imajo dandanes možnost, da lahko pri oglaševanju izkoristijo javnost in tako stopijo v stik z neposrednimi uporabniki. Zelo poceni lahko dobijo konkretne informacije o tem, kar jih zanima v zvezi s končnimi uporabniki, njihovimi željami, interesi, potrebami ipd., hkrati pa lahko tudi takoj oglašujejo svoje izdelke ali storitve točno določenim uporabnikom. Podjetja morajo današnjo digitalizacijo izkoristiti kot prednost pri poslovanju, hkrati pa se pri tem izogniti različnim prevaram in zlonamernim aktivnostim preko spleta. Oglaševanje s pomočjo družbenih omrežij je lahko v korist tako podjetjem kot samim uporabnikom prav zaradi povratne zveze med enimi in drugimi.
Ključne besede:marketinško komuniciranje, tradicionalno oglaševanje, ciljno oglaševanje, digitalni mediji, družbena omrežja.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Oletić]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-42655 Novo okno
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:11619356 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LMXNSGLH
Datum objave v DKUM:09.01.2014
Število ogledov:3440
Število prenosov:635
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
OLETIĆ, Sanela, 2013, OGLAŠEVANJE V DIGITALNIH  MEDIJIH [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Oletić. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=42655
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ADVERTISING IN DIGITAL MEDIA
Opis:All consumers are such that if something is interesting it attracts us, but if it is not we do not pay any attention to it. Our brain makes a decision on that matter, either yes or no. When it comes to advertising and, primarily, social networks there is no decision to make, no dilemma. Without our knowledge information is collected and companies take advantage of it in order to advertise certain product and service to a specific person. That is called behavioural targeting. Master's thesis consists of a theoretical part in which the theoretical foundations of marketing communications, advertising in general and, lastly, advertising in digital media are highlighted. Theoretical starting points are taken from domestic and foreign literature and sources. The practical part consists of an online survey in which users of digital advertising were surveyed. Both end-users and their attitudes towards digital advertising, and companies in a role of a user were surveyed. This thesis establishes the importance of advertising in digital media and its advantages as well as disadvantages. Today, everything is public, and this can be used by, for example companies, in order to benefit from the advertising and get in touch with the direct users. They get concrete information about the end-users for a low price, such as users’ desires, interests and needs. On the other hand, in this way companies advertise their products and services to specific users. Companies should take today's digitization as an advantage for their business, but should avoid various dubious acts or malicious online activity. By advertising on social networks business, as well as the users themselves, get some feedback which can be used for mutual benefit.
Ključne besede:marketing communication, traditional advertising, targeted advertising, digital media, social networks.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici