Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Odnos zaposlenih v zdravstveni negi do izobraževanja sodelavcev
Avtorji:
ID
Ladan, Lidija
(Avtor)
ID
Pišlar, Milena
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Lorber, Mateja
(Komentor)
Datoteke:
VS_Ladan_Lidija_2013.pdf
(832,67 KB)
MD5: A8C52100323C3A3E54AD658DBF5D9D16
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:
Teoretična izhodišča: Učenje in izobraževanje sta najboljša investicija v prihodnost posameznika in organizacije v kateri je zaposlen. V diplomskem delu, smo predstavili vlogo izobraževanja tako za posameznika kot organizacijo, vlogo izobraževanja v zdravstveni negi, pravice zaposlenih do izobraževanja in vlogo motivacije ter pomen medsebojnih odnosov v učeči se organizaciji. Namen raziskave je bil, ugotoviti pomen izobraževanja v zdravstveni negi, ugotoviti prisotne dodatne obremenitve v negovalnem timu zaradi izobraževanja sodelavcev. Raziskovalna metodologija: Raziskava je temeljila na kvantitativni metodi dela. Podatke smo zbrali s pomočjo strukturiranega anonimnega anketnega vprašalnika s 14 vprašanji odprtega, polodprtega in zaprtega tipa. Raziskovalni vzorec je zajemal 47 članov negovalnega tima zdravstvenega zavoda na primarni ravni. Raziskavo smo izvedli januarja 2013. Rezultati: Z raziskavo smo ugotovili, da ima izobraževanje najbolj pomembno vlogo za posameznika z vidika prevzemanja odgovornosti za svoje delo, za organizacijo pa ključnega pomena za razvoj. Dodatne obremenitve v negovalnem timu so prisotne zaradi sodelavcev, ki se izobražujejo, ne delujejo pa obremenjujoče na sodelavce, ravno tako ne vplivajo na medsebojne odnose. Diskusija: Izobraževanje različnih oblik je zelo pomembno za organizacijo in posameznika z vidika razvoja, prevzemanja odgovornosti za svoje delo in za nudenje kakovostne in strokovne zdravstvene oskrbe, kar posledično vpliva na odnose med sodelavci na delovnem mestu. Menimo, da je izobraževanje ključ do napredovanja na vseh področjih zdravstvene nege.
Ključne besede:
Izobraževanje
,
zdravstvena nega
,
komunikacija
,
odnosi
,
motivacija.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[L. Lidija]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-42490
UDK:
614.253.5:37(043.2)
COBISS.SI-ID:
1966244
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:0M1AOBZQ
Datum objave v DKUM:
25.11.2013
Število ogledov:
4786
Število prenosov:
307
Metapodatki:
Področja:
FZV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LADAN, Lidija, 2013,
Odnos zaposlenih v zdravstveni negi do izobraževanja sodelavcev
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Lidija. [Dostopano 27 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=42490
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Attitudes towards educating co-workers among nursing staff
Opis:
Theoretical starting points: Learning and education are the best investment in the future of an individual and of an organisation that employs this individual. In the present thesis we present the importance of education for an individual as well as for an organisation, the importance of the education in nursing care, the rights of the employees and the importance of motivation, and the meaning of mutual relations within the organisation that takes part in education. The research objective was to establish the meaning of education in nursing care and to present an additional workload in the nursing team, created by the education of co-workers. Research methodology: The research was based on a quantitative work method. The data were collected with a structured anonymous questionnaire containing 14 questions of different types: open, half-open and closed. The research sample included 47 members of the nursing team of a health institute on a primary level. The research was carried out in January 2013. Results: The research showed that education is of the most importance for an individual, assuming the responsibility for their work and of key importance for an organisation and its development. An additional workload in a nursing team is present owing to the education of the co-workers; which does not have an aggravating effect on the co-workers nor does it affect mutual relations. Discussion: Education in various forms is very important for an organisation and an individual in the light of development, assuming the responsibility for their work and offering quality and professional nursing care which results in affecting relations among co-workers at work. In our opinion, education is a key to promotion in all fields of nursing care.
Ključne besede:
education
,
nursing care
,
communication
,
relations
,
motivation.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj