Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
INTEGRIRANO UČENJE IN POUČEVANJE ANGLEŠČINE V VRTCU
Avtorji:
ID
Kocmut, Tadeja
(Avtor)
ID
Brumen, Mihaela
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Kocmut_Tadeja_2013.pdf
(1,54 MB)
MD5: F70E276111D07C612E5BA7FA7012C295
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo z naslovom Integrirano učenje in poučevanje angleščine v vrtcu je empirično diplomsko delo. Namen je primerjati integrirano učenje in poučevanje tujega jezika v okviru inovacijskega projekta ter tečajno obliko izvajanja tujega jezika. Primerjava je bila narejena na podlagi anketiranja izvajalk tujega jezika za predšolske otroke in opazovanja vodenih dejavnosti v tujem jeziku. Rezultati kažejo, da obstaja statistično značilna razlika med organizacijskima oblikama v izobrazbi in usposobljenosti izvajalcev, izvedbi (vrsti tujega jezika, načinu poučevanja, uporabi didaktičnega pristopa, pogostosti in trajanju učenja in poučevanja tujega jezika, prostoru in času izvedbe, financiranju) ter manjše razlike v stališčih izvajalcev do učenja in poučevanja tujega jezika. Najpomembnejše ugotovitve so, da so otroci pri inovacijskem projektu vsakodnevno izpostavljeni angleškemu jeziku kot pri jezikovnem tečaju, ki ga starši plačujejo, medtem ko učenje tujega jezika v okviru inovacijskega projekta ni financirano ter da razlik v uspešnosti med organizacijskima oblikama ni. Zaskrbljujoča je ugotovitev, da večina anketirank ne razume didaktičnega pristopa, ki ga uporablja, saj se izbran pristop in njegov opis nista ujemala. Raziskava je pokazala, da imajo inovacijski projekti več prednosti kot jezikovni tečaji.
Ključne besede:
tuji jezik
,
predšolski otrok
,
vrtec
,
integriran pristop
,
inovacijski projekt
,
jezikovna šola
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Kocmut]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-42304
UDK:
373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
20091144
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:JK6W6RXR
Datum objave v DKUM:
07.10.2013
Število ogledov:
3896
Število prenosov:
457
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOCMUT, Tadeja, 2013,
INTEGRIRANO UČENJE IN POUČEVANJE ANGLEŠČINE V VRTCU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Kocmut. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=42304
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Development of e-governance in an emerging economy like India
BAT algorithm for improving fuzzy C-means clustering for location allocation of rural kiosks in developing countries under e-governance
Binary division fuzzy C-means clustering and particle swarm optimization based efficient intrusion detection for e-governance systems
Meta-heuristic algorithms to improve fuzzy C-means and K-means clustering for location allocation of telecenters under e-governance in developing nations
A comprehensive review of approaches used for solving tele-centre location allocation problem in geographical plane
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ocenjevanje temperature taline v elektroobločni peči z uporabo mehkega modeliranja
Inteligentno toleriranje sklopov glede na tehnološke zmožnosti obdelovalnih postopkov
Empirical modeling of liquefied nitrogen cooling impact during machining Inconel 718
Kompleksnost produktnih skupin v podjetju Gorenje d. d.
Evolucijska optimizacija geometrije profila letalskega krila
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Integrated learning and teaching English in kindergarten
Opis:
The thesis Integrated learning and teaching English in kindergarten is an empirical thesis. Its purpose is to compare the integrated learning and teaching of a foreign language within the innovation project and learning foreign language through a course on the other side. A comparison was made based on an interview with pre-school foreign language teachers and through observation of guided activities in a foreign language. The results show that there is a statistically significant difference between the two organizational forms in education and qualification of a teacher, in implementation (foreign language, method of teaching, didactic approach, the frequency and duration of the learning and teaching the foreign language, the place and time, financing) as well as minor differences in the position of implementors to learning and teaching the foreign language. The most significant findings are that the children in innovation project are more often and daily exposed to English language than those in the course, that the course is financed by parents and on the other side the innovation project is not financed and that there are no differences between them as far as success rate is concerned. My biggest concern is that most participant in the survey do not understand the didactic approach they are using, since their approach and their description of the same did not match. The survey also showed that innovation projects have a priority to foreign language courses.
Ključne besede:
foreign language
,
pre-school children
,
kindergarten
,
integration
,
innovation project
,
school
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj