| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MEDPREDMETNO POVEZOVANJE V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:ID Hribernik, Maruša (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Hribernik_Marusa_2013.pdf (42,75 MB)
MD5: 252DF36B5C23811BE179740D34C5DD3F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen diplomske naloge je bil prikazati primer medpredmetnega povezovanja v 3. razredu osnovne šole, s temeljnim poudarkom na predmetu spoznavanje okolja. V teoretičnem delu smo opredelili medpredmetno načrtovanje, kako se je razvijalo skozi čas in kakšne so njegove značilnosti. Podrobneje so prikazane značilnosti, zakaj in kdaj je smiselno medpredmetno povezovati vsebine. Nato je predstavljeno načrtovanje, izvajanje in vrednotenje medpredmetnega načrtovanja. Pri načrtovanju pa so opredeljene vrste in faze medpredmetnega načrtovanja, problemi, ki jih zasledimo v praksi ter pogoji, ki morajo biti izpolnjeni za takšno izvajanje vzgojno-izobraževalnega dela. Ideje iz teorije so dobro vidne v praktičnem delu. Temeljna ugotovitev je, da medpredmetno povezovanje zahteva dobro pripravljenost učitelja. Izbrane cilje in vsebine iz različnih predmetov mora dobro opredeliti ter se dobro pripraviti na vzgojno-izobraževalno delo. Medpredmetne povezave mora prilagoditi predznanju učenca in njegovi razvojni stopnji. Vedoželjne, ustvarjalne in samostojne učence mora ves čas spodbujati, spremljati in usmerjati. Izvajanje medpredmetnih povezav pa pokaže, da so učenci zelo veseli takšnega dela ter radi sodelujejo.
Ključne besede:medpredmetno povezovanje, spoznavanje okolja, medpredmetno načrtovanje, medpredmetno izvajanje pouka, medpredmetno vrednotenje.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Hribernik]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-42272 Novo okno
UDK:37.091.3:5(043.2)
COBISS.SI-ID:20114696 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MZOXJRPS
Datum objave v DKUM:14.10.2013
Število ogledov:2332
Število prenosov:508
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
HRIBERNIK, Maruša, 2013, MEDPREDMETNO POVEZOVANJE V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Hribernik. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=42272
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INTERSUBJECT CONNECTION IN THE 3RD GRADE OF ELEMENTARY SCHOOL
Opis:The purpose of my diploma thesis was to present an example of inter-subject connections in the 3rd grade of elementary school with primary emphasis on subject environmental education. The theoretical part defines inter-subject planning, its development through time and its characteristics. The characteristics and why and when it is reasonable to connect contents are defined in more detail. After that the planning, implementation and evaluation of inter-subject planning are presented. The section about planning defines the types and stages of inter-subject planning, problems found in practice and conditions which must be fulfilled for such implementation of educational work. Ideas from theoretical part are very well seen in practical part. The fundamental finding is that inter-subject connections require good teacher preparation. Teachers must thoroughly define the chosen goals and contents from different subjects and be well prepared for educational work. They have to adjust inter-subject connections to the background knowledge and development level of a pupil. They also have to encourage, follow and guide inquisitive, creative, independent pupils all the time. Implementation of inter-subject connections shows that pupils are satisfied with such work and are eager to cooperate.
Ključne besede:inter-subject connections, environmental education, inter-subject planning, inter-subject teaching, inter-subject evaluation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici