Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MEDPREDMETNO POVEZOVANJE V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:
ID
Hribernik, Maruša
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Hribernik_Marusa_2013.pdf
(42,75 MB)
MD5: 252DF36B5C23811BE179740D34C5DD3F
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Namen diplomske naloge je bil prikazati primer medpredmetnega povezovanja v 3. razredu osnovne šole, s temeljnim poudarkom na predmetu spoznavanje okolja. V teoretičnem delu smo opredelili medpredmetno načrtovanje, kako se je razvijalo skozi čas in kakšne so njegove značilnosti. Podrobneje so prikazane značilnosti, zakaj in kdaj je smiselno medpredmetno povezovati vsebine. Nato je predstavljeno načrtovanje, izvajanje in vrednotenje medpredmetnega načrtovanja. Pri načrtovanju pa so opredeljene vrste in faze medpredmetnega načrtovanja, problemi, ki jih zasledimo v praksi ter pogoji, ki morajo biti izpolnjeni za takšno izvajanje vzgojno-izobraževalnega dela. Ideje iz teorije so dobro vidne v praktičnem delu. Temeljna ugotovitev je, da medpredmetno povezovanje zahteva dobro pripravljenost učitelja. Izbrane cilje in vsebine iz različnih predmetov mora dobro opredeliti ter se dobro pripraviti na vzgojno-izobraževalno delo. Medpredmetne povezave mora prilagoditi predznanju učenca in njegovi razvojni stopnji. Vedoželjne, ustvarjalne in samostojne učence mora ves čas spodbujati, spremljati in usmerjati. Izvajanje medpredmetnih povezav pa pokaže, da so učenci zelo veseli takšnega dela ter radi sodelujejo.
Ključne besede:
medpredmetno povezovanje
,
spoznavanje okolja
,
medpredmetno načrtovanje
,
medpredmetno izvajanje pouka
,
medpredmetno vrednotenje.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Hribernik]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-42272
UDK:
37.091.3:5(043.2)
COBISS.SI-ID:
20114696
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:MZOXJRPS
Datum objave v DKUM:
14.10.2013
Število ogledov:
2332
Število prenosov:
508
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HRIBERNIK, Maruša, 2013,
MEDPREDMETNO POVEZOVANJE V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Hribernik. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=42272
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Model uporabe mobilnega telefona pri pouku v osnovni šoli
Pravice in dolžnosti otrok v osnovni šoli
Izbira in načrtovanje izdelkov pri pouku tehnike in tehnologije
Stališča študentov razrednega pouka do socialne sprejetosti nadarjenih učencev v osnovni šoli
Učenci z epilepsijo v osnovni šoli
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Poučevanje slovenskega jezika na prostem v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Šola v naravi kot prostor poučevanja naravoslovja na razredni stopnji
Pouk na prostem pri predmetu spoznavanje okolja v drugem razredu osnovne šole
Gozd kot učilnica na prostem
Tematska učna pot Polhov doživljajski park za učence drugega razreda osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
INTERSUBJECT CONNECTION IN THE 3RD GRADE OF ELEMENTARY SCHOOL
Opis:
The purpose of my diploma thesis was to present an example of inter-subject connections in the 3rd grade of elementary school with primary emphasis on subject environmental education. The theoretical part defines inter-subject planning, its development through time and its characteristics. The characteristics and why and when it is reasonable to connect contents are defined in more detail. After that the planning, implementation and evaluation of inter-subject planning are presented. The section about planning defines the types and stages of inter-subject planning, problems found in practice and conditions which must be fulfilled for such implementation of educational work. Ideas from theoretical part are very well seen in practical part. The fundamental finding is that inter-subject connections require good teacher preparation. Teachers must thoroughly define the chosen goals and contents from different subjects and be well prepared for educational work. They have to adjust inter-subject connections to the background knowledge and development level of a pupil. They also have to encourage, follow and guide inquisitive, creative, independent pupils all the time. Implementation of inter-subject connections shows that pupils are satisfied with such work and are eager to cooperate.
Ključne besede:
inter-subject connections
,
environmental education
,
inter-subject planning
,
inter-subject teaching
,
inter-subject evaluation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj