Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
KAKO IZBOLJŠATI MANGEMENT KONFLIKTOV V PODJETJU
Avtorji:
ID
Amon, Kaja
(Avtor)
ID
Potočan, Vojko
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Amon_Kaja_2013.pdf
(737,70 KB)
MD5: 0C46DCD2816D9A805DFFE02CA6953EDE
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Konfliktom se ni mogoče izogniti. V organizacijah so celo potrebni, saj kažejo na možnost izboljšav, vendar pa lahko imajo tudi negativne posledice, zato jih je potrebno pravočasno prepoznati, spremljati in jih obvladati. Sodobna podjetja zato vzpostavljajo t. i. management konfliktov ─ posebne skupine managerjev, katere člani se skrbno posvečajo konfliktom. Managerji se morajo procesa reševanja konfliktov v organizaciji lotiti razumsko in sistematično, saj gre za kompleksen proces. Pri reševanju konfliktov je znanje komunikacije ključnega pomena, da ne prihaja do napačnega razumevanja vsebin, ki bi lahko konflikt še poostrile, da znamo poslušati ter argumentirati možnosti rešitev in posledic. Zelo pomembno je najti ustrezen način uspešnega reševanja posameznih konfliktov, da bodo zadovoljene potrebe in doseženi cilji posameznika in organizacije. Vzroki za nastanek konfliktov namreč ležijo v različnosti posameznikov in njihovi neprilagojenosti na spremembe v okolju. Ustrezno reševanje konfliktov zato od zaposlenih zahteva določeno znanje in priprave. S konflikti se lahko spopada na več načinov, poznamo dva temeljna pristopa, in sicer razreševanje konfliktov »zahodnjaški« pristop, ki smatra, da je konflikt nezdrav, torej nezaželen in ga je treba hitro razrešiti, ter upravljanje konfliktov »vzhodnjaški« pristop, ki izhaja iz prepričanja, da idealno stanje brez konfliktov ne obstaja in konflikta ni mogoče razrešiti, lahko ga le upravljamo. (povzeto po Webber 2011, str. 26)
Ključne besede:
konflikt
,
obvladovanje konfliktov
,
management konfliktov
,
komunikacija
,
zaupanje
,
metode in načini reševanja konfliktov
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Amon]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-42032
UDK:
331.109
COBISS.SI-ID:
11531804
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:Q5P6WYGL
Datum objave v DKUM:
24.10.2013
Število ogledov:
1488
Število prenosov:
161
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
AMON, Kaja, 2013,
KAKO IZBOLJŠATI MANGEMENT KONFLIKTOV V PODJETJU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Amon. [Dostopano 22 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=42032
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
The association analysis of some genes involved in the regulation of T cells activation in patients with inflammatory bowel disease
Genetic analysis of the chromosome 10 candidate region in patients with inflammatory bowel disease
Mineralna kostna gostota pri otrocih in mladostnikih s celiakijo in kronično vnetno črevesno boleznijo
Kardiomiopatija pri jetrni cirozi
Obravnava pacienta po odstranitvi želodca
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Kronična bolezen in življenjski stil
Patients' adherence to treatment of diabetes mellitus
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
HOW TO IMPROVE CONFLICT MANAGEMENT IN A COMPANY
Opis:
Conflicts are unavoidable. In organizations conflicts are even called for, as they show chance of improvement, however they can also have negative consequences and therefore need to be recognized in time, watched and controlled. This is why modern companies introduce the so-called conflict management – special manager groups, whose members devote their time to conflicts. Managers have to deal with conflict solving rationally and systematically, as it is a complicated process. Communication is essential when solving conflicts, as it can come to misunderstanding of contents, which could worsen the conflict. Key elements are also listening and arguing possible solutions and consequences. Finding an adequate way of solving individual conflicts is of grave importance so that consequently the needs of the individual are met and the individual and the company reach their goals. The reasons for conflict lie namely in the diversity of individuals and their maladjustment to changing environment. Appropriate conflict solution therefore requires specific knowledge and preparation. Conflict can be confronted in a number of ways. There are two different approaches, first of which is conflict solving – “western” approach considers conflict as unhealthy, therefore undesired and needs to be solved quickly and second of which is conflict management - “eastern” approach believes that the ideal state without conflict does not exist and that the conflict can not be solved, it can only be managed. (Webber 2011, 26).
Ključne besede:
conflict
,
conflict control
,
conflict management
,
communication
,
trust
,
conflict solving methods and manners
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj