| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:KAKO IZBOLJŠATI MANGEMENT KONFLIKTOV V PODJETJU
Avtorji:ID Amon, Kaja (Avtor)
ID Potočan, Vojko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Amon_Kaja_2013.pdf (737,70 KB)
MD5: 0C46DCD2816D9A805DFFE02CA6953EDE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Konfliktom se ni mogoče izogniti. V organizacijah so celo potrebni, saj kažejo na možnost izboljšav, vendar pa lahko imajo tudi negativne posledice, zato jih je potrebno pravočasno prepoznati, spremljati in jih obvladati. Sodobna podjetja zato vzpostavljajo t. i. management konfliktov ─ posebne skupine managerjev, katere člani se skrbno posvečajo konfliktom. Managerji se morajo procesa reševanja konfliktov v organizaciji lotiti razumsko in sistematično, saj gre za kompleksen proces. Pri reševanju konfliktov je znanje komunikacije ključnega pomena, da ne prihaja do napačnega razumevanja vsebin, ki bi lahko konflikt še poostrile, da znamo poslušati ter argumentirati možnosti rešitev in posledic. Zelo pomembno je najti ustrezen način uspešnega reševanja posameznih konfliktov, da bodo zadovoljene potrebe in doseženi cilji posameznika in organizacije. Vzroki za nastanek konfliktov namreč ležijo v različnosti posameznikov in njihovi neprilagojenosti na spremembe v okolju. Ustrezno reševanje konfliktov zato od zaposlenih zahteva določeno znanje in priprave. S konflikti se lahko spopada na več načinov, poznamo dva temeljna pristopa, in sicer razreševanje konfliktov »zahodnjaški« pristop, ki smatra, da je konflikt nezdrav, torej nezaželen in ga je treba hitro razrešiti, ter upravljanje konfliktov »vzhodnjaški« pristop, ki izhaja iz prepričanja, da idealno stanje brez konfliktov ne obstaja in konflikta ni mogoče razrešiti, lahko ga le upravljamo. (povzeto po Webber 2011, str. 26)
Ključne besede:konflikt, obvladovanje konfliktov, management konfliktov, komunikacija, zaupanje, metode in načini reševanja konfliktov
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Amon]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-42032 Novo okno
UDK:331.109
COBISS.SI-ID:11531804 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:Q5P6WYGL
Datum objave v DKUM:24.10.2013
Število ogledov:1488
Število prenosov:161
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
AMON, Kaja, 2013, KAKO IZBOLJŠATI MANGEMENT KONFLIKTOV V PODJETJU [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Amon. [Dostopano 22 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=42032
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:HOW TO IMPROVE CONFLICT MANAGEMENT IN A COMPANY
Opis:Conflicts are unavoidable. In organizations conflicts are even called for, as they show chance of improvement, however they can also have negative consequences and therefore need to be recognized in time, watched and controlled. This is why modern companies introduce the so-called conflict management – special manager groups, whose members devote their time to conflicts. Managers have to deal with conflict solving rationally and systematically, as it is a complicated process. Communication is essential when solving conflicts, as it can come to misunderstanding of contents, which could worsen the conflict. Key elements are also listening and arguing possible solutions and consequences. Finding an adequate way of solving individual conflicts is of grave importance so that consequently the needs of the individual are met and the individual and the company reach their goals. The reasons for conflict lie namely in the diversity of individuals and their maladjustment to changing environment. Appropriate conflict solution therefore requires specific knowledge and preparation. Conflict can be confronted in a number of ways. There are two different approaches, first of which is conflict solving – “western” approach considers conflict as unhealthy, therefore undesired and needs to be solved quickly and second of which is conflict management - “eastern” approach believes that the ideal state without conflict does not exist and that the conflict can not be solved, it can only be managed. (Webber 2011, 26).
Ključne besede:conflict, conflict control, conflict management, communication, trust, conflict solving methods and manners


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici