Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU V SLOVENIJI
Avtorji:
ID
Dobnik, Monja
(Avtor)
ID
Zajc, Melita
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Dobnik_Monja_2013.pdf
(2,48 MB)
MD5: ECC45ADF9C93E8F517430D1F483FFE57
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Danes so zahvaljujoč napredni mobilni tehnologiji družbena omrežja z nami na vsakem koraku. Facebook (FB) se po priljubljenosti uvršča v sam vrh družbenih omrežij in glede na to, da ga uporablja že več kot milijarda zemljanov, ponuja tudi odlične trg za oglaševanje. To so ugotovili tudi slovenski podjetniki. V diplomski nalogi je predstavljeno, kako na FB oglašujejo nekatera slovenska podjetja, s pomočjo spletnega vprašalnika pa je ugotovljeno tudi, kaj o oglasih na FB menijo njegovi uporabniki. Lahko bi rekli, da so družbena omrežja prinesla možnosti popolnoma novega oglaševanja in gredo dlje od tradicionalnih oglasov, ki jih lahko vidimo oz. slišimo na televiziji, radiu ali v časopisu.
Ključne besede:
Oglaševanje
,
Facebook
,
družbena omrežja
,
slovenska podjetja
,
Facebook uporabniki
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Dobnik]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-41934
UDK:
659.1:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
17393686
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:BHPBZ6TW
Datum objave v DKUM:
13.09.2013
Število ogledov:
7725
Število prenosov:
258
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DOBNIK, Monja, 2013,
OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU V SLOVENIJI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Dobnik. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=41934
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Advertising on digital media
Communication with potential clients through online social media
Marketing communication
Online advertising
Marketing communication and digital marketing in company Hofer
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
Sodobni mediji v oglaševanju
Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
Percepcija digitalnega oglaševanja med predstavniki generacije Y
Ustvarjalne stranpoti oglaševalcev alkohola v tiskanih medijih
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ADVERTISING ON FACEBOOK IN SLOVENIA
Opis:
Nowadays social networking accompanies us on our every step due to the advanced mobile technology. Facebook (FB) is the most popular social networking site, since it has been used by a billion people. Consequently, it represents an excellent market for advertising. This fact was also configured by Slovene businessmen. This diploma thesis contains presentation of the methods according to which Slovene companies advertise, furthermore, the online inquiry was performed to present the opinion of FB users on such advertising. In conclusion, social networking sites have brought options for completely new methods of advertising, since they transcend traditional advertisements, which can be seen respectively heard on television, radio or in the newspapers.
Ključne besede:
Advertising
,
Facebook
,
social networking sites
,
Slovene companies
,
Facebook users
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj