Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
RAZVOJ MARKETINGA MEDICINSKO TERAPEVTSKIH PRIPOMOČKOV V PODJETJU ŠPANOVINA D.O.O.
Avtorji:
ID
Ovsenek, Matic
(Avtor)
ID
Šprajc, Polona
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Ovsenek_Matic_2013.pdf
(950,14 KB)
MD5: C7B45C6A5CD574CB3D9AC6971258A6DD
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Dandanes je za podjetja prvotnega pomena prisotnost na trgu, na katerem z različnimi idejami in aktivnostmi poizkušajo pridobiti čim večji marketinški delež. Podjetja morajo najprej preučiti trg, spoznati navade potrošnikov in posledično določiti ciljno skupino, kateri bodo ponujali izdelek. Izbrati morajo tudi načine marketinškega komuniciranja, preko katerih bodo seznanjala potrošnike o izdelkih, obveščala o akcijskih cenah in prodajala izdelke. Ves opisani proces spada pod pojem marketing, katerega glavni cilj ni prodaja izdelkov temveč izdelek že pred prodajo narediti zanimiv in se bo prodajal »sam«. Rdeča nit diplomske naloge je opis marketinga, podrobno bomo spoznali marketinško komuniciranje in neposredno prodajo. Vso teorijo bomo v zaključnem delu preverili v praksi in si pogledali primer marketinga medicinsko-terapevtskih pripomočkov podjetja Španovina d.o.o. Na temo neposredne prodaje v državi Sloveniji bomo opravili raziskavo in podrobno analizirali dobljene rezultate.
Ključne besede:
marketing
,
marketinško komuniciranje
,
neposredna prodaja
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-41647
COBISS.SI-ID:
7228691
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ELK78YRW
Datum objave v DKUM:
22.10.2013
Število ogledov:
2266
Število prenosov:
143
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
OVSENEK, Matic, 2013,
RAZVOJ MARKETINGA MEDICINSKO TERAPEVTSKIH PRIPOMOČKOV V PODJETJU ŠPANOVINA D.O.O.
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=41647
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Centralnobančna digitalna valuta
Kibernetska kriminaliteta
Ozaveščenost uporabnikov družbenega omrežja Facebook o spletnem ribarjenju
To fear or not to fear on cybercrime
Kriminalistični vidik temnega spleta
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Kibernetski kriminal
Razširjeni porazdeljeni aplikacijski okvir za IoT naprave z nizko komunikacijsko hitrostjo
Diskurzi znotraj skupnosti Blockchain
Kibernetski terorizem kot grožnja delovanju sodobne informacijske družbe
Zavedanje domačih uporabnikov v Sloveniji o varnostnih grožnjah pri uporabi domačega računalnika
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
DEVELOPMENT OF MARKETING MEDICAL-THERAPEUTIC DEVICES IN COMPANY ŠPANOVINA D.O.O.
Opis:
Nowadays, the most important thing for every company is its presence at the market, in which they are trying to reach market share, as large as possible, by using different ideas and providing different actions. At first, the firm has to research the market, to learn about customers habits and to determinate the target group, and, by that, to decide to whom they are going to offer their product. They also have to choose the ways of marketing communication, through which they will inform the customers about the products, sale prices and through which they are going to sell products. The whole described process belongs to the concept of marketing, whose main goal is not sale of the product. The main objective of this thesis is the description of marketing. We are going to learn about marketing communication and direct sale in details. In the last part, the whole theory will be concluded with an example from practice of marketing of the medical-therapeutic aids in Spanovina L.L.C. On the subject of direct sale in the republic of Slovenia, we will make a research and a detailed analysis of the results.
Ključne besede:
marketing
,
marketing communication
,
direct sale
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj