| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UPORABA DRUŽBENIH MEDIJEV NA PODROČJU MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA MED ORGANIZACIJAMI (B2B)
Avtorji:Krivec, Damjana (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Krivec_Damjana_2013.pdf (1,30 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo obravnavali uporabo družbenih medijev na področju marketinškega komuniciranja B2B-podjetij. Najprej smo proučili definicije in tehnične podlage za uporabo družbenih medijev, saj so ti na področju komuniciranja med podjetji še dokaj mlado področje. V nadaljevanju smo podrobneje proučili možnosti uporabe družbenih medijev v podjetjih ter pozitivne in negativne učinke, ki jih družbeni mediji lahko prinašajo podjetjem, ki se odločijo za njihovo uporabo. Zanimalo nas je, ali drži, da naj bi bili družbeni mediji primerni predvsem za B2C-podjetja, ali pa so vendarle primerni tudi za B2B-podjetja. Raziskali smo tudi, kako naj se B2B-podjetja lotijo uvedbe družbenih medijev v podjetje in katerih pravil se morajo pri komuniciranju prek njih držati, da bi bila pri svojem delu uspešna. V raziskavi smo ugotovili, da lahko načrtovana in premišljena komunikacija prek družbenih medijev podjetjem prinese številne pozitivne vplive. Prav tako se je izkazalo, da so lahko B2B-podjetja pri svoji komunikaciji prek družbenih medijev vsaj tako uspešna kot B2C-podjetja. Za uspeh so ključnega pomena jasno zastavljeni cilji, strategije in izvedba marketinškega komuniciranja prek družbenih medijev v skladu z zastavljenimi strategijami.
Ključne besede:družbeni mediji, marketinško komuniciranje, splet 2.0, družbene mreže
Leto izida:2013
Založnik:[D. Krivec]
Izvor:Maribor
UDK:659.3
COBISS_ID:11516956 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GG6DXR50
Število ogledov:1063
Število prenosov:107
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Social media usage in the field of marketing communication between organisations (B2B)
Opis:In the master's thesis, we have dealt with social media at the area of marketing communication between companies (B2B). First, we have studied the definitions and technical basis for social media usage, because this is a rather young area at the area of communication among companies. Further, we have examined possibilities of using social media in companies in details and positive and negative effects that social media could bring to companies, which decide for their usage. We have wanted to find out if it is true that social media should be more appropriate especially for B2C companies or if they are also appropriate for B2B companies. We have researched how B2B companies should deal with the introduction of social media in companies and which are the rules that they have to follow to be successful at their work. We have found out in the research that planned and deliberate communication through social media brings numerous positive influences to companies. We have also found out that B2B companies can be at least as successful with their communication through social media as B2C companies can. Clearly stated goals, strategies and execution of the marketing communication through social media in connection with the worked-out strategies are of key importance for success.
Ključne besede:social media, marketing communication, web 2.0, social networks


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici