Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Modeliranje odločitvenega znanja za pomoč pri promociji zdravil na recept
Avtorji:
ID
Krejan, Maja
(Avtor)
ID
Rajkovič, Vladislav
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Krejan_Maja_2013.pdf
(2,44 MB)
MD5: 945F3CAA75E4837808C1AD8049341D0B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V magistrskem delu obravnavamo proces promocije zdravil na recept s posebnim poudarkom na modeliranju ustreznega znanja v ta namen. Analizirali smo dejavnike pristopa k promociji zdravil pri zdravnikih. Med njimi smo izvedli anketo in jo analizirali v računalniškem programu DEXi. Anketna vprašanja smo pripravili na osnovi dosedanjega dela strokovnih sodelavcev. Vprašanja so oblikovana tako, da imajo odgovori nadaljnjo uporabno vrednost. Analiza rezultatov je pokazala, da zdravniki pogosteje predpišejo generično zdravilo slovenskega porekla kot pa originalno zdravilo. Zelo pomemben dejavnik, ki vpliva na predpisovalne navade zdravnikov, je tudi omogočanje različnih oblik izobraževanja za zdravnike. Ravno tako sta za prepričljiv pristop strokovnega sodelavca pomembna dobro razvit občutek za delo z ljudmi in intuicija. Zdravniki se tudi pogosteje odločajo za predpisovanje novega zdravila pri novih bolnikih in veliko manj pri že obstoječih. Za pomembne dejavnike, ki vplivajo na predpisovalne navade zdravnikov, so se izkazali tudi boljše zdravnikovo poznavanje specifičnega področja medicine, povezovanje strokovnega sodelavca s podjetjem, iz katerega prihaja, kontinuiteta strokovnega sodelavca, varnost zdravil in lastne izkušnje zdravnikov s posameznim zdravilom. Dobljeni rezultati imajo poleg osnovne vrednosti še dodano vrednost, saj so v nalogi izpostavljeni še drugi dejavniki, ki so lahko dobra osnova za delo na področju marketinga ter izvajanja izobraževalnih procesov za strokovne sodelavce.
Ključne besede:
odločanje
,
modeliranje znanja
,
promocija zdravil
,
recept
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-41240
COBISS.SI-ID:
7281939
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:CVPAPWFN
Datum objave v DKUM:
10.04.2014
Število ogledov:
1830
Število prenosov:
114
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KREJAN, Maja, 2013,
Modeliranje odločitvenega znanja za pomoč pri promociji zdravil na recept
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=41240
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Nadzor mednarodnih komunikacijskih sistemov
Viri podatkov v obveščevalni dejavnosti
Notranji nadzor obveščevalno varnostnih služb
Javni viri v obveščevalno-varnostni dejavnosti
Tajne sodelavke v obveščevalno varnostni dejavnosti
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Twenty years after
Načrtovanje odnosov z javnostmi
Evaluacija odnosov z javnostmi
Public relations
Digitalni mediji v službi komuniciranja organizacij z javnostmi
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Decision model to support promotion of prescription medicine
Opis:
This research is about knowledge management of medical prescribed drugs. The focus is on modeling appropriate skills for the purpose of drug promotion. Analyses on the approach factors for the promotion of drugs to the doctors were made. We have conducted a survey that was analyzed with a DEX-i software. Survey questions were developed based upon previous experiences of working in the field and were designed to contribute useful and valuable answers. Results have shown, that doctors prescribe generic medicine Slovenian origin more often than the original drug. Very important factor is also organization of different types of educational seminars for the doctors. For persuasive representation of the promoter a well-developed sense of working with people and intuition is of high importance. Doctors decide for the prescription of new drugs to the new coming patients more often than to the patients to which drugs have already been prescribed. Other important factors are also doctor’s knowledge of a specific field of medicine, connection of the promoter with the home company, continuity of the promoter, safety of drugs and doctors experiences with a specific drug. Obtained results present valuable information also by emphasizing several aspects, which might be evaluated in the field of marketing or implemented into the educational system for professional staff- promoters.
Ključne besede:
decision making
,
knowledge modeling
,
promotion drug
,
prescription
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj