| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Modeliranje odločitvenega znanja za pomoč pri promociji zdravil na recept
Avtorji:ID Krejan, Maja (Avtor)
ID Rajkovič, Vladislav (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:URL MAG_Krejan_Maja_2013.pdf (2,44 MB)
MD5: 945F3CAA75E4837808C1AD8049341D0B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V magistrskem delu obravnavamo proces promocije zdravil na recept s posebnim poudarkom na modeliranju ustreznega znanja v ta namen. Analizirali smo dejavnike pristopa k promociji zdravil pri zdravnikih. Med njimi smo izvedli anketo in jo analizirali v računalniškem programu DEXi. Anketna vprašanja smo pripravili na osnovi dosedanjega dela strokovnih sodelavcev. Vprašanja so oblikovana tako, da imajo odgovori nadaljnjo uporabno vrednost. Analiza rezultatov je pokazala, da zdravniki pogosteje predpišejo generično zdravilo slovenskega porekla kot pa originalno zdravilo. Zelo pomemben dejavnik, ki vpliva na predpisovalne navade zdravnikov, je tudi omogočanje različnih oblik izobraževanja za zdravnike. Ravno tako sta za prepričljiv pristop strokovnega sodelavca pomembna dobro razvit občutek za delo z ljudmi in intuicija. Zdravniki se tudi pogosteje odločajo za predpisovanje novega zdravila pri novih bolnikih in veliko manj pri že obstoječih. Za pomembne dejavnike, ki vplivajo na predpisovalne navade zdravnikov, so se izkazali tudi boljše zdravnikovo poznavanje specifičnega področja medicine, povezovanje strokovnega sodelavca s podjetjem, iz katerega prihaja, kontinuiteta strokovnega sodelavca, varnost zdravil in lastne izkušnje zdravnikov s posameznim zdravilom. Dobljeni rezultati imajo poleg osnovne vrednosti še dodano vrednost, saj so v nalogi izpostavljeni še drugi dejavniki, ki so lahko dobra osnova za delo na področju marketinga ter izvajanja izobraževalnih procesov za strokovne sodelavce.
Ključne besede:odločanje, modeliranje znanja, promocija zdravil, recept
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-41240 Novo okno
COBISS.SI-ID:7281939 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CVPAPWFN
Datum objave v DKUM:10.04.2014
Število ogledov:1828
Število prenosov:110
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Decision model to support promotion of prescription medicine
Opis:This research is about knowledge management of medical prescribed drugs. The focus is on modeling appropriate skills for the purpose of drug promotion. Analyses on the approach factors for the promotion of drugs to the doctors were made. We have conducted a survey that was analyzed with a DEX-i software. Survey questions were developed based upon previous experiences of working in the field and were designed to contribute useful and valuable answers. Results have shown, that doctors prescribe generic medicine Slovenian origin more often than the original drug. Very important factor is also organization of different types of educational seminars for the doctors. For persuasive representation of the promoter a well-developed sense of working with people and intuition is of high importance. Doctors decide for the prescription of new drugs to the new coming patients more often than to the patients to which drugs have already been prescribed. Other important factors are also doctor’s knowledge of a specific field of medicine, connection of the promoter with the home company, continuity of the promoter, safety of drugs and doctors experiences with a specific drug. Obtained results present valuable information also by emphasizing several aspects, which might be evaluated in the field of marketing or implemented into the educational system for professional staff- promoters.
Ključne besede:decision making, knowledge modeling, promotion drug, prescription


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici