| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VPLIV EMBALAŽE NA NAKUPNE ODLOČITVE: PRIMER EMBALAŽE JOGURTA BLAGOVNE ZNAMKE ZELENE DOLINE
Avtorji:ID Hribernik, Nisa Gabrijela (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Hribernik_Nisa_Gabrijela_2013.pdf (769,31 KB)
MD5: C8708178A54D6D0FCEB1D9CDE3FFE3C0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Diplomski seminar se nanaša na embalažo in njen vpliv na nakupne odločitve. Zaradi vse večje konkurence na trgu, morajo podjetja poskrbeti, da njihovi izdelki na trgu pritegnejo pozornost. Prav izvirna embalaža je lahko tista, s katero si bodo pridobili pozornost odjemalca. To lahko dosežejo s kombiniranjem različnih barvnih kombinacij, oblik, velikosti. Poleg tega pa morajo podjetja razumeti in poznati želje ter potrebe odjemalcev. Zato so potrebna poučevanja vedenja odjemalcev, kajti le tako se podjetja lahko približajo odjemalcem. Pri kreiranju embalaže pa morajo biti pozorni tudi na zakonske in ekološke zahteve v zvezi z embalažo. V praktičnem delu diplomskega seminarja sem predstavila podjetje Mlekarna Celeia, d.o.o., podrobneje pa sem se osredotočila na embalažo jogurtov blagovne znamke Zelene Doline. S pomočjo anketnega vprašalnika sem prišla do ugotovitev, da sama embalaža jogurtov ni tako pomembna pri nakupnih odločitvah. Odjemalcem so bolj pomembni materiali iz katerih je narejena embalaža.
Ključne besede:embalaža, odjemalec, nakupna odločitev, Mlekarna Celeia, d.o.o.
Kraj izida:Hrastnik
Založnik:[N. G. Hribernik]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-41234 Novo okno
UDK:658.7
COBISS.SI-ID:11521308 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LSVVGK8I
Datum objave v DKUM:21.10.2013
Število ogledov:2067
Število prenosov:246
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
HRIBERNIK, Nisa Gabrijela, 2013, VPLIV EMBALAŽE NA NAKUPNE ODLOČITVE: PRIMER EMBALAŽE JOGURTA BLAGOVNE ZNAMKE ZELENE DOLINE [na spletu]. Diplomsko delo. Hrastnik : N. G. Hribernik. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=41234
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INFLUENCE OF PACKAGING ON PURCHASE DECISIONS: CASE OF YOGURT PACKAGING OF THE BRAND ZELENE DOLINE
Opis:My diploma seminar deals with the subject of packaging and the influence it has on purchase decisions. Due to the increasing competition in the market, companies must promote products that draw attention. A very innovative packaging is just the thing that will draw the attention of the consumer. This can be achieved by using a mixture of different color patterns, shapes, sizes. Companies must also understand and know the desires and needs of consumers. That is the reason why consumer behavior needs to be investigated because this is how companies can get close to the consumer. When creating a packaging, companies must also follow the legal and environmental requirements related to packaging. In the practical part of my diploma seminar I introduce the company Mlekarna Celeia Ltd. and I put a special focus on the packaging of yoghurts, brand Zelene Doline. With the help of a questionnaire I came to the conclusion that the packaging of yoghurts is not so important when it comes to purchase decisions. Consumers put more emphasis on packaging materials.
Ključne besede:packaging, consumer, purchase decision, Mlekarna Celeia Ltd.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici