Naslov: | VKLJUČEVANJE STARŠEV V ŠOLSKO DELO OTROK |
---|
Avtorji: | ID Lapi, Tina (Avtor) ID Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | UNI_Lapi_Tina_2013.pdf (741,23 KB) MD5: DF9CE389BD994E4740AE79D0E8ADF5AD PID: 20.500.12556/dkum/80f2a848-d452-4535-a664-20ef4288a0c2
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Osrednji problem diplomske naloge je bil ugotoviti količino in načine vključevanja staršev v šolsko delo njihovih otrok, ter raziskati, kateri so atraktivnejši načini vključevanja, s katerimi bi lahko pritegnili tudi starše, ki se standardnih oblik sodelovanja neradi udeležujejo. Glede na to, da delovni čas postaja za družine vse krutejši, me je zanimalo, ali ima to vpliv na pomoč staršev otrokom pri šolskem delu. Ob tem se namreč poraja vprašanje, ali imajo starši poleg natrpanega urnika in številnih obveznosti čas in interes pomagati še otroku pri njegovem šolskem delu. V nalogi sem raziskala in opisala načine in pomen vključevanja staršev v šolsko delo otrok, glede na dokončano stopnjo izobrazbe, spol in zaposlenost staršev, ter glede na razred, ki ga obiskuje njihov otrok. Raziskala sem ključne razlike med tradicionalno in sodobno družino, aktualne načine sodelovanja med šolo in starši, ter ugotavljala, katere oblike sodelovanja s šolo bi starši še želeli. Raziskala sem tudi negativne posledice opravljanja obveznosti namesto otrok in skozi anketo posredno ugotavljala, ali se jih starši zavedajo. V empiričnem delu naloge sem na vzorcu 110 staršev otrok med prvim in petim razredom raziskovala njihovo vključevanje, načine ter pogostost vključevanja, ter ugotavljala, kakšna je interakcija s strokovnimi delavci šole. Na osnovi dobljenih empiričnih podatkov je bilo ugotovljeno, da si večina staršev kljub natrpanemu urniku vedno vzame čas za pomoč svojemu otroku. |
---|
Ključne besede: | Otrok, družina, starševstvo, pomoč, vključevanje, učitelj, sodelovanje. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [T. Lapi] |
---|
Leto izida: | 2013 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-40650  |
---|
UDK: | 37(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 19945224  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:TUGFNFMH |
---|
Datum objave v DKUM: | 20.06.2013 |
---|
Število ogledov: | 2322 |
---|
Število prenosov: | 250 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
LAPI, Tina, 2013, VKLJUČEVANJE STARŠEV V ŠOLSKO DELO OTROK [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Lapi. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=40650
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |